پایگاه خبری خانه فوتبال:

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس با پشت سر گذاشتن بیماری شرایط حضور در جدال با استقلال تاجیکستان را به‌دست آورد.
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که در این فصل به عنوان دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس در تمامی دیدارهای لیگ و همچنین آسیایی این تیم به میدان رفته، پیش از دیدار مقابل استقلال تاجیکستان با بیماری سرماخوردگی مواجه شد.

با توجه به اینکه پرسپولیس در فهرست دروازه‌بانان خود، به جز بیرانوند گلر باتجربه دیگری در اختیار ندارد، این بیماری نگرانی زیادی در اردوی سرخپوشان شکل داده است.

با این حال با تدابیر پزشکی اکنون علیرضا بیرانوند شرایط لازم برای حضور در تمرینات و همچنین دیدار مقابل استقلال تاجیکستان را به‌دست آورده است تا نگرانی سرخ‌ها در این پست از بین برود.

یحیی گل‌محمدی پس از دیدار با ملوان بندرانزلی نیز نسبت به وضعیت نقل و انتقالاتی تیمش و عدم تدبیر لازم در خصوص جذب گلر باتجربه نیز انتقاداتی داشت و همین مسئله طی این فصل با توجه به مصدومیت بیرانوند و اکنون بیماری‌اش نمود بیشتری پیدا کرده است و باید دید سرخ‌ها با این شرایط فصل را به چه شکل دنبال خواهند کرد.

پرسپولیس در چهارمین بازی آسیایی خود و در شرایطی که اکنون با 6 امتیاز در رده دوم النصر 9 امتیازی را تعقیب می‌کنند، دیدار برگشت برابر استقلال تاجیکستان را در پیش دارند و امیدوارند با تکرار پیروزی مقابل این حریف، شانس خود برای صعود از مرحله گروهی را افزایش دهند.

پرسپولیس در بازی رفت مقابل این حریف موفق شده بود با دو گلی که سعید صادقی به ثمر رسانده، مقابل استقلال تاجیکستان به برتری دست یابد و این در شرایطی بود که حریف در دقایق ابتدایی موفق نشد از پنالتی که به دست آورده بود سود ببرد و علیرضا بیرانوند با واکنشی موفق آن را دفع کرد تا تیمش شانس رسیدن به سه امتیاز این بازی را داشته باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: