پایگاه خبری خانه فوتبال:

چلسی در یک بازی خانگی و برابر برنتفورد رده چهاردهمی با دو گل باخت و بار دیگر هوادارانش را ناامید کرد. امبئومو با یک گل و یک پاس گل ستاره بازی بود.
به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز از ساعت 15 در استمفوردبریج میزبان برنتفورد بود و آبی ها که شروع خوبی در فصل جاری نداشته اند و پس از 9 بازی با 12 امتیاز در رده دهم بودند، باید برابر تیم رده چهاردهمی برنتفورد برنده می شدند تا به رتبه های بالاتر نزدیک شوند.
چلسی مطابق انتظار بازی را بهتر و هجومی شروع کرد و اولین موقعیت را نیز در دقیقه 4 خلق کرد. پاس خوب استرلینگ برای پالمر این بازیکن جوان را صاحب بخت گلزنی کرد اما او شانس گلزنی را از دست داد تا میهمان در همین ابتدای کار غافلگیر نشود.

کمی بعد همکاری کوکوریا با جکسون می رفت برای چلسی یک گل را به همراه داشته باشد ولی ضربه جکسون به آرامی از کنار دروازه به بیرون رفت.

به دقیقه 10 رسیده بودیم و چلسی همچنان تیم برتر زمین بود. آبی ها روی یک ضد حمله می رفت با شوت مادوکه به گل برسند ولی توپ با اختلافی اندک از روی دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 19 بهترین بخت چلسی از دست رفت. پالمر توپ خوبی را به کوکوریا در درون محوطه جریمه رساند ولی ضربه این بازیکن بد بود و گلر توپ را مهار کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول دیاسی توپ خوبی را برای جکسون فرستاد ولی قبل از اینکه او به توپ برسد، گلر برنتفورد آن را مهار کرد. در نهایت 45 دقیقه نخست علی رغم برتری چلسی بدون گل خاتمه یافت.

چلسی نیمه دوم را نیز بهتر شروع کرد ولی این میهمان بود که به گل رسید.

در دقیقه 59 بازی آبی ها کاملا غافلگیر شدند. ارسال از راست امبئومو را پینوک در تیر دوم با یک ضربه سر وارد دروازه چلسی کرد تا در میان تعجب، برنتفورد 0-1 پیش بیفتد.

چلسی پس از این گل برای جبران جلو کشید اما بر خلاف نیمه نخست قادر به خلق موقعیت جدی نبود. میزبان خوش شانس هم بود که در دقیقه 70 ویسا ضربه اش را بد زد و گل دوم را دریافت نکرد.

در دقیقه 85 بازی روی یک ارسال از سمت راست گالاگر درون محوطه جریمه هرچه تلاش کرد به توپ نرسید و یک فرصت خوب از دست رفت.

برنتفورد در دقیقه 90 بازی روی یک ضد حمله می توانست کار را تمام کند ولی سانچز، گلر چلسی، یک موقعیت تک به تک را گرفت تا میزبان در بازی بماند.

تلاش های چلسی در 6 دقیقه وقت اضافه نتیجه نداد و در عوض گل دوم را هم دریافت کرد. روی یک ضدحمله امبئومو که پاس گل اول را داده بود موفق شد دروازه خالی چلسی را باز کند و پیروزی برنتفورد قطعی شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: