پایگاه خبری خانه فوتبال:

مربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است دیدار با بلغارستان فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد بازیکنان خواهد بود.مانیکونه: با یک تیم سریع و قدرتمند بازی داریم

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو مانیکونه در نشست خبری پیش از دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و بلغارستان اظهار کرد: ابتدا باید توضیح دهم به دلیل همزمانی این کنفرانس خبری با جلسه فنی تیم، سرمربی نتوانست در این کنفرانس شرکت کند. درباره بازی فردا باید بگویم دیدار خوبی برای ما خواهد بود و تلاش می‌کنیم از این فرصت بهره ببریم.

او درباره شناخت تیم ملی ایران از تیم بلغارستان گفت: بعضی از بازی‌های بلغارستان را تماشا و آنالیز کرده‌ایم. در دو مسابقه اخیر به تساوی رسیده‌اند و با تماشای چند دیدار از بلغارستان، فردا به مصاف این تیم می‌رویم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: این بازی تدارکاتی مقابل بلغارستان فرصت خوبی است تا شرایط بازیکنان را پیش از اردوی اکتبر، انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا مورد ارزیابی قرار دهیم.

مانیکونه درباره شرایط فنی تیم ملی بلغارستان ابراز کرد: حریف ما تیم سریعی است. به نظرم تیم خوب و قدرتمندی هستند و می‌خواهم تکرار کنم فردا بازی خوبی برای هر دو تیم خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: