پایگاه خبری خانه فوتبال:

اولین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان برای تورنمنت اردن با حضور ۱۰ بازیکن برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نخستین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی آماده‌سازی تورنمنت اردن از ساعت ۱۶ امروز در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال آغاز شد.
* دستیاران امیر قلعه‌نویی حدود ۳۰ دقیقه پیش از ورود بازیکنان به زمین، وارد آن شده و به چیدن موانع تمرینی پرداختند.
* هومن افاضلی، حمید مطهری، آنتونیو مانیکونه و سعید الهویی پیش از شروع تمرین جلسه‌ای با هم برگزار کردند.

* علیرضا محمد، مدافع پیشین پرسپولیس که در کلاس‌های مربیگری درجه A شرکت کرده نیز برای دقایقی وارد زمین شد و با مربیان تیم ملی صحبت کرد‌.

* در شرایطی که زمین شماره یک مرکز ملی همچنان شرایط نامناسبی دارد و کاملا زرد است، برای بهبود وضعیت آبیاری زمین شماره دو از یک کامیون تانکر استفاده شد‌

* پیش از شروع تمرین پیام نیازمند و رامین رضاییان دقایقی با سعید الهویی حرف زدند.

* خداداد عزیزی برخلاف اردوی قبلی تیم ملی روی صندلی‌های کنار زمین نشسته بود و در زمین چمن حضور فعالی نداشت.
* سید حسین حسینی، پیام نیازمند، صالح حردانی، روزبه چشمی، مهرداد محمدی، رامین رضاییان، محمد دانشگر، محمد جواد حسین‌نژاد، شجاع خلیل‌زاده و امین حزباوی ۱۰ بازیکنی بودند که در این جلسه تمرینی شرکت کردند.
* علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان و مرتضی پورعلی‌گنجی ۳ بازیکن پرسپولیس به دلیل بازی روز گذشته در این‌تمرین حضور نداشتند و در ساختمان پک ریکاوری کردند.

* یک هوادار معلول در کنار زمین حضور که بازیکنان تیم ملی پیش از ورود به زمین با او خوش و بش گرمی کردند.

* بازیکنان تیم ملی پس از صحبت های مقدماتی قلعه‌نویی به ۳ گروه با کاورهای زرد(حزباوی، حردانی و دانشگر) سفید(رضاییان، محمدی و خلیل زاده) و آبی(چشمی و حسین‌نژاد) تقسیم شده و تمرین حفظ توپ را پیگیری کردند.

* دورازه‌بان‌ها نیز زیر نظر دینکا آلین تمرینات اختصاصی انجام دادند.

*صادق غفاریان، آنالیزور تیم ملی امید پس از حذف شاگردان رضا عنایتی در انتخابی المپیک  و بازی‌های آسیایی به کادر آنالیز تیم ملی بزرگسالان اضافه شده و امروز همراه با علی کمانگری، یکی دیگر از آنالیزورهای این تیم در حال بررسی دوربین هلی شات بودند‌.

*پس از گذشت حدود ۴۰ دقیقه از شروع تمرین، یک آمبولانس پشت درب ورودی زمین شماره ۲ مستقر شد تا در صورت مصدومیت احتمالی یک بازیکن به وضعیت وی به سرعت بیشتری رسیدگی شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: