پایگاه خبری خانه فوتبال:

سه تغییر در ترکیب تیم ملی برای جدال با کی‌روش

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار فینال تورنمنت اردن برابر قطر اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران برای کسب مقام قهرمانی تورنمنت چهار جانبه اردن، از ساعت 21:30 به مصاف تیم ملی قطر با هدایت کارلوس کی‌روش می‌رود تا شاگردان قلعه‌نویی مقابل سرمربی سابق خود به میدان بروند.

کادرفنی تیم ملی برای این دیدار تصمیم گرفته است تا نسبت به دیدار قبل برابر اردن، سه تغییر را در ترکیب اصلی تیم ایجاد کند که طی آن، محمدحسین کنعانی‌زادگان و احمد نوراللهی از جمع یازده بازیکن ابتدایی خارج شدند و میلاد محمدی به همراه سامان قدوس جانشین آنها شدند.

علیرضا بیرانوند به مانند دیگر دیدارهای تیم ملی انتخاب نخست کادرفنی جهت حضور در دروازه است تا مشخص شود که از اکنون گزینه اصلی تیم ملی برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گلر پرسپولیس است.

شجاع خلیل‌زاده امروز در کنار مرتضی پورعلی‌گنجی زوج خط دفاعی را تشکیل داده‌اند. پورعلی جای کنعانی را در ترکیب اصلی گرفته است. احسان حاج‌صفی نیز از جمع نفرات اصلی خارج شده و میلاد محمدی جای او را در ترکیب اصلی پر می‌کند.

در خط میانی نیز یک تغییر دیگر صورت گرفته که طی آن، احمد نوراللهی از جمع نفرات اصلی خارج شده تا سامان قدوس از ابتدا به بازی برود. سعید عزت‌اللهی به مانند دیدار قبل از ابتدا بازی می‌کند، علیرضا جهانبخش نیز به همراه محمد محبی عناصر هجومی تیم هستند.

مهدی طارمی و سردار آزمون که زوج همیشگی سال‌های اخیر تیم ملی بوده‌اند، امروز نیز در کنار هم پای به زمین مسابقه می‌گذارند.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار برابر قطر به شکل زیر است:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی طارمی، سردار آزمون

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: