پایگاه خبری خانه فوتبال:

کاپیتان تیم امید ایران در دو مسابقه پیاپی مرحله مقدماتی المپیک گلزنی کرد.
به گزارش "ورزش سه"، اللهیار صیادمنش پس از مدت‌ها دوری از تیم فوتبال امید ایران، با درخواست رضا عنایتی دوباره به اردو اضافه شد که حضور تعویضی‌اش در نخستین مسابقه مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۲۴ مقابل هنگ کنگ با گلزنی همراه بود و این کار را دیروز هم با در دست داشتن بازوبند کاپیتانی برابر افغانستان انجام داد.
ستاره ایرانی هال سیتی که بحث انتقال بزرگش به یک تیم مطرح فوتبال جهان و لیگ برتر انگلیس مطرح است، دیروز در ترکیب اولیه تیم فوتبال امید مقابل افغانستان قرار گرفت که توانست روی پاس آریا یوسفی گل سوم بازی را به ثمر رساند و نشان دهد آمادگی بالای خود را به دست آورده و از مصدومیت فاصله گرفته است.

اللهیار که در دوران آماده سازی پیش فصل ۲۴-۲۰۲۳ با آسیب دیدگی مواجه شد و نتوانست در یک بازی جام اتحادیه و سه دیدار چمپیونشیپ انگلیس همراه با تیم هال سیتی باشد و در یک مسابقه هم نیمکت‌نشین بود، با حضور برابر  لستر سیتی نشان داد آمادگی خود را به دست آورده است.

صیادمنش پس از انجام بازی تعویضی در جریان برتری ارزشمند هال سیتی مقابل لستر سیتی، به اردوی تیم فوتبال المپیک ایران در ازبکستان اضافه شد و حالا در دو مسابقه پیاپی برابر هنگ کنگ و افغانستان گلزنی کرده و مثل دیگر ملی پوشان تیم امید خود را آماده جدال حساس و سرنوشت‌ساز برابر ازبکستان می‌کند.

اللهیار امید زیادی دارد درخشش خود در این رقابت‌ها را ادامه دهد و همراه با تیم فوتبال امید ایران به المپیک ۲۰۲۴ صعود کند تا شایستگی‌هایش به چشم بیاید و بیشتر از قبل مورد توجه قرار بگیرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: