پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی النصر تاکید کرد فردا از فوق ستاره پرتغالی تیمش مقابل پرسپولیس استفاده می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیز کاسترو در نشست خبری قبل از دیدار النصر مقابل پرسپولیس در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: این اولین بازی ما در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود که قطعا مسابقه راحتی نیست. تیم بسیار بزرگ و سرسختی فردا مقابل ما قرار می‌گیرد و ما و پرسپولیس دو شانس اول برای صعود از مرحله گروهی هستیم.

او با بیان اینکه آماده یک بازی بزرگ هستیم و خیلی خوب برای این دیدار خودمان را آماده کردیم، گفت: یک مقدار خسته هستیم و از مسابقات لیگ به ایران آمدیم ولی خودمان را برای جدال با پرسپولیس آماده کردیم.

سرمربی النصر درباره اینکه پرسپولیس احتمالا با مهار کریستیانو رونالدو بتواند مقابل حملات و گلزنی تیم عربستانی را بگیرد، اظهار کرد: همه می‌دانند کریس رونالدو بازیکن بسیار بزرگی است و در مسابقات اخیر تاثیر زیادی در امتیازگیری ما داشته و گل‌های زیادی زده و همچنین در دیدارهای گذشته بسیار سختکوش بوده و عملکرد خیلی خوبی داشته و مطمئنا فردا هم خیلی آماده است تا آمار گل‌های خود را بالاتر ببرد و گلزنی کند و ما از این دید به حضور رونالدو در تیممان نگاه می‌کنیم.

کاسترو در خصوص خط زدن برخی ستاره‌ها از لیست النصر برای دیدار با پرسپولیس ابراز کرد: ما روی 12 بازیکن خارجی برای این مسابقه نظر داشتیم که یک سری از آنها بخاطر فشردگی مسابقات قبلی خسته بودند و هفت بازیکن را همراه با خودمان آوردیم تا در صورت داشتن مصدوم، بتوانیم از پنج بازیکن خارجی در زمین بهره ببریم، اما اسامی 5 بازیکن مدنظر نهایی نشده و بعدا درباره آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

او در مورد استقبال چشمگیر مردم ایران از کاروان النصر و ستاره‌های این تیم ازجمله رونالدو عنوان کرد: خیلی احساس خوبی بود و همه ما لذت بردیم. یک سری صحنه‌ها را دیدیم و خیلی از هواداران ایرانی حتی پیراهن تیم النصر را در دست داشتند که این اتفاق خوشایندی برای ما محسوب می‌شد. از دیدن این صحنه‌ها لذت بردیم.

سرمربی النصر در خصوص غیبت تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای دیدار فردا ابراز کرد: در دوران اپیدمی کرونا نیز ما بدون تماشاگر در ورزشگاه‌ها به میدان رفتیم ولی بهترین حالت فوتبال زمانی است که مقابل هواداران به میدان برویم. استادیوم خالی برای فوتبالی‌ها ازجمله من طعم فوتبال واقعی را نمی‌دهد و دوست داریم استادیوم‌ها پر باشد.

کاسترو یادآور شد: گرچه تماشاگران النصر در بازی فردا حضور ندارند ولی دوست دارم انرژی مثبت آنها فردا پشت سر ما باشد و ما را از خانه‌های خودشان تشویق کنند.

در پایان جا دارد از ایمنی و امنیتی که برای ما فراهم شده، تشکر کنم. از حس مهمان نوازی که در بدو ورود به تهران از ما صورت گرفت، تشکر می‌کنم و امیدوارم فارغ از هر نتیجه، کشور ایران را با خاطره خوب ترک کنیم. می‌دانیم ایرانی‌ها دیوانه‌وار و مثل تماشاگران النصر عاشق فوتبال هستند و طرفداران زیادی دارند و فوتبال را با هیجان دنبال می‌کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: