پایگاه خبری خانه فوتبال:

سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درمورد جلسه امروز هیات رئیسه ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احسان اصولی درمورد جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: در این جلسه مباحث مختلفی که مطابق دستور جلسه در اختیار اعضا قرار گرفته بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوباتی به تصویب هیات رئیسه رسید.

وی افزود: یکی از موارد این بود که براساس نظر کمیته امور استان‌ها و درخواست هیات‌های ایلام، کردستان و کیش مبنی بر اعطای امتیاز لیگ دو فوتبال داشتند، مورد بحث قرار گرفت. راهکارهای کارشناسی در این کمیته و سازمان لیگ در این خصوص اتفاق افتاده بود و با قید این موضوع که مالکیت این امتیازها متعلق به سازمان لیگ باقی می‌ماند و هرگونه خرید و فروش امتیازهای اعطا شده ممنوع اعلام شده است، این امتیازها به این استان‌ها و جزیره کیش داده شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: همچنین گزارش کمیته بانوان را درمورد انتصاب سرمربی تیم ملی زیر ۱۴ سال داشتیم که خانم خسروی برای این سمت انتخاب شد و این موضوع نیز به تایید هیات رئیسه رسید.

اصولی عنوان کرد: درمورد واگذاری اماکن اقامتی تحت اختیار فدراسیون بحث و بررسی و قرار شد مطابق آیین‌نامه مالی، معاملاتی و ضوابط مرتبط فراخوان داده شود تا افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی که حائز شرایط لازم برای ورود به این مبحث، پیشنهادات خود را ارائه بدهند و با بهترین پیشنهاد ترتیب اثر داده شود.

وی ادامه داد: درمورد مصوبه کارگزاران یا همان ایجنت‌ها نیز پس از چند جلسه کلیات به تصویب رسید. درمورد جزئیات و آیین‌نامه‌ این مبحث نیز ترکیبی از اعضای هیات رئیسه مشخص شدند تا با همکاری دبیرکل، امور بین‌الملل و کمیته وضعیت، این موع نیز نهایی و بخش اجرایی‌اش نیز اعلام خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون تاکید کرد: درمورد آن بخش از هزینه های فدراسیون که‌ باید خارج از سامانه تدارکات و با توجه  ضرب‌الاجل زمانی کار کنیم، به ریاست فدراسیون تفویض اختیار داده شد تا او و خزانه دار فدراسیون به عنوان صاحبان امضای مجاز تصمیم‌گیری کنند. مصوب شد سازمان لیگ فوتسال درمورد تامین اقلام مورد نیاز داوران مثل هدست، اسپری و تجهیزاتی از این دست در فصل جاری اقدام کرده و مطابق نظر کارشناسی کمیته داوران و مجموعه اجرایی فدراسیون فوتبال،در این زمینه اقدام کند. این کار نیز در بازه زمانی مشخصی انجام خواهد شد و شاهد خواهیم بود برای هدست داوران سیستم‌های جدید و مدرنی را تامین کرده و در اختیار آنها قرار بدهند.

اصولی گفت: بحث دیگر ما درمورد اسپانسر فدراسیون فوتبال بود که براساس پیشنهادات دریافت شده و مطابق ضوابط تعیین شده در آیین‌نامه مالی و معاملاتی، فدراسیون اسپانسری را برای خودش شناسایی کرد‌. این موضوع نهایی شده و ان‌شاءالله به زودی این حامی مالی رونمایی خواهد شد و به اطلاع مردم می‌رسد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: