پایگاه خبری خانه فوتبال:

داوران سعودی قضاوت دیدار تیم‌های ملی ایران و آنگولا را برعهده دارند.
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان امیر قلعه‌نویی از ساعت ۱۹ فردا سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی دومین مسابقه تدارکاتی خود در فیفا دی را مقابل تیم ملی آنگولا برگزار می‌کنند که قضاوت این بازی را داوران عربستانی برعهده خواهند داشت.

بنابر اعلام فدراسیون فوتبال ایران، محمد الهویش به‌عنوان داور وسط دیدار تیم‌های ملی ایران و آنگولا انتخاب شده و خلاف الشماری و یاسر السلطان کمک‌های اول و دوم وی خواهند بود و امیر عرب‌براقی نیز به‌عنوان داور چهارم حضور دارد.

انتخاب تیم داوری عربستانی برای این مسابقه در حالی انجام شده که روابط سیاسی و ورزشی ایران و سعودی‌ها اخیرا بهبود پیدا کرده و پس از جلسه‌ای که روسای فدراسیون فوتبال دو کشور داشتند، این اتفاق رقم خواهد خورد.

در شرایطی که یک هفته دیگر کاروان تیم فوتبال النصر عربستان برای انجام دیدار هفته اول لیگ قهرمانان آسیا باید وارد تهران شود، اما زودتر از آنها داوران سعودی به ایران می‌آیند تا قضاوت مسابقه تیم‌های ملی ایران و آنگولا را داشته باشند.

محمد الهویش، داور ۳۶ ساله عربستانی در حالی به‌عنوان داور وسط دیدار تیم‌های ملی ایران و آنگولا انتخاب شده که ۹ روز قبل در هفته پنجم لیگ روشن سعودی قضاوت مسابقه تیم‌های الشباب و الخلیج را برعهده داشت و در این بازی از ۶ کارت زرد و یک کارت قرمز استفاده کرد.

این داور سعودی در پنج هفته ابتدایی لیگ حرفه‌ای عربستان در ۴ مسابقه قضاوت داشته و فدراسیون فوتبال این کشور با توجه به سن و سال او، حساب ویژه‌ای روی آینده داوری‌اش دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: