پایگاه خبری خانه فوتبال:

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: زمینی که در جام جهانی استفاده می‌کردیم در اختیار باشگاه الریان است، درخواست داشتیم به همین زمین برگردیم و پیگیر هستیم این اتفاق بیفتد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی محمدنبی در خصوص اعزام تیم ملی به تورنمت اردن، اظهار داشت: تقویم تیم ملی را با توجه به فیفا دی و بررسی که داشتیم، با تایید قلعه نویی برنامه ریزی کردیم. تورنمنت بسیار خوبی است. تیم ملی قطر برای جام ملت‌های آسیا انگیزه دارد و میزبان است. اردن هم برنامه ریزی خاصی دارد. عراق هم تیم بسیار خوبی است. بازی اول با اردن است. ان‌شاالله در فینال حاضر می‌شویم.

وی در مورد بازدید از کمپ تیم ملی در قطر، گفت: آنجا ۳بخش مدنظر قرار گرفت. یک کارگاه آموزشی ۳روزه برای کادرفنی تیم ملی بود. در جلساتش شرکت کردیم. تمام تیم‌های خاصر در جام ملت‌ها شرکت کروند. پزشک، رسانه، بخش اجرایی و امنیت تیم حضور داشتند. موضوعات جدیدی مطرح شد که در جام‌های قبل اشاره نشده بود. یک بخش کارگاه آموزشی بود. بخش دیگر بازدید از محل مسابقات، محل تمرین و هتل تیم ملی بود. مواردی مدنظر سرمربی تیم ملی بود. با مسئولین برگزاری جام ملت‌ها مطرح کردیم و امیداوریم نقاط ضعف برطرف شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا کمپ الریان دچار ایراد شده، گفت: کمپ الریان ۵زمین دارد. زمینی که در جام جهانی استفاده می‌کردیم در اختیار باشگاه الریان است. درخواست داشتیم به همین زمین برگردیم و پیگیر هستیم این اتفاق بیفتد. همه زمین‌های تمرین الریان عالی هستند. از نظر چمن هیچ مشکلی نداریم. فقط دور زمینی که قرار بود بدهند، محوطه بازی بود. تقاضا کردیم به زمین دیگر برگردیم مشکل ساز نشود. کنار خیابن اصلی است. درست است به نوعی محصور شده اما به هرحال روی تمرین تیم ملی تاثیر می‌گذارد و تمرکز بچه‌ها را به هم می‌ریزد. تقاضا کردیم به هرترتیب به زمین دیگری برویم.

نبی در مورد انتخابات هیات فوتبال استان تهران، عنوان کرد: از براتی و همکارانش باید تشکر کنیم که انتخابات را برگزار کردند. انتخابات آزادی بود. تعدادی شرکت و تعدادی به نفع دیگران کناره گیری کرددند. آرای مجمع با حضور ناظرین شمارش و ماجدی به عنوان رئیس هیات انتخاب شد. مجمع فدراسیون فوتبال نزدیک به ۹۰ نفر است. تمامی اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مستقل هستند. رقابت در مجمع مشخص است و بستگی به آرا دارد. ۳۲ هیات داریم. طبیعی است که بخشی از مجمع را تشکیل می‌دهند. باشگاه‌ها و ارکان دیگر مجمع فدراسیون هم هستند. مسیری که سال بعد ترسیم می‌شود برای همه کسانی که می‌خواهند در‌مجمع حضور پیدا کنند، باز است. هرکاندیدایی با برنامه می‌تواند شرکت کند.

وی در خصوص اینکه حرف و حدیث‌هایی پیرامون اردوی آخر تیم ملی در اندونزی وجود دارد، گفت: تورنمنتی که دنبال می‌کنیم، تورنمنت بسیار خوبی است. تیم‌های قدرتمندی شرکت می‌کنند. لذا اگر این جمع بندی شود حضور ما به لحاظ فنی کمک می‌کند. ۱۵-۱۰ روز با جام ملت‌ها فاصله دارد. در حال گفت‌وگو هستیم ببینیم تیم‌هایی که قرار است شرکت کنند می‌آیند یا نه، باید ببینیم نظر قلعه نویی چیست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: