پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم ملی قطر با هدایت کارلوس کی‌روش تقابل جذابی با ایران خواهند داشت‌.
به گزارش "ورزش سه"، کادر فنی تیم ملی قطر از آمادگی برای رویارویی با ایران در فینال رقابت‌های دوستانه اردن که فردا سه‌شنبه برگزار می‌شود، خبر داد. عنابی‌پوشان توانستند در بازی قبلی پس از پایان وقت قانونی در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر 5 از سد تیم عراق در نیمه نهایی عبور کند.

این مسابقه برای کی روش اهمیت زیادی دارد، نه به خاطر قهرمانی، به خصوص که در نهایت یک تورنمنت دوستانه است. او معتقد است که مهم‌ترین چیز رشد بازیکنان و اصلاح اشتباهات و نکات منفی است و تیمش باید به بهترین آمادگی فنی و تاکتیکی برای مهمترین دستاوردهای رسمی آتی دست یابد.

تیم قطر در آماده سازی برای رویارویی جام ملت‌های پیش رو، با توجه به آمادگی همه بازیکنان، تمریناتش را در امان پایتخت اردن طی کرد تا با شور و شوق، روحیه عالی و تدارکاتی گسترده آماده این مسابقات شود.  

در گزارش روزنامه جریدة الوطن قطر ضمن تعریف از قدرت ایران در خصوص مسابقه پیش روی عنابی پوشان نوشته شده است: تمرین اصلی و پایانی قطر قبل از بازی فینال بعد از ظهر روز دوشنبه خواهد بود که در آن تمرکز بر روی جنبه‌های تاکتیکی و نحوه اداره بازی خواهد بود. با توجه به قدرت تیم ایران که شامل بازیکنان ممتاز در تمامی پست‌ها هستند، تمرکز بر تعادل بین دفاع و حمله خواهد بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: