پایگاه خبری خانه فوتبال:

خبر تعطیلی مدارس همیشه برای خانواده ها از جمله خبرهای مهم محسوب میشود.تعطیلی مدارس اغلب بخاطر آلودگی هوا در فصل سرما رقم میخورد. امروز هم دولت خبر مهمی درخصوص تعطیلی مدارس داد. جزئیات کامل خبر تعطیلی مدارس را در خانه فوتبال با هم می خوانیم.

 تعطیلی این مدارس تهران و جزئیات دورکاری کارمندان

مدارس ابتدایی تهران فردا مجازی شدند.
با توجه به تشدید آلودگی هوای پایتخت و براساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای  تهران، کلاس‌های آموزشی پیش دبستانی و مقطع ابتدایی آموزش و پرورش در کلیه مناطق شهر تهران در روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
همچنین بر اساس این مصوبه فعالیت‌های ورزشی در فضای باز برای سایر مقاطع ممنوع می باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای البرز، فردا چهارشنبه ۲۴ آبان، کلاس‌های آموزشی پیش دبستانی و مقطع ابتدایی آموزش و پرورش در تمامی مناطق شهرهای استان به غیر از شهرستان طالقان غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز اعلام کرد: بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای البرز، فردا چهارشنبه ۲۴ آبان ماه، مهدهای کودک و پیش دبستانی البرز تعطیل شده و کلاس‌های آموزشی پیش دبستانی و مقطع ابتدایی آموزش و پرورش در تمامی مناطق شهرهای استان به غیر از شهرستان طالقان غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
 در این راستا مدیران دستگاه های اجرایی با مرخصی کارکنان با اولویت افراد دارای بیماری‌های قلبی، تنفسی، خانم‌های باردار و مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند، موافقت کنند.
همچنین بر اساس این مصوبه فعالیت های ورزشی در فضای باز برای سایر مقاطع ممنوع می باشد.
گفتنی است هم اکنون هوای البرز در وضعیت ناسالم قرار دارد.

سرانجام تعطیلی و دورکاری کارمندان در استان تهران به کجا رسید؟

تعطیلی

با وجود مصوبه کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران برای دورکاری یک سوم از کارکنان دستگاه‌های اجرایی، استانداری اعلام کرد که تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی فردا باید در محل کار حاضر شوند.
ظهر امروز کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران تصمیم گرفت که یک سوم از کارکنان کلیه دستگاه‌های اجرایی فردا (۲۴ آبان‌ماه) می‌توانند از دورکاری استفاده کنند.
بر این اساس اعلام شد که یک سوم از کارکنان کلیه دستگاه‌های اجرایی با اولویت افراد دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار و مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند ، در روز چهارشنبه از دورکاری استفاده کنند.
دقایقی قبل استانداری تهران از لغو دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: