پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر امور بین الملل پرسپولیس گفت: انتظار عمومی در فوتبال این بود که پرسپولیس یک غرامتی هم به لوکادیا بدهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر علی حسینی در مورد پیروزی باشگاه پرسپولیس در پرونده لوکادیا، اظهار داشت: با قطعیت می‌توانم بگویم آن چه در پرونده لوکادیا اتفاق افتاد در زمره بهترین موفقیت‌های باشگاه است. متاسفانه پیروزی در دعواهای حقوقی بین‌المللی اتفاق پرتیراژ در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نیست. حالا بعضی افراد به دلایل نامعلوم و شاید هم مشخص قصد دارند با شانتاژ و تحریک هواداران و افکار عمومی نه تنها ارزش این موفقیت را پایین بیاورند بلکه آن ‌را تا حد شکست‌هایی که پرسپولیس در زمان فعالیت‌های حقوقی آن‌ها متحمل شد پایین بکشند.

وی افزود: البته همه آن‌هایی که نظراتی دارند شامل این بحث نمی‌شوند ولی جالب است افرادی خود را در فضای مجازی به عنوان افراد مشرف به مسایل حقوقی معرفی می‌کنند و درمورد این پرونده هم اظهارات غیر واقع داشتند که وقتی با ارتباط‌ها به مجموعه پرسپولیس ورود کرده بودند تا مطرح شوند، باعث ناکامی‌های حقوقی باشگاه شدند. بعضی از این افراد پرونده‌های بین المللی پرسپولیس را برعهده گرفتند و به عنوان وکیل حتی نتوانستند لایحه‌ای بنویسند که از نظر شکلی رد نشود. این خیلی بد است. بعضی شکایات و دفاعیات پرسپولیس در دعاوی بین‌المللی فوتبال در ادوار گذشته حتی مورد بررسی قرار نگرفتند چون لایحه‌ای که فرستاده‌ بودیم از نظر شما کار و طرح دعوا درست نبود و حالا همین افراد به موفقیت پرسپولیس ایراد می‌گیرند.

حسینی تصریح کرد: بخش بین‌الملل باشگاه این پرونده را در دست گرفت و به خاطر پرسپولیس و هواداران خوشحال هستیم که حقانیت ما و محکومیت خوانده‌ها بر اساس متن صریح حکم ثابت شد. از دیروز در حال شاهد تلاش برای تاثیرگذاری روی هواداران هستیم که تا همین هفته گذشته بسیاری از ما سوال می‌کردند آیا صحیح است پرسپولیس در پرونده لوکادیا محکوم شد؟ در واقع انتظار عمومی در فوتبال این بود که پرسپولیس یک غرامتی هم به لوکادیا بدهد حالا این اتفاق که نیفتاده هیچ، در حکم به صراحت ادعای پرسپولیس مبنی بر غیر موجه بودن فسخ ثابت شد و غرامت هم دریافت کردیم. البته روال حقوقی این است که خواهان خواسته‌های مختلفی را مطرح می‌کند که انتظار برآورده شدن همه آن‌ها نیست ولی وکلا این کار را انجام می‌دهند تا شانس پیروزی در بعضی موارد دیگر بیشتر شود و در جریان شکایت ما از لوکادیا نیز همین‌طور بود‌.

مدیر امور بین الملل پرسپولیس، گفت: این پرونده از جهاتی شاید سخت‌تر از مورد استوکس بود و این‌طور نبود که بخواهیم با خیال راحت وارد دعوای حقوقی بشویم. حتی بعضی به شوخی می‌گفتند بازیکن که رفت هیچ، یک پولی را هم باز باید پرداخت کنند که در مورد استوکس چنین شد. این مسائل البته ما را دلسرد نمی‌کند چون این‌جا همه عاشق پرسپولیس و هواداران هستند ولی بعضی هواداران، به خاطر تیم محبوب خودشان هم که شده نباید تحت تاثیر هر حرفی قرار بگیرند. در این پرونده موفقیت پرسپولیس خیلی بیش از چند صدهزار دلاری است که به دست می‌آید. از این پس هر کسی که طرف قرارداد با پرسپولیس قرار بگیرد دیگر می‌داند شرایط مثل گذشته نیست و اگر سراغ مسایلی چون فسخ یک‌طرفه بروند باید با تبعات حقوقی روبه رو شوند و این در آینده برای پرسپولیس مفید خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: