پایگاه خبری خانه فوتبال:

یک گزینه جدید برای میزبانی پیکان از پرسپولیس مطرح شده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اعلام سازمان لیگ قرار است دیدار معوقه تیم‌های پیکان و پرسپولیس از هفته ششم لیگ برتر روز پنجشنبه برگزار شود.
این در شرایطی است که به دلیل ادامه عملیات ترمیم زمین ورزشگاه دستگردی، به احتمال زیاد خودروسازان در تاریخ 27 مهر نمی‌توانند از این زمین برای میزبانی از شاگردان یحیی گل‌محمدی استفاده کنند. حتی رضا پارسا، مدیر مجموعه نیز 3 روز قبل در نامه‌ای به باشگاه پیکان درخواست کرده اقدامات لازم برای تعویق زمان یا تغییر محل بازی انجام شود.

از طرفی  زمین ورزشگاه آزادی نیز در حال حاضر به دلیل کیفیت نه چندان مناسب خود، توانایی برگزاری بازی در 2 روز متوالی را ندارد و از آنجاییکه استقلال روز جمعه باید در این استادیوم از هوادار میزبانی کند، شرایط برای برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در آزادی هم فراهم نیست.

برهمین اساس مدیران باشگاه پیکان به تازگی مذاکراتی را با مسئولان  البرز برای میزبانی از بازی این تیم با پرسپولیس انجام داده‌اند و در حال حاضر نیز منتظر پاسخ قطعی شورای تامین این استان برای برگزاری دیدار 2 تیم در ورزشگاه انقلاب کرج هستند. پیکان سال گذشته نیز برخی بازی‌هایش را در این استادیوم برگزار کرد.

حال باید دید آیا در نهایت دیدار 2 تیم تهرانی در استان همسایه برگزار می‌شود؟

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: