پایگاه خبری خانه فوتبال:

قتل فجیع داریوش مهرجویی و همسرش همه را شوکه کرد.داریوش مهرجویی و همسرش در منزل شخصی و شبانه کشته شدند.داریوش مهرجویی با مدرک فلسفه از آمریکا و یکی از کارگردانان بزرگ سینمای ایران بود.داریوش مهرجویی و همسرش به دست یک باغبان آشنا و همدستی چندنفر دیگر به قتل رسید.قاتلین داریوش مهرجویی دستگیر شد.

بازسازی دلخراش در خانه داریوش مهرجویی

اعتراف
شواهدی که از سوی پلیس به‌دست آمده، جای هیچ شکی باقی نمی‌گذاشت که باغبان سابق مهرجویی، عامل اصلی جنایت است.
در این شرایط تحقیقات از وی ادامه یافت تا اینکه ساعت ۳بامداد پنجشنبه لب به اعتراف گشود و اسرار جنایت را فاش کرد.
او گفت: بعد از اینکه با شکایت خانواده مهرجویی دستگیر شدم، از آن‌ها کینه به دل گرفتم. آن‌ها به‌خاطر یک جاروبرقی از من نگذشتند و وقتی آزاد شدم، سراغشان رفتم و خواستم ۳۰میلیون تومان که از آن‌ها طلب داشتم را بدهند، اما انکار کردند.
من در زمانی که برای آن‌ها کار می‌کردم، ۳۰میلیون تومان طلبکار شده بودم، اما آن‌ها حاضر نبودند این مبلغ را پرداخت کنند و می‌گفتند که هیچ بدهی‌ای به من ندارند.
همه این‌ها باعث شده بود که از آن‌ها کینه به دل بگیرم. در نهایت نیز وقتی دیدم حاضر نیستند پولم را بدهند، نقشه قتل‌شان را کشیدم.
شب حادثه به همراه برادرم که سرایدار یکی از ویلا‌ها در شهرک است و ۲دوست دیگرم که آن‌ها هم در شهرک کار می‌کنند، راهی ویلای مهرجویی شدیم.
وقتی در را باز کرد، من به او حمله کردم و با چوب زدمش.
برادرم و دوستم هم به اتاق رفتند و همسرش را گرفتند.
ابتدا برادرم دستان همسر مهرجویی را گرفت و دوستم با چاقو به او ضربه زد و وقتی بی‌حال شد برادرم هم با چاقو به جان او افتاد.
من هم مهرجویی را با چاقو زدم و بعد به اتاق رفتم و وقتی مطمئن شدیم هردویشان مرده‌اند، النگو‌ها و طلا‌های همسر مهرجویی، موبایل و اموال دیگر را سرقت و آنجا را ترک کردیم.
پس از جنایت، من به خانه‌ام رفتم و، چون لباسم خونی شده بود، آن را دور انداختم و یک دست لباس نو خریدم.
طلاها، اموال مسروقه و چاقو را هم به دوستم که در شهرک کار می‌کرد دادم تا نگه دارد. بقیه هم هر کدام به خانه‌هایشان رفتند.

دستگیری متهم چهارم
با اعترافات هولناک باغبان جوان، مأموران راهی مخفیگاه چهارمین متهم که النگوها، چاقو و اموال مسروقه در اختیار او بود، شدند و این مرد نیز دستگیر شد.

صدای هشدار همسر داریوش مهرجویی چند روز قبل از قتل

تصاویر قاتلین و آلت قتاله داریوش مهرجویی

  • داریوش مهرجویی
  • داریوش مهرجویی
  • داریوش مهرجویی
  • داریوش مهرجویی
  • داریوش مهرجویی
  • داریوش مهرجویی

واکنش تند پرویز پرستویی به خنده‌ بهروز افخمی در محل قتل داریوش مهرجویی
داریوش مهرجویی

خبر آنلاین| پرویز پرستویی در پستی اینستاگرامی به حواشی ایجاد شده درباره بهروز افخمی واکنش نشان داد.پیرو حواشی ایجاد شده درباره لبخند بهروز افخمی بعد از فوت داریوش مهرجویی، پرویز پرستویی در اینستاگرام خود نوشت: «خدارو شکر که آبها از آسیاب افتاد
آقای بهروز افخمی شاد و خندان تا نور را برای فیلمبرداری از دست نداده منزل، آقای مهرجویی رو پیدا کردند
آقای افخمی فکر بکری به سر دارد. نه برای از دست دادن و قتل آقای مهرجویی و همسرش، بلکه به این فکر افتاده تا قصه ای جنایی بنویسد به سبک هیچکاک با لبی خندان اصلا هم خبر نداشته که پلیس با متهمین برای باز سازی صحنه قتل آمده ! عجبا!
داریوش مهرجویی
دقت کنید آقای افخمی تمام مدت لبخند به لب دارد و شاد چه قصه جنایی بشه این جنایت ! دونفر غرقه به خون سلاخی شده و یک نفر به فکر قصه نوشتن جنایی به سبک هیچکاک با لبی خندان آقای افخمی همیشه به موقع میرسد و میخواهد کاری بسازد کارستان ولی متاسفانه هیچوقت هم موفق نمیشود.
۱- مثلا آقای ناصرخان تقوایی سریال میرزا کوچک خان رو می ساختند، حتی ۴۵ دقیقه هم | از سریال هم ساخته شده بود ! خدا خواست ایشان متوجه شد و زود رسید و با روابطی که در تلویزیون داشت کار را مال خود کرد و آقای تقوایی را بیکار و مایوس به خانه اش برگرداند.
ولی دریغ از موفقیت آقای افخمی از ساخت میرزا کوچک خان ۲- آقای علی حاتمی فقید که در حال ساخت فیلم تختی بود و عمرش کفاف نداد ، باز به سرعت آقای افخمی رسید و خواست این اثر به بایگانی تاریخ نرود و ساخت تختی را به عهده گرفت که ای کاش بموقع نمی رسید وقتی آقای خمینی فوت شدند باز ایشان به موقع رسید و ساخت فیلمی به نام فرزند صبح را شروع کرد که ادای دینی کرده باشد و چند سال با هزینه هنگفت این کار ادامه داشت که 
نتیجه اش این شد که در جشنواره ایشان را هو کردند ! و حالا باز سرو کله اش شاد و خندان پیدا شده که قصه جنایی بنویسد تازه خیلی هم در جریان ماجرا نیست همه اخبار را خانمش به او داده آقای افخمی لطفا به سبک هیچکاک قصه ننویس وتن هیچکاک را در قبر نلرزانید.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: