پایگاه خبری خانه فوتبال:

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص چند پرونده اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به شکایت مهدی داغر از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 58 میلیون و 860 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.
*در پی شکایت آرمان رمضانی از باشگاه پرسپولیس، کمیته وضعیت با توجه به اعلام رضایت خواهان قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت محمد آران از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 8 میلیون و 720 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت امیرحسین نعمتی از باشگاه ون پارس نقش جهان، کمیته وضعیت دعوی خواهان را مردود اعلام کرد.

*با توجه به شکایت مهدی کمیجانی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 227 میلیون و 500 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 4 میلیون و 959 هزار و 500 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 272 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت علی غیبی از باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 37 میلیون و 60 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت رضا صادقی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 30 میلیون و 520 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت هادی فرامرزی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 544 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 20 میلیون و 753 هزار و 600 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 6 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت باشگاه ایران خودرو از محمد امین درویشی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 104 میلیون و 640 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: