پایگاه خبری خانه فوتبال:

جذب بازیکن سوئدی - مراکشی به پرسپولیس بدون نظر موافق سرمربی این تیم از حالا چالش جدیدی برای سرخپوشان درست کرده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز گذشته پس از مدتها گمانه‌زنی درنهایت باشگاه پرسپولیس از مهاجم خارجی خود رونمایی کرد تا نبیل باهویی به عنوان شصت و یکمین بازیکن خارجی پرسپولیس به این تیم بپیوندد. جذب این مهاجم اما سر و صدای زیادی به پا کرده به طوری که از حالا می‌توان تصور کرد که این بازیکن سوئدی - مراکشی چه کار سختی در پرسپولیس خواهد داشت.

جذب این بازیکن خارجی در فضای رسانه‌ای و هواداری هم پر سر و صدا بود به طوری که هواداران پرسپولیس استقبال گرمی از این بازیکن نکردند چرا که رزومه قابل دفاعی برای باهویی وجود ندارد.

از عدم موفقیت در امر گلزنی در سالهای اخیر یکی از مواردی است که پرسپولیسی‌ها بابت آن نگران هستند چرا که این بازیکن از سال 2020 تا به حال در 86 بازی به میدان رفته که فقط 27 گل زده است تا آمار ناامیدکننده‌ای برای خود ثبت کند. این در حالی است که درباره باهویی گفته می‌شود پست اصلی او وینگر است و مهاجم تخصصی نیست و به همین دلیل شاید نتواند گره‌ای از مشکلات سرخپوشان در خط حمله باز کند.

این در حالی است که در مدت اخیر بازیکنان خارجی زیادی به پرسپولیس لینک شده بودند که بعضا رزومه خوب و قابل دفاعی هم داشتند اما درنهایت بازیکنی به پرسپولیس آمد که از حالا درباره عملکرد او حرف و حدیث زیادی به گوش می‌رسد. از طرف دیگر گفته می‌شود این بازیکن مدنظر یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس نبوده و مدیران باشگاه فقط برای جذب یک مهاجم خارجی با این بازیکن قرارداد امضا کردند که در صورت صحت این موضوع کار برای نبیل باهویی سخت خواهد بود.

یحیی گل‌محمدی مهاجم دیگری مدنظر داشته اما به نظر می رسد مدیرعامل این باشگاه که در جذب بازیکنان مدنظر گل‌محمدی ناکام بود با جذب بازیکنی که در لیست سرمربی نبوده حالا یک چالش جدید به وجود آورده است. انتقادهایی هم به یحیی گل‌محمدی وارد است چرا که او می‌توانست با خارج کردن نام بازیکنانی مثل فرشاد فرجی و وحدت هنانف هم لیست پرسپولیس را خالی کند و هم اینکه بودجه بیشتری دراختیار بازیکن خارجی دراختیار باشگاه قرار دهد. شاید گل‌محمدی با خروج نام دو الی سه بازیکن از لیستش که اعتقاد زیادی هم به آنها ندارد می‌توانست بازیکن معقول‌تری برای پرسپولیس جذب کند. خروج عبدی به عنوان یک مهاجم از جمع سرخ پوشان دیگر انتقادی است که به گل محمدی وارد می شود. با این شرایط حالا پرسپولیس باید به مصاف رقبای آسیایی خود برود آن هم در حالی که دست سرمربی این تیم از همیشه خالی‌تر است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: