پایگاه خبری خانه فوتبال:

فال حافظ یک پیشگویی قدیمی است که مردم ایران به آن اعتقاد دارند.در ابتدا باید نیت کرده و سپس یکی از اشعار فال حافظ را انتخاب و به معنی و تفسیر آن توجه کنید. فال حافظ را اغلب مردم برای راهنمایی در کارها و بیشتر در مسائل عاطفی و عشقی استفاده میکنند . فال حافظ در شب یلدا بسیار مورد توجه مردم ایران قرار می گیرد. برای آگاهی از فال حافظ خود در ادامه با خانه فوتبال همراه شوید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

الا یا ایهّا الساقی اَدِر کاَساً و ناوِلها

که عشق آسان نمود اوّل ولی افتاد مشکلها

ببوی نافه ٔ کآخر صبا زان طرّه بگشاید

ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دلها

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد آیا تصور می کنید زندگی امروز کمی آشفته است و هیچ چیز سر جای خودش نیست؟ اما این فقط افکار شما است. اتفاقا انرژی های بسیار خوبی در هوا جاری است و می توانید از آنها برای بهبود اوضاع کاری خود استفاده کنید. امروز فقط کارهایی را انجام دهید که به شما شادی و لذت می دهند یا به طور مثال، خانه خود را تمیز و مرتب کنید. به صورت کلی، امروز احساسات خوبی خواهید داشت و هرچه به انتهای روز نزدیک می شوید، بهتر نیز می شود. از این فرصت برای مهرورزی بیشتر به عشق تان بهره بگیرید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

بشد که یاد خوشش باد روزگار وصال

خود آن کرشمه کجا رفت و آن عتاب کجا

قرار و خواب ز حافظ طمع مدار ای دوست

قرار چیست صبوری کدام و خواب کجا

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد شما امروز خیلی راحت تر می توانید با دوستان و اعضای خانواده تان ارتباط برقرار کنید، برای اینکه قادر هستید به مسائل و مسائل حساس از تمام زوایا نگاه کنید. شما حتی بهترین نفر برای میانجی کردن در دعواهای خانوداگی هستید. اما وقتی برای انتخاب کردن بهترین عملکرد-خواه عملکرد خود و یا دیگران- تحت فشار قرار بگیرید اوضاع پیچیده می شود. وقتی تنها کسی هستید که می توانید تصمیم بگیرید و آمادگی لازم را دارید بگذارید دیگران بفهمند و از گفتن این موضوع نترسید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

ای شاهد قدسی که کشد بند نقابت

و ای مرغ بهشتی که دهد دانه و آبت

خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز

کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروزشما نشان می دهد هنگامی که شما برای کمک کردن به فردی پیش قدم می شوید مهارتهای سازمان یافته شما می تواند آن فرد را نجات دهد. شما اصلاً دوست ندارید که در جلوی جمع به دیگران کمک کنید؛ و واقعاً دوست ندارید که شناخته بشوید. اغلب اوقات همین که بفهمید کار سخت شما مؤثر بوده احساس رضایت خواهید کرد و شما می توانید هر تصمیمی که گرفته اید را به اتمام برسانید.

فـال حـافـظ متولدین تیر

حافظ ز دیده دانه اشکی همی فشان

باشد که مرغ وصل کند قصد دام ما

دریای اخضر فلک و کشتی هلال

هستند غرق نعمت حاجی قوام ما

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید امروز قادرید که بسیار جدی و عمیق فکر کنید، گرچه که ممکن است درگیر نگرانی هایی شوید. از این که ذهنتان را معطوف به گذشته ها کنید، مطالب بسکمک می آموزید، خصوصاً مواردی که به تازگی اتفاق افتاده است. این کار به شما نشان می دهد که در حال حاضر چگونه باید رفتار کنید. ممکن است تشخیص دهید که تاریخ در خطر تکرار دوباره است، مگر این که شما دست به اقدام کاری برای جلوگیری از آن کنید.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

ای مدّعی برو که مرا با تو کار نیست

احباب حاضرند باعدا چه حاجتست

ای عاشق گدا چو لب روح بخش یار

می داندت وظیفه تقاضا چه حاجتست

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید امروز شما می توانید در یک لحظه خیلی به خودتان مطمئن باشید و در لحظه دیگر از اعتماد به نفس بالای خود رنج می برید. سیر کردن در این فرایند اصلاً جالب نیست، اما شما می توانید طی این مراحل چیزهای خیلی مهمی درباره خودتان بفهمید و خودتان را بهتر بشناسید. سرزنش کردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی شود احساس بهتری پیدا کنید و مطمئناً به آنها هم کمکی نخواهد کرد.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

عمری ست تا ز زلف تو بویی شنیده ام

زان بوی در مشام دل من هنوز بوست

حافظ بَدَست حال پریشان تو ولی

بر بوی زلف یار پریشانیت نکوست

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد امروز خصلت حقیقت گویی شما در حالیکه باعث می شود شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، شما را به چیزهایی که می خواهید می رساند. حتی اگر شما بین دو تفکر مختلف تردید داشته باشید، هر یک از آنها قدرتی جادویی در خود نهفته دارند. به جای اینکه درگیر احساسات شوید، توانایی هایتان را بالاتر ببرید و به جهان اطرافتان عشق بورزید.

فـال حـافـظ متولدین مهر

آن یار کز او خانه ما جای پری بود

سر تا قدمش چون پری از عیب بری بود

اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت

باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که در مقطع زمانی، کمی دچار مشکلات می‌شوی که بسیار زود حل خواهد شد. فرصت‌ها را غنیمت بدان و از فرصتی که در اختیارت قرار داده شده نهایت استفاده را ببر. قدر دوستانت را بدان و در کارها با آنها مشورت کن تا نتیجه‌ی بهتری بگیری.‌

فـال حـافـظ متولدین آبان

کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود

بنفشه در قدم او نهاد سر به سجود

شد از خروج ریاحین چو آسمان روشن

زمین به اختر میمون و طالع مسعود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد حالا که فرصتی پیش آمده و بخت به تو روی آورده ، به نحو احسن از آن استفاده کن.

به زودی خبر‌های خوشی خواهی شنید. آینده‌ات را روشن‌تر می‌بینی و به رسیدن به اهداف والاتری فکر می‌کنی که با سعی و تلاش به آنها جامه عمل خواهی پوشاند ان‌شاءالله.

فـال حـافـظ متولدین آذر

نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی

که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی

من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش

که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید برای کاری که نیت کرده اید اگر تلاش کنید خیلی زود به مرادتان می رسی. شانس به شما رو کرده، حیف است اگر آن را از خود دور کنید.

روزگارتان آنقدر خوب می شود که تمام غم ها و غصه های گذشته را فراموش می کنید. برای رسیدن به مرادتان کمی سختی می کشید ولی اگر عاقل باشید به راحتی به نیات خودتان می رسید.

فـال حـافـظ متولدین دی

زبان خامه ندارد سر بیان فراق

وگرنه شرح دهم با تو داستان فراق

دریغ مدت عمرم که بر امید وصال

به سر رسید و نیامد به سر زمان فراق

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید کار خود را به دست خدا بسپار. از تو دیگر کاری بر نمی‌آید. تو فقط باید صبر پیشه کنی. سرنوشت آنچه را که باید برایت رقم می‌زند پس دعا کن تا آنچه را که می‌خواهی پیش آید. اگر بخواهی به زور چیزی را بدست بیاوری زود هم از دست می‌دهی. پس با خدا و توکل به او کن.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

ر سر آنم که گر ز دست برآید

دست به کاری زنم که غصه سر آید

خلوت دل نیست جای صحبت اضداد

دیو چو بیرون رود فرشته درآید

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که تصمیم خود را عملی کن و هر کاری از دستت برمی‌آید انجام بده. غصه‌های تو به پایان رسیده است. با تلاش و اراده‌ی خویش، سعی کن استحقاق پیشرفت و موفقیت را در خود ایجاد کنی تا همیشه نتیجه‌ی کار بر وفق مرادت باشد.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

نفس برآمد و کام از تو بر نمی‌آید

فغان که بخت من از خواب در نمی‌آید

ز شست صدق گشادم هزار تیر دعا

ولی چه سود یکی کارگر نمی‌آید

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید بسیار بی‌قرار و بی‌تاب شده‌ای و همه چیز را از دست رفته می‌بینی . رسیدن به کام و مراد را محال می‌دانی. مطمئن باش آنقدر عمر می‌کنی که به تمام آرزوهایت برسی. امیدوار باش که در آینده ای نزدیک به مراد خود خواهی رسید.

منبع: بانیما

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: