پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر روابط عمومی پرسپولیس اعلام کرد تا زمان حضور کادر فنی و مدیریتی فعلی در استقلال دیگر جواب اطلاعیه‌های آنها را نمی‌دهد.
به گزارش "ورزش سه"، موضوع از جایی شروع شد که یحیی گل‌محمدی به دلیل مشکلات مالی این تیم و پرداخت نشدن آپشن قهرمانی‌های اعضای تیم قراردادش را به صورت داخلی فسخ کرد و چند روز در تمرینات شرکت نکرد. این اتفاق با واکنش غیر مستقیم جواد نکونام و به کار بردن عبارت "اشک تمساح" همراه شد.
یحیی گل‌محمدی نیز در کنفرانس پیش از بازی با صنعت نفت جواب نکونام را بدون نام بردن از او داد که البته با واکنش شدیدتر سرمربی استقلال همراه بود و مدعی شد باید در همان فصل گذشته و بازی پرسپولیس با فولاد جواب یحیی گل‌محمدی را می‌داد.
یحیی در آخرین کنفرانس خود گفت که نکونام احترام به بزرگتر را بلد نیست و دیگر به این بحث ادامه نخواهد داد. حالا این موضع پرسپولیس توسط مدیر روابط عمومی این باشگاه نیز مطرح شده است.

پرسپولیس
مصطفی لشگری در استوری خود نوشت:"همان طور که یحیی گل‌محمدی به درستی اشاره کرد، برای ضرورت حفظ حرمت و شخصیت باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران همیشه همراهش، از این پس تا زمانی که این کادرفنی و مدیریتی در آن تیم هستند دیگر پاسخی به تصورات واهی و اطلاعیه‌های آنها تا جایی که حرمت هوادار و باشگاه زیر سوال نرود، نداده و روابط خود را به طور کامل قطع می‌کنیم تا زمانی که اصول حرفه‌ای‌گری و احترام به رقیب خود را بیاموزند و حداقل موفق به کسب یک جام بشوند..."

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: