پایگاه خبری خانه فوتبال:

نیمار موفق شد نخستین گل خود با لباس الهلال را در استادیوم آزادی به ثمر برساند.
به گزارش "ورزش سه"، هر چقدر که نیمار در نیمه نخست دیدار برابر نساجی کم فروغ ظاهر شد و نتوانست دروازه رشید مظاهری را با شکل جدی تهدید کند، این بازیکن توانست در نیمه دوم با یک شلیک روی پا و دیدنی، نخستین گل خود برای الهلال را به ثمر برساند.
از زمان پیوستن نیمار به الهلال، او به ترتیب برابر الریاض، نوباهار نامانگان، ضمک و الشباب به میدان رفته بود که در باز کردن دروازه رقبا و ثبت نخستین گلش برای این تیم عربستانی ناکام مانده بود تا اینکه بالاخره او موفق شد یک لحظه تاریخی برای باشگاهش را در استادیوم آزادی به ثبت برساند.

در دقیقه 58 این مسابقه و پس از اشتباه محمود قائدرحمتی در رساندن توپ به هم تیمی اش، ناصر الدوسری توانست این توپ را مهار کند و آن را برای نیمار ارسال کند که جانملکی لحظه ای روی آن اثر گذاشت و توپ دوباره به بازیکن الهلال رسید.

ناصر الدوسری در دومین تلاش برای رساندن توپ به نیمار موفق بود و ستاره برزیلی تقریبا از گوشه محوطه جریمه با یک شوت روی پا و دیدنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و موفق شد اولین گل خود برای الهلال را به ثبت برساند.

نیمار با مشت های گره کرده از روی تابلوهای تبلیغاتی پرید و شادی خود را با بازیکنان هم تیمی اش که پشت دروازه مشغول گرم کردن بودند، تقسیم کرد و دیگر بازیکنان الهلال دور او حلقه زدند و کاپیتان برزیل اینگونه توانست اولین گل خود برای آبی های ریاض را به ثمر برساند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: