پایگاه خبری خانه فوتبال:

دانلود قسمت ۹ زخم کاری ۲ (دانلود قسمت 9 نهم فصل 2 دوم سریال زخم کاری) ترافیک رایگان
 دانلود قسمت 9 سریال زخم کاری 2، دانلود قسمت جدید زخم کاری بدون سانسور را به صورت قانونی تماشا کنید.
برای دانلود قسمت 9 فصل 2 سریال زخم کاری بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان و با حضور بازیگران سرشناس سینما همچون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سید جواد هاشمی و... به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سریال زخم کاری

برای دانلود قسمت نهم سریال زخم کاری فصل دوم روی لینک زیر کلیک کنید

«« دانلود قسمت ۹ سریال زخم کاری 2 بازگشت فصل ۲ »»

سریال زخم کاری بازگشت قسمت 9 نهم فصل دوم 2 (زخم کاری قسمت 9 فصل 2) که در خلاصه ای عنوان شده : بعد از پیام مالک به میثم اتفاق دیگری رخ می‌دهد. حالا دیگر میثم شکی ندارد که دستان طلوعی به خون پدرش آلوده است. او علیه طلوعی دست به اقداماتی مخفیانه می‌زند، ساخته محمدحسین مهدویان، محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی است که سال 1402 ساخته شده است. سریال زخم کاری بازگشت قسمت نهم فصل دوم ماجرایی اجتماعی دارد.

زخم کاری 2 قسمت 9 کی منتشر میشود؟

قسمت جدید زخم کاری بازگشت روز جمعه 12 آبان 1402 ساعت 8 صبح پخش شد

قسمت نهم فصل دوم زخم کاری بازگشت چه می‌شود؟

دانلود زخم کاری فصل ۲ قسمت ۹ نهم؛ میثم با اعتماد به املشی راهی سفری به ترکیه می‌شود تا با یک تاجر عرب پیرامون جذب سرمایه گفت‌وگو کند. تله‌ای که از طرف املشی و با فشار شفاعت و طلوعی جلوی پای میثم گذاشته شده می‌تواند او را به قهقرا ببرد اما میثم با انگیزه از میان برداشتن طلوعی و استفاده از ظرفیت نفوذ فرنهادزاده و املشی به هر قیمت که شده است می‌خواهد از زیر سایه آن‌ها بیرون بیاید.

قسمت نهم 9 فصل دوم 2 زخم کاری کی میاد؟ (دانلود زخم کاری 2 قسمت نهم)

قسمت نهم زخم کاری بازگشت فصل 2 به صورت دانلود حلال از فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم ساعت 8 صبح جمعه 12 آبان آماده دانلود است.

قسمت 9 فصل 2 زخم کاری چی میشه؟

در زخم کاری 2 بازگشت فصل دوم قسمت نهم، قتل جاوید و الهام دو نفر از رفقای میثم در حالی در استانبول رقم خورد که سمیرا با تغییر نامه به عاملان قتل دستور داد تا به جای میثم دو نفر همراهش کشته شوند.

جاوید و الهام با طمع گرفتن پول هنگفت از طلوعی به میثم پشت کردند و با عادی کردن سفر به استانبول مقدمات حذف میثم را فراهم کردند.

غافل از اینکه قاتلین منتظر خودشان بودند و اینطور شد که باز هم بوی خون در اتمسفر سریال جاری شد و باید در قسمت‌های بعدی شاهد قتل‌های بیشتری باشیم.

سریال زخم کاری 2 را از کجا ببینم؟

سریال زخم کاری بازگشت قسمت نهم فصل دوم از پلتفرم فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدیویی آپارات، ویدائو، نماشا، فیلو و... قابل مشاهده است.

بازیگران زخم کاری 2 و نقش هر یک در دانلود قسمت 9 سریال زخم کاری 2 بازگشت

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، امیر دژاکام، مه‌لقا باقری و…

وبسایت گهر یکی از پورتال های جامع شامل مطالب خبری، فرهنگی هنری، سرگرمی، فناوری، سبک زندگی، عکس بازیگران و ... می باشد . 

فصل دوم سریال زخم کاری
سریال زخم کاری

اما میثم در این دوره از سریال نقش و نگاری تازه پیدا کرده است. محاسن او بلند شده و از اتفاق به یک عشق جدید رسیده است. عشقی که گویا در دوران کودکی هم او را دوست داشته است.
سریال زخم کاری
طلوعی یکی از شخصیت‌های مرموز و پر پرسش سریال زخم کاری است که از قسمت‌های ابتدایی فصل اول نام آن میان کاراکترها مطرح می‌شد. طلوعی حالا در فصل دوم با بازی کامبیز دیرباز حضور پررنگی دارد. در اینجا معرفی داریم بر این شخصیت و چرایی حضورش در سریال محبوب این روزها.
​قبل از بحث درباره حضور کاراکتر طلوعی در فصل دوم زخم کاری، این نکته را مرور کنیم که در ساختار دراماتیک داستان‌هایی با پس‌زمینه نمایش قدرت و مافیای اقتصادی همواره یک چهره مخفی وجود دارد که با وجود تمام مراجعات به آن شخص، همیشه از حضور در مجامع اصلی سر باز می‌زند. در این شکل از روایت مافیایی چهره‌های پرنفوذتر عموما چهره‌های مهربان‌تری دارند و خودشان را از گزندهای اصلی دور نگه می‌دارند و در رفتار عمومی طوری وانمود می‌کنند که گویی از همه چیز بی‌اطلاع هستند و حتی گاهی جانب طرف بی‌گناه را می‌گیرند.

سریال زخم کاریدر سریال زخم کاری از همان قسمت‌های ابتدایی فصل اول شاهد آن بودیم که شخصیتی به نام طلوعی وجود دارد که پشت پرده تمامی اتفاقات و تصمیمات حضور داشته و تمامی تصمیم‌گیری‌ها بستگی به نظر او دارد. طلوعی تا پایان فصل اول سریال زخم کاری حضور تصویری نداشت و تنها در چند موقعیت حساس حضور و نفوذ او در حلقه‌های قدرت باعث شد تا برخی از کم‌کاری‌های خاندان ریزآبادی و مالک رفع و رجوع شود.

بازیگر سریال زخم کاری مالک

اما طلوعی درحالی ظهر کرده است که گویا مالک هم زنده است. با شروع فصل دوم سریال زخم کاری و با پخش اولین قسمت‌های آن شاهد حضور طلوعی در مرکز توجهات هستیم. حالا که مالک با زخمی که از منصوره و ناصر خورده از نظرها پنهان شده و احتمالا حضوری پررنگ در فصل دوم سریال ندارد طلوعی پا به میدان اصلی گذاشته و با میانجیگری میان وارثان هولدینگ ریزآبادی سعی می‌کند اختلافات را رفع و رجوع کند و هولدینگ را از سقوط نجات دهد. طلوعی از شاخه‌های اصلی و پشت پرده قدرتمند شرکت به حساب می‌آید. اما میثم به واسطه جوان بودنش نمی‌تواند حضور او را هضم کند.

رازهای طلوعی با سمیرا 
سریال زخم کاریاز سوی دیگر رابطه عاطفی سمیرا با طلوعی که بعد از شنیدن خبر مرگ مالک رقم خورده است میثم را در نقطه مقابل طلوعی قرار داده است. رابطه‌ای که سرانجام به خواستگاری علنی از سمیرا ختم شد. قدرت همان شاخصه‌ای است که همیشه سمیرا را مبهوت خود کرده. چیزی فراتر از ثروت و بالاتر از توانایی مالی. برای همین سمیرا برای پیش بردن نقشه خود، با همه مخالفت پنهان و آشکار میثم، نمی‌تواند از پیشنهاد قدرت طلوعی چشمپوشی کند. به‌خصوص که حالا منافع دوطرف برهم منطبق شده؛ نجات شرکت ریزآبادی و تنها ثروت میثم در برابر سوئدی‌ها، با زمین‌های سمیرا در شمال. از بین رفتن تهدید ناصر در مقابل خواستگاری و پیوندی مهم‌تر از روابط مالی. شریک شدن در ساخت پتروشیمی در مقابل…

بازی دیرباز در نقش طلوعی سریال زخم کاری
سریال زخم کاری

قبل از پخش فصل دوم زخم کاری شایعه‌های زیادی درباره بازیگر نقش طلوعی به گوش می‌رسید که سرانجام قرعه به نام کامبیز دیرباز افتاد. همراه با گریمی که قرار است او را ۱۰-۱۵ سالی پیرتر نشان دهد. پیرمردی پرنفوذ، سختی چشیده و البته روی پا و زیرک.

با همه نقدهای تند و تیزی که این روزها منتشر می‌شود، بازی کامبیز دیرباز در این سریال گرم و گیراست. قرار نیست چهره‌ای خشن داشته باشد ولی از طرفی قاطعانه درباره هر اتفاقی نظر می‌دهد. در مقابل میثم کرنش می‌کند و سعی می‌کند سعه‌صدر بیشتری نشان دهد. شیمی رابطه او با سمیرا و رابطه‌اش با مباشرش شفاعت با بازی مهران غفوریان جور درآمده است. طلوعی شخصیت مرموز سریال زخم کاری است که به نظر می‌رسد در فصل دوم حضوری پررنگ در اتفاقات میان شخصیت‌ها دارد. باید منتظر تماشای بقیه سریال باشیم تا ببینیم طلوعی تا چه اندازه می‌تواند از قدرت و نفوذ خود برای از میان برداشتن رقبا تاثیرگذار باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: