پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت تیم استقلال گفت: هیات مدیره باشگاه نیاز به افراد جدید دارد تا به مدیرعامل هم کمک شود.
ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جلسه شب گذشته پیشکسوتان استقلال با جواد نکونام و علی خطیر که از آن به عنوان آشتی کنان نام برده می‌شود، اظهار داشت: بحث آشتی کنان نبود چون اصلا قهری نبود. هر دو نفر در حضور بزرگان و دوستان صحبت‌هایی کردند. نصرالله عبداللهی هم قرار بود در  این جلسه باشد اما مشکلی برایش پیش آمده بود که تماس گرفت و عذرخواهی کرد.

نکونام یک مربی با دانش و جام گرفته است

وی افزود: صحبت‌های بسیار خوبی شد. مشکلاتی از نظر مالی وجود دارد که از دوره‌های قبل ایجاد شده و هرچه جلو آمده بیشتر شده و حالا برای مدیریت جدید تعهد به وجود آورده است. در کنار این مساله وقتی قرار است تیمی بسته شود باید سقف بودجه‌ای که مقرر شده را رعایت کنند. همین مساله باعث شد که نتوانند بازیکنان مدنظر را جذب کنند. با اینحال خداراشکر دیشب سو تفاهمات برطرف و قرار شد خطیر و نکونام در کنار هم برای موفقیت استقلال گام بردارند. پیشکسوتان هم در کنارشان هستند و کمک می‌کنند تا ان‌شاالله اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: جواد از مربیان طراز اول و با دانش فوتبال کشور است. او کادر خیلی خوبی هم دارد. مربی است که در فوتبال ما جام گرفته  و با این پتانسیل‌ها ان‌شاءالله تیم او بتواند بازی‌های خوبی به نمایش بگذارد و دل هواداران را شاد کند. امیدوارم با هماهنگی و همراهی، شاهد موفقیت استقلال و شادی هوادارانش باشیم.

عالمی در مورد اینکه آیا در جلسه شب گذشته پیرامون مسائل جزئی مانند وضعیت سامره یا تیم رسانه‌ای سرمربی استقلال صحبتی شد، گفت: بعد از جلسه ما، خطیر و نکونام یکی دو ساعتی هم با هم صحبت کردند تا مشکلات را برطرف کنند. قطعا در این موارد هم صحبت شده است. مدیرعامل باشگاه هم بعد از جلسه اعلام کرد همه چیز حل شده و همه در کنار هم هستیم. می‌دانم که خطیر این مسائل را به خوبی مدیریت خواهد کرد. در کل سوتفاهماتی به وجود آمده بود. ایندو کمی از هم دور شده بودند که خداراشکر این مسائل رفع شد و هیچ مشکل خاصی نیست.

این هیات مدیره آنطور که باید به خطیر کمک نمی‌کند

وی افزود: نکونام مربی خوبی است و شرایط خوبی دارد که می‌تواند به این تیم کمک کند. او پروسه 3 ساله دارد و همه باید کمکش کنیم تا بتواند الگوهای خودش را پیاده کند. البته اگر تعطیلی‌های لیگ اجازه بدهند! تیم باید در کوران مسابقات بیفتد تا خودش را نشان بدهد. بعد از آن امیدواریم شرایط فراهم شود تا در تعطیلات نیم فصل با برنامه ریزی و درخواست سرمربی بتوانند بازیکنان جدیدی را برای تقویت تیم، اضافه کنند. در کل فکر می‌کنم با پروسه‌ای که نکونام دارد تیم می‌تواند به قهرمانی برسد. حالا در فصل جدید یا در پایان پروسه 3 ساله، همه باید حمایت و کمک کنیم تا اتفاقات خوبی برای خوشحالی هواداران بیفتد. همه باید دنبال این باشیم که استقلال به آرامش برسد. باید در کنار هم برای هواداران بجنگیم. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد تا استقلال روند خوبی پیدا کند و مشکلاتی که شاهدش بودیم دیگر تکرار نشوند.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه آیا در جلسه شب گذشته قولی به نکونام برای پرداختی جدید بازیکنان داده شد، عنوان کرد: قطعا مدیریت باشگاه برنامه ریزی خودش را در این زمینه دارد. آن‌ها زمان‌هایی دارند که برنامه ریزی شده و طبق آن کمک خواهد شد اما فکر می‌کنم در هیات مدیره باشگاه هم باید تغییراتی ایجاد شود. باید به خطیر هم کمک شود. این هیات مدیره آنطور که باید به خطیر کمک نمی‌کند. هیات مدیره باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشد. امیدوارم نفراتی که قابلیت‌های ویژه‌ای دارند به هیات مدیره استقلال بیایند و کمک کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: