پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پورتو با صدور اطلاعیه‌ای، خواستار تکرار دیدار برابر آروکا شد.
به گزارش "ورزش سه"، جنجال بر سر صحنه‌ای که مهدی طارمی در متن اصلی آن قرار داشت، ادامه دارد. جایی که در دقیقه 90 و پس از برخورد بوگدان میلوانوف، مدافع اوکراینی آروکا، با مهاجم ایرانی پورتو، داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود اژدها اعلام کرد.

پس از تصمیمی که میگل نوگوئیرا، داور بازی گرفت، از اتاق VAR به او اعلام کردند که برای بازبینی صحنه باید به کنار زمین برود، اما زمانی که قاضی میدان قصد داشت تا لحظه برخورد را دقیق تر بررسی کند، متوجه شد که ارتباط با اتاق VAR قطع شده و به صورت تماس تلفنی با کمک داور ویدیویی در ارتباط بود.

در نهایت نیز میگل نوگوئیرا بدون اینکه خودش صحنه را ببیند، پنالتی رخ داده را رد کرد که این مسئله با اعتراض شدید اعضای تیم میزبان همراه شد و حالا نیز باشگاه پورتو با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعتراض به اتفاقات رخ داده، خواهان ابطال مسابقه به دلیل رفتار نادرست تیم داوری است.

در متن اطلاعیه اژدها آمده است:

باشگاه پورتو با توجه به اتفاقات بازی با آروکا، اعتراض خود را به نمایندگان لیگ ارائه کرد. این اقدام به دلیل تصمیم داور در اوقات پایانی بازی صورت گرفته است. در پی تماس تلفنی با کمک داور ویدیویی و بدون دسترسی به تصاویر برای بازبینی صحنه، پنالتی اعلام شده توسط داور میدان برای خطا روی مهدی طارمی رد شد. اقدام میگل نوگوئیرا به منزله نقض قوانین بازی و خطای قانونی است که می‌تواند تأثیر جدی بر نتیجه مسابقه بگذارد.

 

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: