پایگاه خبری خانه فوتبال:

وام قرض الحسنه نوعی قرض است که در آن بهره‌ای در کار نباشد.وام قرض الحسنه دارای ساختار حقوقی مبتنی بر رابطه داین و مدیون است. وام قرض الحسنه از ماهیت حقوقی عقود لازمه برخوردار است. وام قرض الحسنه بیشتر به منظور تامین احتیاجات ضروری به متقاضیان پرداخت می شود. وام قرض الحسنه کارمزد بسیار پایینی دارد.

شرایط پرداخت وام قرض الحسنه ۱۵ میلیونی با بازپرداخت 5 ساله

 هیئت وزیران به پیشنهادهای بانک مرکزی و وزارت نفت اعطای تسهیلات برای توسعه شبکه گازرسانی در ۶ استان کشور را تصویب کرد.

بر اساس این مصوبه، بانک مرکزی از طریق بانک‌های عامل نسبت به اعطای ۱۳۰ هزار فقره تسهیلات بانکی قرض الحسنه جهت افزایش اشتراک پذیری گاز و انجام لوله کشی داخلی منازل در شهرها و روستاهای استان‌های خوزستان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد به میزان یکصد و پنجاه میلیون ریال (۱۵ میلیون تومان) با دوره بازپرداخت پنجساله به هر خانوار در هر استان اقدام می‌کند./ مهر

شرایط وام 200 میلیونی بانک ملت / پرداخت اقساط آنلاین شد

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، این تسهیلات به شکل کارت بانکی به متقاضیان اعطا می‌شود. متقاضیان در صورتی امکان دریافت این وام را دارند که احراز اهلیت شده باشند. حداکثر میزان تسهیلات برای اشخاص حقیقی با رتبه اعتباری آ و بی حداکثر 100 میلیون تومان بدون نیاز به معدل حساب است. سقف این تسهیلات برای مشتریان حقیقی عادی به 100 میلیون تومان، براساس معدل حساب، می‌رسد. مشتریان متقاضی این تسهیلات که دارای کسب و کاری هستند حداکثر تا 200 میلیون تومان امکان دریافت این وام را دارند.

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید مدارک هویتی و ضمانتی لازم را به بانک ارائه بدهند. بعد از تایید اطلاعات، وام به حساب فرد متقاضی واریز خواهد شد و وی تا 365 روز مهلت استفاده از آن را دارد. مهلت صدور صورتحساب برای دریافت این وام حداکثر به 30 روز می‌رسد. مهلت بازپرداخت و تسویه بدهی، در صورت عدم تمایل به تقسیط، حداکثر هفت روز پس از صدور صورتحساب است. ضمنا نرخ سود تسهیلات مشتری بین 12 تا 18 درصد خواهد بود.

اقساط وام قرض الحسنه مانی کارت با چه روش‌هایی قابل پرداخت است؟

مشتریان بانک ملت به منظور پرداخت اقساط این تسهیلات می‌توانند به صورت غیرحضوری اقدام کنند. کانال‌های غیرحضوری برای پرداخت اقساط این وام سامانه بانکداری اینترنتی، همراه پلاس، همراه بانک ملت، خودپرداز، سامانه تلفنبانک، پایانه‌های خود دریافت، بستام ملت و نرم افزار سکه است. لازم به ذکر است که مشتریان امکان مراجعه حضوری به شعب را برای پرداخت اقساط دارند.

وام قرض الحسنه 300 میلیونی به دهک یک الی سه +ثبت نام جدید

مسکن مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد تامین می‌شود. ساخت و تامین مسکن مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد در دستورکار قرار گرفت. برای تامین مسکن مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۲۰۰ میلیون تومان وام مسکن، جمعا ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود. جزئیات ساخت، تامین مسکن و پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی مسکن مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد اعلام شد.

وام قرض الحسنه / مسکن مددجویان و معلولان

معاون بنیاد مسکن گفت: به منظور تامین مسکن اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۲۰۰ میلیون تومان وام جمعا ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

مجید جودی، معاون بنیاد مسکن اظهار کرد:‌ برای نوسازی واحدهای مسکونی روستایی ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۵ درصد پرداخت می‌شود که در سال جاری تا کنون ۱۱۰ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن به مرحله‌ی عقد قرارداد با بانک رسیده و کارهای اجرایی در این بخش شروع شده است.

معاون بنیاد مسکن افزود: احداث حدود ۱۷۰ هزار واحد روستایی نیز در سال گذشته آغاز شده که با ۱۱۰ هزار واحد امسال مجموع واحدهای روستایی در حال ساخت به ۲۸۰ هزار مورد رسیده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن تصریح کرد: به منظور کمک به افرادی که توانایی پرداخت آورده ندارند مبالغی بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای تامین مسکن به خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی پرداخت می‌شود.

جودی گفت: این کمک‌ها در قالب تفاهم‌نامه‌های جداگانه با کمیته امداد و بهزیستی به میزان ۱۰۰ میلیون تومان و با بنیاد مسکن به صورت تامین  مصالح تا ۱۱۰ میلیون تومان به ازای هر واحد انجام می‌شود. ۲۰۰ میلیون تومان نیز وام است که مجموع پرداختی برای این خانوارها ۳۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن با درخواست از بانک‌ها برای تسریع در پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی گفت: در زلزله خوی برای ۱۱۰۰ واحد عقد قرارداد با بانک داشتیم که برخی بانک‌ها تا کنون ۷۰۰ فقره پرداخت داشته‌اند اما یکی از بانک‌ها که حدود ۴۰۰ فقره تسهیلات را بر عهده گرفته بود عملکرد قابل قبولی در این بخش نداشته و فقط به ۶ واحد وام پرداخت کرده است.

وام قرض الحسنه / ساخت مسکن مددجویان و معلولان

جزئیات ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اعلام شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ساخت ۲۵۳ واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شد.

محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه ساخت ۲۵۳ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در پروژه یک هزار و ۳۰۰ واحدی نور قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شد، تاکید کرد: این اقدام در راستای خانه دار شدن مددجویان صورت گرفته است.

ذوالفقاری با بیان اینکه شرایط خانه‌دار شدن مددجویان کمیته امداد را تسهیل کرده‌ایم، افزود: هر کسی در هر جای استان در زمره دهک یک الی سه و در هر روستایی دارای زمین بود و دو ضامن داشت برای او خانه خواهیم ساخت و هیچ محدودیتی هم از لحاظ منابع نداریم.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۱۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض به این افراد داده می‌شود تا بتوانند خانه بسازند، گفت: در کنار این مبلغ همچنین ۲۰۰ میلیون تومان هم وام قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت می‌شود تا بتوانند صاحب خانه شوند.

ذوالفقاری با بیان اینکه در برخی مواقع حتی ما مصالح ساختمانی را پای کار آورده‌ایم، بیان کرد: ما وعده آغاز ساخت ۳۰۰ واحد را از ابتدای سال داده‌ایم و مقرر شده تا ۱۵۰ واحد را نیز تا پایان سال تحویل مددجویان بدهیم.

او با بیان اینکه هر مددجو هر جای استان سمنان دهک یک الی سه و حتی بالاتر، مستأجر است اما در روستا زمین دارد، برای او خانه خواهیم ساخت و نگران اعتبارات دولتی نیز نباید بود، بیان کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم مشکل مسکن مددجویان را در سراسر استان رفع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه یکی دیگر از اقداماتی که برای مددجویان صورت داده‌ایم، اردوهای جهادی مانند الکفیل است، بیان داشت: این آمادگی را داریم که در هر شهرستان استان سمنان مسئولان علوم پزشکی پای کار بیایند و ما قوی‌ترین پزشکان جهادی کشور را برای مداوای مددجویان به میدان بیاوریم کمااینکه اردوی دندان پزشکی چند ماه قبل در سمنان با همراهی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد.

ذوالفقاری با بیان اینکه پزشکانی هستند که علاقه به همکاری دارند، بیان کرد: بسیاری از پزشکان حتی نامه نگاری کرده و درخواست همکاری به صورت رایگان برای مددجویان دارند لذا این آمادگی نیز برای برگزاری اردوهای جهادی پزشکی و تداوم آن در شهرستان‌های استان وجود دارد.

خبر خوش بنیاد درباره وام قرض الحسنه و مسکن مددجویان و معلولان بهزیستی و کمیته امداد

رئیس بنیاد مستضعفان جزئیات پرداخت تسهیلات، مسکن و وام مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی و کمیته امداد را اعلام کرد.

پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در نشست تخصصی بررسی وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در استان سمنان و راهکارهای جذب حمایت‌های اقتصادی و سرمایه‌ای بنیاد به میزبانی استانداری بیان کرد: در خصوص مسکن دو معلول بهزیستی، کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و محرومان بنیاد مسکن، سهمیه استان بالغ بر ۴۳۰ مورد است که تاکنون ۴۰۰ واحد احداث شده و مابقی نیز انجام‌خواهد شد.

 رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه پس از پایان و اتمام کار احداث و ساخت این سهمیه، مجدداً میزان این سهمیه برای استان تخصیص و اجرایی خواهد شد افزود ۷۰۰ عدد زمین روستایی مسکونی و کشاورزی در داخل استان به مساحت ۱۷ هزار هکتار تحت مدیریت بنیاد مستضعفین انقلاب اسلامی وجود دارد که نیازمند صدور سند است.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه تاکنون ۴۰۰ سند به روستاییان منتقل شده و تا پایان شهریور به سرعت انتقال این اسناد انجام و پایان خواهد یافت، گفت: هشت هزار و ۵۰۰ بسته لبنی به ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان توسط کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و بهزیستی در سال گذشته در استان توزیع شده است.

فتاح با بیان اینکه تمامی ایتام بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان سال جاری، بسته حمایتی ۶۰۰ هزار تومانی دریافت کردند، بیان کرد: ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات ویژه جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در سال گذشته تخصیص یافته که توسط بانک پرداخت شده است.

 رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه از محل سفر امروز به استان و با توجه به شرایط سختی که برای محرومان و نیازمندان وجود دارد و در راستای رسیدگی به این مهم و کمک‌های موردی، ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات ویژه کمک‌های موردی به بهزیستی و کمیته امداد خمینی (ره) استان تخصیص می‌یابد، گفت: زمین‌های متعلق به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور در شهرستان مهدی شهر با کاربری مسکونی ویژه احداث مسکن ملی برای محرومان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به محدوده الحاق می‌شود./9 صبح

بانک شهر به منظور رفع نیازهای ضروری اشخاص حقیقی، وام 150 میلیون تومانی قرض‌الحسنه به مشتریان خود اعطا می‌کند.

حداقل میزان سپرده برای افتتاح حساب قرض‌الحسنه و دریافت وام 1 میلیون تومان است. سقف وام اعطایی 150 میلیون تومان بوده و حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط 5 سال تعیین شده است. این نوع وام تنها مشمول 4 درصد کارمزد شده و بهره‌ای به آن تعلق نمی‌گیرد. افراد می‌توانند برای رفع نیازهای ضروری، تهیه جهیزیه و هزینه ازدواج، تأمین مخارج درمان، خرید و تعمیر مسکن و فراهم کردن هزینه‌های تحصیلی برای دریافت این تسهیلات بانک شهر درخواست دهند

شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیونی 

بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش تاکنون در قالب «شیلات کارت» در راستای تأمین نهاده‌های اولیه آبزی پروران از سوی بانک کشاورزی پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، رجبعلی قربان‌زاده مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شیلات ایران با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: در راستای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، طرح شیلات کارت برای تأمین سرمایه در گردش به منظور تأمین نهاده‌های اولیه همچون بچه ماهی و خوراک آبزیان برای متقاضیان به اجرا درآمده که سقف آن ۲۰۰ میلیون تومان و با بهره ۱۲ درصد است.

رجبعلی قربان‌زاده افزود: از مجموع تولیدکنندگان آبزی که برای دریافت تسهیلات شیلات کارت در سامانه سیتا ثبت‌نام کرده‌اند، تاکنون ۱۶۹۴ متقاضی با رقم ۲۲۱ میلیارد تومان به بانک کشاورزی معرفی شده‌اند که از این تعداد ۳۱۹ مورد از بانک کشاورزی، اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.

وی تأیید کرد: در حال حاضر در استان‌های مازندران حدود ۱۴ میلیارد تومان، خراسان رضوی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، استان اصفهان دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و لرستان بیش از یک میلیارد به تولیدکنندگان آبزیان در قالب شیلات کارت، تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت شده است.

قربان‌زاده در همین حال گفت: بر اساس دستورالعملی که سازمان شیلات ایران با همکاری وزارت جهاد کشاورزی تنظیم کرده است، قرار شده تولید کنندگان ماهیان سردآبی، گرم آبی، خاویاری، میگو و ماهیان دریایی بتوانند از تسهیلات سرمایه در گردش در قالب بازارگاه برای تأمین نهاده‌ها نیز استفاده کنند.

این مقام مسئول افزود: تاکنون بیش از ۶۷۴ متقاضی با رقم ۳۴۰ میلیارد تومان به بانک کشاورزی برای اخذ تسهیلات سرمایه در گردش در بخش آبزی پروری از محل سامانه بازارگاه معرفی شده‌اند و از این تعداد ۱۶۵ مورد منجر به عقد قرارداد شده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شیلات ایران با اشاره به فقدان زیرساخت لازم در سامانه‌ای که بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش از سامانه بازارگاه طراحی کرده، تصریح کرد: نرم‌افزاری که بانک کشاورزی برای ثبت نام متقاضیان و دریافت تسهیلات طراحی کرده، قابل استفاده برای بخش شیلات نیست و برای آن باید نرم‌افزار جدید طراحی شود.

وی همچنین گفت: با پیگیری از طریق بانک و وزارتخانه و با رفع مسأله نرم‌افزار، واحد‌های آبزی پروری نیز می‌توانند از منابع مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها از محل بازارگاه استفاده کنند.

شرایط وام فوری 100 میلیونی دولت به سرپرستان خانوار

در بخشنامه بانک مرکزی به بانک‌های مسکن، کشاورزی، صادرات، تجارت، توسعه تعاون و شرکت دولتی پست بانک آمده است: «درخصوص ابلاغ بندهای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و در راستای اجرای تبصره‌های ۱ و ۲ ذیل ماده ۶۹ قانون مذکور، با احتساب نرخ تورم سالانه، سهمیه آن بانک جهت اعطای تسهیلات موصوف مبلغ ۱۰۲ میلیارد تومان و مدت بازپرداخت حداکثر ۱۰ سال و مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان با اخذ سفته از متقاضی و یا یک ضامن معتبر و در نظر گرفتن شرایط خانوار به شرح زیر تعیین و ارسال می‌شود. بدیهی است دستورالعمل مربوطه متعاقباً ارسال خواهد شد.

الف) خانوارهایی که بعد از سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب دو فرزند شده یا می‌شوند، هر خانواده به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان

ب) خانوارهایی که بعد از سال ۱۳۹۹ به صاحب یک فرزند شده یا می‌شود، هر خانواده به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان.

ج) خانوارهای دونفره ( زوج و زوجه) به هر خانواده مبلغ ۷۰ میلیون تومان.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: