پایگاه خبری خانه فوتبال:

شاید بسیاری از هواداران پرسپولیس همچنان به درخشش و گلزنی زاهدی امیدوار هستند.قرمزها امیدوار به تئوری شهریار برای شهاب!

به گزارش "ورزش سه"، اولین خرید تابستانی پرسپولیس، شهاب زاهدی بود. مهاجمی که از آکادمی سرخ‌ها رشد کرد و به فوتبال معرفی شد و پس از درخشش در لیگ‌های سطوح پایین‌تر قاره اروپا با نظر یحیی دوباره پرسپولیسی شد.

نکته عجیب در مورد شهاب شاید این باشد که او تا کنون هیچ گلی برای تیمش در بازی‌های رسمی به ثمر نرسانده است. با این حال او هنوز مورد توجه کادرفنی و بسیاری از گروه‌های هواداری قرار دارد.

شهاب زاهدی در چهار هفته اول در گلزنی ناکام بود اما مقابل فولاد یک پاس گل داد و در دیدار دوستانه اخیر سرخ‌ها دبل کرده است. او تنهاترین مهاجم در یک تیم لیگ برتری است و در پرسپولیس به طرز عجیبی، فعلا تا جذب مهاجم خارجی هیچ هم‌پستی‌ای ندارد.

 

با این حال بسیاری معتقدند هنوز باید به شهاب زاهدی زمان داد چراکه موتور او نیز همانند شهریار مغانلو دیر راه می‌افتد. شهریار در دوره حضورش در پرسپولیس چندین هفته در گلزنی ناکام بود اما در نهایت با حمایت هواداران یک گلزن موثر برای تیمش شد و در نهایت جدایی‌اش پرسپولیسی‌ها را شوکه کرد.

شهریار مغانل که و حتی فصل پیش که آقای گل شد نیز گلزنی را پس از گذشت چند هفته از لیگ شروع کرد و هواداران پرسپولیس نیز به این تئوری در مورد شهاب اعتقاد دارند.

شاید شماره ۲۰ سرخ‌ها گلزنی را از همین بازی النصر آغاز کند و به یک باره دنیا را برای خودش به طور کلی تغییر بدهد!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: