پایگاه خبری خانه فوتبال:

عصبانیت شدید یحیی گل محمدی.اعتراض شدید یحیی گل محمدی به وضعیت پرسپولیس.یحیی گل محمدی فسخ کرد.یحیی گل محمدی:هیچکس اراده‌ای ندارد حتی از این تیم با سه جام تشکر هم نکردند، شوک یحیی گل محمدی به هواداران پرسپولیس.

سخنان یحیی گل محمدی در تمرین پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به نامه‌ای که به دادم، قراردادی با باشگاه ندارم.
​به گزارش فارس، یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس، اظهار داشت: همانطور که در جریان هستید چند روز پیش نامه فسخ قراردادم را به باشگاه دادم. 2 روز بعد آقایان تازه در جلسه هیات مدیره مطرح کردند. عملا قراردادی با باشگاه ندارم. درست است به فدراسیون نرفتم فسخ کنم. این بحث دیگری است ولی با توجه به نامه‌ای که به دادم، قراردادی با باشگاه ندارم.
وی افزود: به خاطر روح مربیگری و وظیفه اخلاقی که داشتم، خودم را موظف کردم بیایم با بچه‌ها صحبت و آن‌ها را متقاعد کنم که تمرین کنند. خداراشکر از امروز هم تمرینات ما شروع می‌شود. الان می‌روم و لباس‌هایم را عوض می‌کنم. مشکلی نیست. ان‌شالله تصمیمات خوبی گرفته شود. فردا ظاهرا جلسه هیات مدیره است و باید ببینیم چه تصمیمی گرفته می‌شود.
سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا در جلسه فردا شرکت می‌کند، گفت: نه، الان بین من و باشگاه قراردادی وجود ندارد که بخواهم در جلسه هیات مدیره با آن‌ها صحبت کنم. فسخم را به سازمان لیگ نفرستادم. اگر بخواهم به باشگاه دیگری بروم این کار را انجام می‌دهم. الان دلیلی ندارد به فدراسیون بروم.
وی در مورد اینکه چه تصمیمی برای ادامه همکاری با پرسپولیس دارد، عنوان کرد: تصمیم من به جلسه فردای هیات مدیره و اینکه در آن چه تصمیمی گرفته می‌شود، بستگی دارد.
گل‌محمدی در مخصوص اینکه گفته می‌شود مطلع شده باشگاه با مربیان دیگری صحبت کرده، گفت: من اطلاعی از اینکه با مربیان دیگر صحبت کردند، واقعا ندارم. چنین چیزی هم نشنیده‌ام. این هم که در بعضی از رسانه‌ها و پیج‌های دست نشانده خودشان گفته می‌شود؛ به خاطر پول، آپشن، مسائل مالی و تمدید قرارداد بوده، ممکن است بخشی از تصمیمات باشد ولی بخش بزرگش به خاطر وعده وعیدهای توخالی بود.
وی افزود: خودشان به من نامه زدند که تسویه می‌کنیم و قبل از شروع بازی‌ها آپشن‌ها را می‌دهیم. این نامه‌ای بود که درویش به من داد. بعد از شروع بازی‌ها 19درصد دادند و گفتند پول قراردادتان است. بحث خودم نیست. بدقولی‌های اینطوری، عدم تعهد به صحبت‌ها و نوشته‌های خودشان و عدم تعهد به قراردادهایی که ما بستیم، باعث شد کار به اینجا کشیده شود و متاسفانه این اتفاقات بیفتد.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه چیزی باعث برگشت به قراردادش می‌شود و آیا ممکن است برکناری مدیرعامل سبب ماندن گل‌محمدی شود، عنوان کرد: اصلا این بحث‌ها را نکنید. کسی دنبال این نیست که کسی برکنار شود. حالا درویش برکنار شود چه اتفاقی قرار است در باشگاه بیفتد؟ این باشگاه احتیاج به کارهای زیربنایی و درآمدهای پایدار دارد. با قهرمانی‌هایی که درچند سال اخیر گرفته، باشگاه ما باید الان پول پارو کند. باید سالی 3-2 هزار میلیارد درآمدزایی داشته باشد. اینکه به تیم‌های صنعتی، فولادی و خصوصی گیر بدهیم، اصلا درست نیست.


وی افزود: چیزی که باعث درآمدزایی می‌شود برند پرسپولیس است. باید از این برند بتوانید درآمدزایی کنید. همین قراردادی که با ایرانسل بستند برای 4سال پیش با آتیه پرداز بود. بعد از 4 سال دوباره همین مقدار؟ با توجه به این تورم، خرج و مخارجی که تیم دارد؟ چرا باید اینطور شود؟ بعد تیمی که یک جام هم در چندسال اخیر نگرفته برای چه باید قرارداد بالاتر ببندد؟ این‌ها متاسفانه ضعف‌های بزرگ درآمدزایی است و باید برطرف شود. اگر قرار باشد فقط پشت و جلوی پیراهن را بفروشیم و قرارداد اسپانسری ببندیم، واقعا نمی‌شود تیمداری کرد.
گل‌محمدی گفت: باید فکر اساسی کرد. آقایان دیروز هم در جلسه با بچه‌ها گفتند ممکن است منابع درآمدزایی به وجود بیاید ولی این منابع باید 6-5 ماه پیش به سرانجام می‌رسید که کار به اینجا نکشد. حرفمان این است که آقایان علیرغم نامه‌نگاری‌های خودشان به تعهدات عمل نکردند. با توجه به قراردادی که با ما بسته شده مگر چیزی غیر از حقمان می‌خواهیم؟ یک هزارتومانی بیشتر از حقمان نمی‌خواهیم. موعد قرارداد دیر می‌شود، چند هفته یا یک ماه بعد می‌شود تحمل کرد اما اینکه قول بدهید عمل نکنید و انقدر طول بکشد واقعا درست نیست. ناراحتی ما و بچه‌ها هم همین است. زحمت کشیده شده و در یکسال 3 جام بردند. چه انتظاری دارید که امسال هم جام بگیرند؟ پیش خودشان نمی‌گویند که ما 3 جام گرفتیم حالا امسال بگیریم نگیریم چه فرقی دارد؟ این احساس ناخودآگاه به آدم دست می‌دهد.
اگر قراردادم مشکلی دارد رسانه‌ای کنید و شفاف بگویید
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه درویش و باشگاه اعلام کرده‌اند نهادهای نظارتی به قراردادش ایراد گرفته‌اند، اظهار داشت: 3سال پیش قراردادی بستم، اگر مشکلی داشت، باید تا الان نمایان می‌شد. اگر قراردادم مشکلی دارد رسانه‌ای کنید و شفاف بگویید. خداراشکر با رسانه‌ها و فضای مجازی که در ارتباط هستید. اصلا قرارداد من را روی سایت و فضای مجازی‌تان بگذارید. قرارداد من اگر مشکلی دارد معلوم می‌شود.
پولی که قرار بود پارسال بدهند، دلار 30هزارتومان بود
وی افزود: فرض کنیم اصلا در قرارداد من مشکلاتی وجود دارد، باید در رسانه و دوربین این حرف‌ها را بزنید؟ چه دلیلی دارد؟ همینطور درمورد قرارداد بازیکنان، گفتند تیم‌های دیگر 40-30 درصد ، تیم ما صددرصد پارسال و 20درصد امسال را گرفته‌اند. اصلا اینطور نیست. این صحبت درستی نبود. از 2 سال پیش و پارسال بچه‌ها طلب دارند. پولی که قرار بود پارسال بدهند، دلار 30هزارتومان بود. آنقدر دیر دادند که دلار 60-50 هزارتومان شد. ارزش پولشان نصف شد. همه مشکلاتی دارند. این‌ها بازیکنان حرفه‌ای هستند و احتیاج به رسیدگی دارند. آنچه در تفکرات برخی هست و می‌گویند این‌ها میلیاردی می‌گیرند، نیست. 5سال خیلی زرنگ باشند 10 سال فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کنند. نه بیمه هستند نه بازنشستگی دارند. هیچ چیزی ندارند.
دوستان متاسفانه خط گرفتند یا تعلقات رنگی دارند
سرمربی پرسپولیس در خصوص موضع گیری سخت صداوسیما  و برخی رسانه‌ها و همچنین واکنش‌های فضای مجازی و هواداری، گفت: به نظرم این دوستان متاسفانه خط گرفتند یا تعلقات رنگی دارند. صحبت‌های لازم را گفتم. واقعا بحث مالی نیست. این نیست بگوییم که چون آپشن یا پول من را ندادند. بحث احترام است. به این بچه‌ها و من باید احترام بگذارید. 6 نوتیس و 2 اخطار دادم. از آخرین اخطار من یک ماه گذشته، یکبار زنگ نزدند بگویند بیا صحبت کنیم. حتی بعد از بازی با الدحیل به درویش شفاهی گفتم چون گل گهر نزدیک است من کاری نمی‌کنم اما بعد از این بازی... حداقل یک جلسه کوچک نگذاشتند که بگویند مشکل چیست.
بحث ریلکسی نیست! بی‌خیالی است!
وی درمورد اینکه درویش با نوتیس‌ها ریلکس برخورد می‌کند، اظهار داشت: بحث ریلکس نیست! بیخیالی است! دوست دارند خودشان تیم را به این مسیر ببرند؟
این تیم سال قبل باعث خوشحالی 40میلیون نفر شده
گل‌محمدی در خصوص اینکه آیا ممکن است با این فشارها به دنبال جدایی‌اش از این تیم باشند، گفت: همیشه دوست دارم به اتفاقات نگاه مثبت داشه باشم ولی بعضی اوقات به خودم می‌گویم شاید جریانی درست می‌کنند که بخواهند این اتفاقات بیفتد. واقعا از نیت‌شان خبر ندارم و نمی‌دانم ولی حیف این تیم است. این تیم سال قبل باعث خوشحالی 40 میلیون نفر شده و نمی‌توانید برای این نشاط اجتماعی که به وجود آمده ارزش قائل نشوید. نمی‌توانید نسبت به این بی تفاوت باشید. چندسال است ما زمین اضافی داریم پول هم بود، چرا نمی‌سازید؟ چرا دنبال زیرساخت نیستید؟ فقط یک نامه نگاری می‌خواست.
آدم اقتصادی باشگاه سرِ برج دنبال حقوق خودش است!
وی درمورد اینکه اتوبان رفاقتش با درویش یک طرفه است یا 2طرفه، عنوان کرد: به اسامی کاری ندارم. او هم سختی‌های خودش را دارد و زحمت می‌کشد ولی باید یک تیم اقتصادی قوی در باشگاه وجود داشته باشد. این تیم اقتصادی نیست. آدم اقتصادی داریم سرِبرج به مالی زنگ می‌زند که حقوق من را کِی می‌دهند؟! اینطور که نمی‌توان تیمداری کرد. باید ایده و تیم قوی داشته باشید. باید از این برند پرسپولیس پول دربیاورید. اگر نتوانید این کار را انجام بدهید یک تیم معمولی می‌شویم. همیشه به مشکل می‌خوریم و همین اتفاقات می‌افتد.
درویش جواب خاصی نمی‌دهد!
گل‌محمدی درمورد اینکه آیا اخیرا هم با درویش صحبت کرده، گفت: تماس داشتیم و من مشکلات را گفتم. جواب خاصی نداد.
کاش 10 برابر این مشکل داشتیم ولی یاسین مصدوم نمی‌شد
سرمربی پرسپولیس درخصوص مصدومیت یاسین سلمانی، اظهار داشت: ای کاش 10برابر اتفاقاتی که الان در تیم افتاده می‌افتاد ولی یاسین مصدوم نمی‌شد. واقعا همه مجموعه تیم برای او ناراحت شدیم. شرایطی داشت که احساس خیلی خوبی نسبت به او داشتیم. گفتیم بهتر می‌شود ولی متاسفانه خیلی بدموقع مصدوم شد. دلیل مصدومیت هم به خاطر فشارهایی بود که به او آمد. از این شهر به آن شهر، اردوی تیم ملی امید، رفت و برگشت‌ها، به نظرم خیلی در این مصدومیت تاثیر منفی گذاشت.
شفاف حرف بزنیم، نه اینکه جلوی دوربین مبهم صحبت کنیم
وی درمورد اینکه گفته می‌شود نباید آپشن در قرارداد بازیکنان پرسپولیس وجود داشته باشد، گفت: چه کسی گفته؟ نه، گفتند پاداش بازی نباید باشد. پاداش نگرفتیم. پاداش هربازی در قراردادها نیست ولی در همه باشگاه‌ها انگیزه مضاعفی است که بازیکنان داده می‌شود. اینکه پاداش را بدهند یا ندهند واقعا برای ما مهم نیست ولی تعهد قرارداد را که باید بدهید. بحث ما این است. اگر مشکلی در قرارداد است و جریمه‌ای اعمال شده، بیایید حرف بزنید بگویید دلیلش چه بود و چرا جریمه شدیم و چرا این اتفاق افتاد. شفاف حرف بزنیم. نه اینکه جلوی دوربین مبهم صحبت کنیم و باعث دلخوری همه مجموعه شویم. 
مدیران باید شرایط را برای ادامه کارم مهیا کنند
سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه در جلسه فردای مدیران چه اتفاقی باید بیفتد که باشد یا نباشد، اظهار داشت: باید شرایط را برای ادامه کار مهیا کنند. دنبال پول اضافه یا امکانات خیلی زیاد نیستیم. امکانات به موقع بدهند، حواسشان به تیم باشد. از دیروز غذای بچه‌ها را قطع کردند. برای چه؟ غذا برای یک بازیکن حرفه‌ای که تمرین سخت می‌کند، موردی حیاتی است. برای ریکاوری و اینکه بدنش دوباره انرژی بگیرد باید تغذیه خوب بعد از تمرین داشته باشید.
بحث اینکه غذا بخورند یا نخورند نیست، بحث یک زندگی حرفه‌ای است
وی افزود: یک بازی مساوی می‌کردیم غذا را قطع می‌کردند. می‌باختیم غذا را قطع می‌کردند. از دیروز دوباره این اتفاق افتاده، فردا می‌برند در فضای مجازی و رسانه‌ها می‌گویند این‌ها پول غذا ندارند. بحث اینکه غذا بخورند یا نخورند نیست، بحث یک زندگی حرفه‌ای و بازیکن حرفه‌ای است. 30-20 نفر مثل این بازیکنان می‌توانند در پرسپولیس باشند و برای مردم افتخار کسب کنند. باید به این‌ها رسیدگی شود.
من دنبال افزایش یا تمدید قرارداد نیستم
گل‌محمدی درخصوص اینکه اگر پس از جلسه فردا تصمیم به ماندن بگیرد آیا باید قرارداد جدید منعقد کند، گفت: من دنبال افزایش یا تمدید قرارداد نیستم. اگر بحث تمدید قرارداد باشد، نه من می‌توانم تصمیم بگیرم، نه مدیرعامل و نه هیات مدیره، اگر قرار باشد کسی تصمیم بگیرد هواداران هستند. برای آن‌ها بازی می‌کنیم. تصمیم‌شان باشد، می‌مانم و نباشد می‌روم. این ذات مربیگری است. اینکه بخواهم با این کارها دنبال تمدید یا افزایش قرارداد یا پول باشم، صحبت‌هایی است که متاسفانه در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی، خودشان مطرح می‌کنند و چو می‌اندازند اما واقعا اینطور نیست.
دنبال امکانات اضافه یا اضافه شدن به قرارداد کسی نیستیم
وی تصریح کرد: هواداران بدانند فقط می‌خواهیم تیم به آرامش برسد، مشکلات کمتر شود و بتوانیم راحت تر و بهتر تمرین کنیم. مگر من می‌خواهم زمین تمرین را به خانه خودم ببرم و به سقف خانه‌ام اضافه کنم؟ زمین تمرین را برای این می‌خواهیم که تمرینات با کیفیت داشته باشیم. کار ما امسال خیلی سخت تر است. می‌خواهیم پیشرفت کنیم و افتخار آفرینی داشته باشیم. دنبال امکانات اضافه یا اضافه شدن به قرارداد کسی نیستیم. همان چیزی که در قرارداد نوشتید و اول فصل هم روی آن تاکید داشتید، جاری کنید.
چرا قرارداد بستید؟ مگر اول فصل مشکلات مردم کم بود؟
سرمربی پرسپولیس افزود: اینکه می‌گویند مشکلات جامعه زیاد است و در این شرایط... مشکلات زیاد است و شما هم مشکل دارید قبول، چرا قرارداد بستید؟ مگر اول فصل مشکلات مردم کم بود یا نبود؟ اگر نگران مشکلات اقتصادی جامعه یا باشگاه هستید، قرارداد نمی‌بستید. می‌رفتید بازیکن 3-2 میلیاردی می‌آوردید. وقتی تعهد دادید می‌گویید چون جامعه مشکلات دارد بازیکنان نباید دنبال گرفتن حقشان باشند؟ این صحبت‌ها باعث دلخوری شدید بازیکنان شده و باید برطرف شود.
قرارداد ولسیانی را مثل قراردادهای آل کثیر و دابو اصلاح می‌کردیم
وی درخصوص کسر یک امتیاز از پرسپولیس به خاطر قانون سقف بودجه، اظهار داشت: با توجه به این شرایط برای باشگاه سقف 15 میلیاردی گذاشتیم و تنها باشگاهی که این سقف و موارد گفته شده را رعایت کرد، پرسپولیس بود. خیلی از بازیکنان خارجی که در تیم‌های دیگر هستند و در ارتباط هستیم، مالیاتشان را باشگاه می‌دهد. در بحث قرارداد ولسیانی مثل قرارداد آل کثیر یا دابو که اصلاح کردند، این را هم اصلاح می‌کردیم و مشکل حل می‌شد.نه اینکه به این راحتی یک امتیاز از ما کم شود. این مساله باید در استیناف بیشتر بررسی شود.
نگاه من مثبت است و امیدوارم فردا اتفاقات خوبی بیفتد
گل‌محمدی در مورد اینکه هنگام اعلام فسخ قراردادش، هیات مدیره جلسه داشت اما پس از آن هیچ بویی از حل شدن مشکلات دیده نشد و آیا ممکن است امروز، آخرین روز حضورش در تمرین پرسپولیس باشد، گفت: نگاه من مثبت است و امیدوارم فردا اتفاقات خوبی بیفتد.

یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی با باشگاه پرسپولیس فسخ کرد

سرمربی پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد و به طور رسمی از این تیم جدا شد.
به گزارش "ورزش سه"، غیبت دو روزه یحیی گل محمدی در تمرینات پرسپولیس اکنون با خبر شوکه‌کننده‌ای همراه شده و سرمربی پرسپولیس بعد از چند اخطار نسبت به عدم تعهد باشگاه نسبت به قراردادش، اکنون قراردادش را با این تیم فسخ کرده است.
سرمربی پرسپولیس بابت عدم دریافت مطالباتش طی فصل گذشته در چند مرحله به این باشگاه نوتیس داده بود و در ادامه به واسطه عدم توجه به این تعهد، او قراردادش را با سرخ‌ها فسخ کرد تا شوکی باورنکردنی در ایام تعطیلی لیگ به هواداران این تیم بدهد.

یحیی گل محمدی نمی تواند با پرسپولیس فسخ کند
موضوع فسخ یک طرفه قرارداد سرمربی پرسپولیس با این باشگاه با ایرادات قانونی همراه خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس بعد از برد این تیم مقابل گل گهر سیرجان در تمرینات سرخپوشان حضور پیدا نکرد تا گله‌مندی خود بابت مسائل مالی و مشکلاتی که وجود دارد را مطرح کند.
این در حالیست که سرمربی پرسپولیس بعد از برد مقابل گل‌گهر در مصاحبه‌ای که با تلویزیون انجام داد انتقادهایی به رضا درویش و مدیرعامل پرسپولیس مطرح کرد.
از ساعاتی پیش بحث فسخ قرارداد گل‌محمدی با پرسپولیس مطرح شده است اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است.
حتی اگر قراردادی هم فسخ شود این قرارداد ایرادهای قانونی خواهد داشت چرا که اخیراً سازمان لیگ، حق فسخ یک طرفه از بازیکنان و مربیان را گرفته و آنها فقط در شرایط خاص می‌توانند چنین کاری انجام دهند که به نظر می‌رسد این شرایط شامل حال گل محمدی نمی‌شود.
 یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در این باره به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: درخواست گل‌محمدی برای دریافت آپشن‌های قهرمانی بوده و او مطالبات فصل گذشته خود را دریافت کرده است.
 با این همه عصر امروز جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از اهمیت بیشتر از گذشته برخوردار خواهد بود و باید دید که خروجی این جلسه چه خواهد بود.

چکیده ای از بیوگرافی یحیی گل محمدی:

یحیی گل محمدی

نام کامل: یحیی گل‌محمدی

متولد: ۲۸ اسفند ۱۳۴۹

زادگاه: میناباد، نمین، استان اردبیل، ایران

پست: مدافع میانی

باشگاه کنونی : پرسپولیس (سرمربی)

یحیی گل‌محمدی (زاده ۲۸ اسفند ۱۳۴۹، میناباد، نمین، استان اردبیل) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است.

وی سابقه بازی در تیم‌های تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس، فولاد خوزستان و صباباتری و همچنین ۷۴ بازی و ۵ گل ملی را دارد.

دوران مربیگری

گل‌محمدی بعد از خداحافظی از فوتبال مربی‌گری را از سال ۱۳۸۸ در تیم تربیت یزد شروع کرده و در مرداد ۱۳۸۹ به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران انتخاب شد.

وی در سال ۱۳۹۰ به عنوان دستیار علی دایی در تیم راه‌آهن به فعالیت پرداخته و در خرداد ۱۳۹۱ وی به عنوان سرمربی تیم صبای قم انتخاب شد.

این بازیکن ملی پوش در مهر ماه سال ۱۳۹۱ به عنوان دستیار به تیم پرسپولیس تهران پیوست.

پس از پایان نیم فصل سال 1391 با برکناری مانوئل ژوزه، گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد.

گل محمدی 29 اسفند ماه 1391 در برنامه 90از سرمربی گری پرسپولیس کناره گیری کرد اما این استعفاء مورد پذیرش مدیر عامل این تیم قرار نگرفت پس از دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان در فینال جام حذفی و باخت تیم گل محمدی، وی مورد انتقاد شدید پیشکسوتان باشگاه قرار گرفت و با وجود اینکه در مدتی که سکان هدایت پرسپولیس را در دست داشت فقط دو باخت را در کارنامه خود یدک می کشید در تاریخ 18 اردیبهشت 92 بار دیگر استعفای خود را تسلیم محمد رویانیان کرد و ازاین تیم جدا شد. 

با آغاز فصل سیزدهم لیگ برتر یحیی گل محمدی سرمربیگری تیم فوتبال نفت تهران را پذیرفت و پس از آن در سال 1393 به باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پیوست. قرارداد او با ذوب آهن در خرداد 95 به مدت یک فصل دیگر تمدید شد. اما یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن قراردادش را با این باشگاه اصفهانی در تاریخ سوم مهر 95 فسخ کرد.

یحیی گل‌محمدی در خرداد سال 1396 با باشگاه تراکتورسازی قرارداد امضا کرد و سرمربی این تیم شد و سپس در سال بعد هدایت پدیده مشهد را در لیگ هجدهم بر عهده گرفت.

وی در بهمن 1393 از طرف کانون مربیان فوتبال ایران به عنوان بهترین سرمربی ماه انتخاب شد. گل محمدی در فصل 94–1393 با ذوب آهن قهرمان جام حذفی شد و در لیگ برتر نیز مقام چهارم را کسب کرد. او در فصل 95–1394 برای دومین سال پیاپی تیم ذوب آهن را به مقام قهرمانی در مسابقات جام حذفی رساند.

ازدواج گل محمدی

یحیی گل محمدی

وی ازدواج کرده و دارای دو فرزند یک پسر و یک دختر می باشد.

افتخارات یحیی گل‌محمدی

بازیکن

پرسپولیس

لیگ ایران (۲): ۱۳۷۴، ۱۳۷۵

جام حذفی (۱): ۷۸–۱۳۷۷

صبا باتری

سوپر جام (۱): ۱۳۸۴

تیم ملی ایران

بازی‌های آسیایی (۱): ۲۰۰۲

مربی

ذوب‌آهن

جام حذفی (۲): ۹۴–۱۳۹۳، ۹۵–۱۳۹۴

سوپر جام (۱): ۱۳۹۵

سرمربیگری پرسپولیس

گل محمدی 23 دی 1398 جایگزین کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: