پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیران استقلال هنوز نتوانسته‌اند قرارداد مهاجم آرژانتینی خود را ثبت کنند و این مسئله نیازمند زمان بیشتری است.کار گوستاوو بلانکو و استقلال در فیفا گیر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، گوستاوو بلانکو که از حدود 10 روز قبل به ایران آمده و در تمرینات استقلال حاضر شد، مشکلاتی در امر قرارداد و اقامت خود داشت. او بعد از جلسه با مدیران استقلال اما به تفاهم‌هایی دست یافت و حالا کارش را در جمع شاگردان نکونام جلو می‌برد.

مسئله مهم درباره مهاجم آرژانتینی این است که او هنوز قراردادش در سازمان لیگ ثبت نشده و این موضوع مستلزم باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال است. پنجره آبی‌ها به خاطر شکایت شاهین بوشهر در ماجرای حق رشد محمد محبی و مهدی قایدی به فیفا بسته شده است.

در این خصوص باشگاه استقلال طی نامه خود به مقامات فدراسیون جهانی از انحلال باشگاه شاهین صحبت کرده بودند، اما چند روز قبل باشگاه شاهین با انتشار بیانیه‌ای و البته تصاویر کارت بازیکنان خود در فضای رسانه‌ای ادعای استقلال درباره انحلال باشگاه بوشهری را رد کرد.

 

از این رو مقامات استقلال منتظر پاسخ فدراسیون جهانی فوتبال در این ماجرا هستند. استقلالی‌ها منتظرند تا فیفا جواب نامه‌ای که در آن قید کرده بودند شاهین انحلال یافته را بدهد. مسئولان استقلال پیگیری مجددی در این خصوص داشته‌اند تا حتی اگر رای فیفا در این ماجرا باز هم پرداخت پول توسط باشگاه استقلال به شاهین بوشهر است، سریعا مبلغ مذکور را پرداخت کنند و پنجره نقل و انتقالاتی‌شان باز شود.

باید منتظر رسیدن نامه فیفا به باشگاه استقلال باشیم تا مدیران باشگاه با ثبت قرارداد سریع گوستاوو بلانکو در سازمان لیگ مجوز بازی او را بگیرند. مدیریت استقلال همه مدارک و مستندات لازم برای ثبت قرارداد بلانکو را آماده کرده‌اند و به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات در مدت زمانی بسیار کوتاه کارت بازی این مهاجم آرژانتینی صادر می‌شود.

استقلال طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ باید روز 15 مهرماه در رفسنجان مقابل مس قرار بگیرد، اما با توجه به صعود احتمالی تیم ایران به نیمه نهایی المپیک آسیایی هانگژو بازی آبی پوشان به احتمال فراوان معوق خواهد شد. همین امر می‌تواند اتفاق خوبی برای بلانکو باشد. چراکه زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال مشخص نیست و در صورت لغو بازی، فرصت بیشتری در اختیار مدیران باشگاه خواهد بود تا قرارداد این مهاجم آرژانتینی ثبت شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: