پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی سپاهان گفت: ما نماینده ایران هستیم و بازی خوب و جذابی مقابل الاتحاد خواهیم داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد اظهار داشت: بابت حضور شما ممنون هستم. بازی خیلی خوب و جذابی برای شما هم خواهد بود. امیدوارم همه عکاسان و خبرنگاران بتوانند در مسابقه حضور داشته باشند. چیزهایی هم هست که مهم تر از بازی فرداست . جذابیتی هست و تیم های عربستانی به ایران آمده‌اند و قرار است کنار هم بازی کنیم و لذت ببریم از بازی فردا. ما نماینده ایران هستیم و برای کشور ایران و هواداران سپاهان بازی می‌کنیم. آرزو می کنم فردا ورزشگاه پر شود یا حداکثر جمعیت به ورزشگاه بیایند. حتی افرادی که به هر دلیل نتوانند به ورزشگاه بیایند امیدوارم در خانه شاهد بازی جذابی باشند. هواداران هم قرار است کیفیت خوبی از خودشان در ورزشگاه نشان بدهند.

*یک بازی با کیفیت و خوب ارائه می دهیم

مورایس تاکید کرد: یک بازی با کیفیت و خوب ارائه می دهیم که نشان دهنده یک جو لذت بخش باشد و عادلانه و منصفانه پیش برود. در آخر می خواهیم بگوییم که دوستانمان اینجا ایران آمدند و با آغوش گرم از آنها استقبال کردیم و همین طور در عربستان هم همین‌گونه خواهد بود.

*آخر بازی، نتیجه مشخص می‌شود

وی در مورد پیش بینی از بازی فردا گفت: همیشه این سوال ها را رد می‌کنم. جوابی ندارم برایش. چون نمی‌دانم نتیجه بازی چه می شود، آخر بازی نتیجه مشخص می شود. باورمان این است که باید پله پله جلو برویم باور دارم بازی خوبی خواهد بود.

*الان لحظه کنار هم بودن است

مورایس درمورد تقابل با مربی هموطنش کفت: ساده می گویم تمرکز مان روی بازی های آسیایی است و الان لحظه در کنار هم بودن است. اینکه با یک کشور دیگر رابطه دوستی داشته باشیم لحظه رقابت است و خوشحالم. من فردا با یازده بازیکن به میدان می روم و اگر یازده بازیکن نداشتیم نمی‌توانستیم رقابت را پیش ببریم. امیدوارم چیزهایی که خوب پیش نرفته خوب پیش برود. همچنین برای ای اف سی که برای آینده فوتبال و عدالت تلاش می‌کند.  من هم به حقیقت و عدالت اعتماد دارم همانطور که ما به حقیقت و عدالت احترام می‌گذاریم آنها هم همین کار را می‌کنند.

*اسپریتو انسانی فوق العاده خوب است

سرمربی سپاهان تاکید کرد: مربی حریف را از خیلی سال پیش می شناسم او فقط یک مربی خوب نیست بلکه انسانی خارق العاده است. از روزی که دیدمش تا امروز همه رابطه هایش و خوش و بش کردنش یکسان است، انسان فوق‌العاده خوب است. بخاطر پرتغالی بودنش نمی‌گویم. از دیدنش لذت می‌برم چون یک رهبر فوق‌العاده است و امروز هم یک تیم فوق العاده را دارد رهبری می کند. اینجا آمده و با الاتحاد می‌خواهد مقابل ما بازی کند. به او خوشامد می گویم. در مورد ستاره ها صحبت کردید باید اشاره کنم ما هم ستارگان خودمان را داریم. پیام ، بازیکن ملی و با تجربه ای است که در کشور پرتغال بازی کرده است. می‌دانید این را می‌خواهم بگویم. باور دارم که اگر موقعیتی برای دیده شدن برای بازیکنان ایرانی فراهم می‌کردیم الان خیلی از ایرانی‌ها بودند که در کشورهای دیگر بازی می کردند. چون با کیفیت هستند به سرمربی حریف خوشامد می‌گویم.

*کارخاصی نکردم!

وی در مورد اینکه چه تدابیری برای بازیکنان سپاهان انجام دادید که شرایط بهتری برای بازی فردا داشته باشند گفت: روراست باشم کار خاصی نکردم ! لحظات متفاوت که پیش می آید باید تمرکز روی آن لحظات باشد. زندگی مواجه شدن با چالش ها است و باید تمرکز کرد. وقتی از خواب بیدار می‌شوید و بعد از چند ساعت که گرسنه می‌شوید تمرکز می‌کنید که غذا بخورید و  بعد یک کار دیگر دارید. الان تمرکز ما روی لیگ قهرمانان آسیا است. باید تمرکز روی این مسابقات باشد و بتوانیم از پس چالش ها بربیاییم و چالش ها را پشت سر بگذاریم. به این فکر کنیم که کارها را با شور و علاقه و لذت انجام بدهیم که در آنصورت راهکار برایش به وجود می آید. کلمه ای است که می‌گوید غیر ممکن وجود ندارد و فقط غیر ممکن، غیر ممکن است. هیچ مشکلی نیست و همه چیز حل می شود. الان باید تمرکز روی این مسابقه باشد نه گذشته. زیر در آسیا هستیم و باید تمرکز داشته باشیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: