پایگاه خبری خانه فوتبال:

شاگردان عنایتی با شکست مقابل ازبکستان نتوانستند به عنوان یکی از چهار تیم دوم به مرحله نهایی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا صعود کنند.

به روز رسانی در ساعت ۱۱:۵۰ سه‌شنبه ۲۱ شهریور

خبر تکمیلی: با پایان یافتن تمام دیدارها ایران در جدول تیم‌های دوم، بعد از کویت، تاجیکستان و چین، از لحاظ امتیاز و تفاضل و گل‌زده با مالزی برابر شد اما به دلیل دریافت کارت‌ زردهای بیشتر نسبت به این تیم، در رده پنجم قرار گرفت و حذف شد.

پیشتر در خبر ایسنا از صعود تیم ملی فوتبال امید به مرحله نهایی انتخابی المپیک پاریس خبر داده شده بود که اکنون با توجه به به‌روزرسانی جدول رقابت‌ها توسط AFC این خبر اصلاح شد.

به گزارش ایسنا، دو تیم ملی امید ایران و ازبکستان در یک دیدار سرنوشت ساز از گروه E رقابت‌های مقدماتی زیر ۲۳ ساله‌های جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر ازبک‌ها به پایان رسید.

ایران با وجود شکست در این بازی و بدون احتساب پیروزی مقابل هنک کنگ، با ۳ امتیاز در رده دوم این گروه قرار گرفت. 

یازده تیم صدرنشین و چهار تیم دوم به مرحله نهایی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا صعود خواهند کرد. به نظر می‌رسید که حتی با در نظر گرفتن پیروزی یا مساوی احتمالی تاجیکستان در بازی سوم خود مقابل استرالیا و باتوجه به تفاضل گل بهتر ایران نسبت به مالزی، شاگردان عنایتی باز هم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

چین و کویت نسبت به ایران شرایط بهتری داشتند و دو نماینده صعود کننده به مرحله بعد  بودند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: