پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازی مس رفسنجان و استقلال به احتمال فراوان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسائل مربوط به میزبانی مس رفسنجان از استقلال در هفته هفتم لیگ برتر حالا آخرین اخبار حکایت از برگزاری این مسابقه در روز شنبه بدون حضور تماشاگر دارد.

بعد از آنکه مشخص شد ورزشگاه جدید شهر رفسنجان آماده میزبانی از این مسابقه نیست، باشگاه مس طی اطلاعیه‌ای ورزشگاه شماره دو شهدای مس را به عنوان میزبان بازی با استقلال اعلام کرد. ورزشگاه شماره دوی شهدای مس از نظر گیت های الکترونیکی و ورودی تماشاگران استاندارد های لازم را ندارد و به همین خاطر بازی گذشته نارنجی پوشان مقابل آلومینیوم اراک هم بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

حالا در فاصله کوتاه تا شروع مسابقه مس رفسنجان و استقلال شورای تامین استان کرمان همانطور که برای بازی گذشته با آلومینیوم اراک مجوز ورود تماشاگر به ورزشگاه را صادر نکرد، بار دیگر مخالفت خود را با حضور تماشاگران در ورزشگاه اعلام کرده است.

از این رو به احتمال فراوان بازی عصر شنبه مس رفسنجان و استقلال بدون حضور تماشاگر و با سکوهای خالی برگزار خواهد شد. البته قرار است در جلسه هماهنگی این مسابقه که امشب در رفسنجان با حضور مدیران دو تیم و نماینده یگان ویژه برگزار می شود، تصمیم نهایی اتخاذ شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: