پایگاه خبری خانه فوتبال:

وضعیت مهاجم خارجی و البته جدید پرسپولیس که بدون موافقت سرمربی این تیم جذب شده همچنان نامشخص است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با وجود مخالفت یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس، مدیرعامل این باشگاه نبیل باهویی مهاجم مراکشی_ سوئدی را در حالی جذب کرد که رزومه خوبی در سال‌های اخیر از او وجود نداشت. با این همه باهویی با پرسپولیس قرارداد بست تا از همان ابتدای حضورش در این باشگاه، کار خود را با حاشیه آغاز کند.

نبیل باهویی در حالی به پرسپولیس پیوست که در ایران نبود و بدون انجام تست‌های پزشکی در ایفمارک با سرخ‌ها قرارداد امضا کرد. این در حالی است که مطابق قانون قرارداد بازیکنان باید بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی امضا و البته ثبت شود که این مورد درباره این بازیکن اتفاق نیفتاد. البته این بازیکن فردای حضور در تهران راهی ایفمارک شد اما در کمال تعجب، تست‌های او نیمه کاره ماند.

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در این باره نوشت که «تست‌های پزشکی نبیل باهویی با وجود شروع به کار ایفمارک با تصویربرداری آغاز شده بود. این بازیکن یک‌شنبه هم در ایفمارک حضور پیدا کرد و بخشی از بررسی‌ها از جمله آزمایش خون نیز انجام شد اما در نهایت سرماخوردگی بازیکن باعث شد ادامه تست‌ها به روزهای آینده و پس از بهبودی او موکول شود!» اینکه چطور تا قبل از انجام تست‌ها مشخص نبوده که این بازیکن سرما خورده و چطور در حین انجام تست‌های پزشکی این موضوع مشخص شده نکته مبهم ماجراست.

در این باره شایعه شده که یحیی گل‌محمدی همچنان بر مواضع خود درباره این بازیکن مانده و اعلام کرده نیازی به نبیل باهویی که در سال‌های اخیر رزومه خوبی هم نداشته ندارد. همین موضوع باعث شده تا باهویی تست‌های پزشکی را ادامه ندهد! در صورت صحت این شایعه این سوال مطرح می‌شود که باشگاه پرسپولیس که بدون موافقت سرمربی خود اقدام به جذب بازیکن کرده چه راهکاری در این خصوص خواهد داشت؟ این موضوع در حالی مهم می‌شود که بدانیم قرارداد این بازیکن بیش از 400 هزار دلار است و این نگرانی از حالا به وجود آمده که شاید باید منتظر باز شدن پرونده جدیدی برای این باشگاه در محاکم بین المللی فوتبال باشیم!

باشگاه پرسپولیس که در روزهای اخیر درگیر حواشی حضور مدیرعامل پرسپولیس و دخترش در فرودگاه امام خمینی (ره) برای دیدن رونالدو ستاره النصر بوده هنوز موضع خاصی در قبال اتفاقات رخ داده درباره بازیکن خارجی خود نگرفته است. هر چه که هست وضعیت نبیل باهویی در هفته پیش‌رو مشخص خواهد شد؛ اینکه او واقعا سرما خورده بوده و در این 5،6 روز به بهبودی رسیده و تست‌های پزشکی خود را ادامه خواهد داد تا به تمرینات اضافه شود یا اینکه شایعات مطرح شده رنگ و بوی واقعی به خود خواهند گرفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: