پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس برای نزدیک کردن خود به صدر و جدا نشدن از آن بازی می‌کند .
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس برای نزدیک کردن خود به صدر و جدا نشدن از آن بازی می‌کند و ما هم به خاطر اینکه از انتهای جدول کنده شویم و شرایط خود را بهتر کنیم. بازی بسیار پراسترس و پرتنشی داریم و امیدوارم با یک بازی جوانمردانه و خوب، هم مردم راضی باشند و هم ما بتوانیم امتیاز بگیریم و دست پر از آزادی خارج شویم.

وی افزود: بازیکنان برای بازی کردن مقابل پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه ازادی انگیزه خاصی دارند و امیدوارم بازیکنان ما هم این انگیزه را داشته باشند تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم نیز در بازی فردا تماشاگر دارد، توضیح داد: هواداران ما در همه جای ایران همراه صنعت نفت هستند و قطعا برای بازی فردا نیز افرادی به وزرشگاه آزادی می‌آیند و بازی این تیم دوست‌داشتنی را می‌بینند.

ویسی در واکنش به این موضوع که با توجه به شرایط تیمش در جدول به تساوی فکر می‌کند و یا به دنبال کسب پیروزی هستند، عنوان کرد: تساوی هم برای ما خوب است. با توجه به شرایطی که ما و پرسپولیس داریم، کسب تساوی در آزادی هم برای ما بد نیست. ما برای نباختن و بردن بازی می‌کنیم. باز بازی کردن و  حمله کردن مقابل این تیم در آزادی حکم مرگ را دارد. نمی‌خواهیم با دست خود صنعت نفت را نابود کنیم. قطعا شسته و رفته بازی خواهیم کرد. 

وی در مورد نفرات غایب صنعت نفت مقابل پرسپولیس توضیح داد: عباس قاسم و رضا امانی را نداریم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در مورد اینکه تیمش چه مشکلی دارد که تصمیم گرفت هفته قبل اعلام کرد دیگر در این تیم نمی‌ماند، گفت: تیم‌های نفتی همیشه این حالت را دارند. آیین‌نامه‌ای برای آنها ثبت شده که وزارت نفت برای تیم‌های حرفه‌ای در فوتبال هزینه نکند. تمام مسئولان کار و تلاش می‌کنند، اما جایی این حرکات قفل می‌شود. بودجه‌ای که به ما می‌دهند در حد حفظ تیم است. تیمی که هزار میلیارد هزینه می‌کند با تیمی که هزینه 80 میلیاردی دارد متفاوت است. به همین دلیل صنعت نفت باید برای نیفتادن بجنگند. من هم همین کار را انجام می‌دهم و باید ما را تحمل کنند. این بودجه حتی در حد تیم‌های میانه جدول هم نیست. اعتقاد دارم خوزستان لیاقت داشتن تیمی در آسیا را دارد. ما باید برای کسب سهمیه آسیا اشک بریزیم، نه برای بقا در لیگ برتر. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: