پایگاه خبری خانه فوتبال:

اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس به نامه جنجالی بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.
به گزارش "ورزش سه"، چهار روز بعد از انتشار نامه سرگشاده بازیکنان پرسپولیس، هیئت‌مدیره سرخپوشان در جلسه روز شنبه خود با اعلام حمایت صریح از رضا درویش، پشت مدیرعامل باشگاه ایستاد.
باشگاه پرسپولیس در این خصوص اعلام کرد: «هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به اتفاق آراء، حمایت همه جانبه خود را از رضا درویش مدیر عامل باشگاه اعلام داشت که با قدرت به کارش ادامه دهد و در ادامه، حمایت خود را از کادر فنی و بازیکنان اعلام نمود.»

این در حالی است که در جریان جریمه ده درصدی بازیکنان پرسپولیس، حسین خبیری مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کرده بود اما حالا سایر اعضای هیئت‌مدیره پشت رضا درویش و البته یحیی گل‌محمدی ایستادند.

جالب اینکه بازیکنان پرسپولیس در نامه خود به نوعی خواستار کناره‌گیری درویش از مدیرعاملی شده بودند و در عین حال با اشاره به اینکه جریمه ده درصدی را هیئت‌مدیره هم گردن نمی‌گیرد، به نوعی تلاش کرده بودند تا بین درویش و اعضای هیئت‌مدیره شکاف ایجاد کنند اما حالا این موضع‌گیری کاملا برعکس خواسته احتمالی بازیکنان شده است.

نکته مهم اینکه ریاست هیئت‌مدیره پرسپولیس برعهده حسین شهریاری است و محمد دلیری، مجید پوراحمدی و پیمان حدادی اعضای هیئت‌مدیره را تشکیل می‌دهند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: