پایگاه خبری خانه فوتبال:

حادثه خبر نمی کند.حادثه همیشه شوکه کننده و ناگوار است.حادثه تلخ و ناخواسته است.حادثه همچون بلایی خانواده ای را نابود می کند.حادثه طبعات سنگینی به همراه دارد

معدن دامغان پس از حادثه انفجار و خارج شدن پیکر ۶ معدنکار

با تلاش نیروهای امدادی، عملیاتی و پشتیبانی، همچنین پیگیری مسئولان مدیریت بحران استان سمنان، پیکر بی‌جان ۶ نفر از محبوس‌شدگان حادثه انفجار معدن طزره خارج شد.‌انفجار در معدن ذغال‌سنگ البرز شرقی طزره دامغان ساعت ۱۹ روز گذشته براثر تجمع گاز رخ داد و منجر به محبوس شدن ۶ معدنچی در عمق ۷۰۰ متری زمین شد.
با تلاش نیروهای امدادی، عملیاتی و پشتیبانی، همچنین پیگیری مسئولان مدیریت بحران استان سمنان، پیکر بی‌جان ۶ نفر از محبوس‌شدگان حادثه انفجار معدن طزره خارج شد.‌ انفجار در معدن ذغال‌سنگ البرز شرقی طزره دامغان ساعت ۱۹ روز گذشته براثر تجمع گاز رخ داد و منجر به محبوس شدن ۶ معدنچی در عمق ۷۰۰ متری زمین شد.

حادثه پرت شدن پزشک جوان از پنجره مطب|ماجرا چیست؟

ظهر امروز شنبه یازدهم شهریورماه، ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی از طریق تماس تلفنی سقوط مرگبار مرد جوانی را از یک ساختمان واقع در محله گاندی به قاضی محمد مهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امورجنایی، گزارش کردند.
با اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم با دستور قاضی جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد خون‌آلود مرد جوانی را روی آسفالت خیابان مشاهده کردند که براثر سقوط به کام مرگ فرو رفته بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، متوفی دکتر روانپزشک بوده که از پنجره مطب خود به پایین پرتاب شده است.
تیم جنایی که در جریان تحقیقات متوجه وجود دوربین‌های مداربسته در مطب و خیابان مورنظر شده بودند با دستور قضایی فیلم‌ها را هدف بازبینی قرار دادند و لحظه به لحظه سقوط مرگبار مرد جوان را مشاهده کردند که در ادامه مشخص شد، متوفی کنار پنجره مطب خود با تلفن همراهش مشغول صحبت کردن بوده که ناگهان براثر بی احتیاطی از پنجره سقوط کرده است.

پس از پایان بررسی‌های میدانی، تیمی از ماموران پلیس ماموریت یافتند تا تحقیقات تخصصی را  در رابطه با این حادثه ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، با  دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای دادسرای جنایی تهران، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان دارد.

حادثه اتفاق عجیب در تصادف هولناک

هر سه سرنشین یک خودروی پژوی ۴۰۵ در تصادف شدید با یک دستگاه تریلی جان سالم به در بردند.
این سانحه رانندگی که در بلوار قائم سمنان رخ داد برای ساعاتی در رفت و آمد خودروها در این خیابان پرتردد شهر سمنان اختلال ایجاد کرد.
در جریان این تصادف که امروز دوشنبه ۳۰ مرداد رخ داده، راننده خودرو پژو مصدوم و به بیمارستان منتقل شد. خوشبختانه مصدومیت دو سرنشین دیگر جزیی بود.
تردد خودروهای طویل و از جمله تریلی ، آن هم در این ساعت از روز در یکی از پرترددترین خیابان های مرکز استان محل سووال است.

انحراف تریلی از خیابان و برخورد به بلوار وسط معبر، منجر به شکستن و آسیب به چند درخت در این نقطه از شهر شد.

گفته می شود که راننده پژو از راننده تریلی طلب داشته و از همین رو قصد داشته که وی را متوقف کند و از این رو به سرعت جلوی تریلی پیچیده است در ادامه تریلی نیز کنترل خودرو را از دست داده و ضمن زیرگرفتن پژو باعث آسیب به بخشی از جداره میانی خیابان و درخت ها و فضای سبز بلوار می شود.

راننده خودروی پژو با تلاش آتش نشانان و تیم های امدادی و اورژانس، رهاسازی و از خودرو خارج و به مرکز درمانی منتقل شد.
به فاصله کوتاهی از وقوع حادثه ، نیروهای انتظامی، پلیس راهور، آتش نشانی، امدادگران و نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی علوم پزشکی سمنان در صحنه حادثه حضور یافتند.

تصاویر این حادثه معجزه آسا را ببینید

حادثه

حادثه

حادثه

حادثه

حادثه

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: