پایگاه خبری خانه فوتبال:

فال حافظ یک پیشگویی قدیمی است که مردم ایران به آن اعتقاد دارند.در ابتدا باید نیت کرده و سپس یکی از اشعار فال حافظ را انتخاب و به معنی و تفسیر آن توجه کنید. فال حافظ را اغلب مردم برای راهنمایی در کارها و بیشتر در مسائل عاطفی و عشقی استفاده میکنند . فال حافظ در شب یلدا بسیار مورد توجه مردم ایران قرار می گیرد. برای آگاهی از فال حافظ خود در ادامه با خانه فوتبال همراه شوید.

فال حافظ ۲۹ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 83 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نسبت به کسانی که دوستشان داری سختگیر مباش و اگر خطایی از آنها دیدی به دل مگیر. در طریق عاشقی رنجیده شدن معنا ندارد. کدورتها را از دل خود بیرون بریز. شرط عاشقی صبر و تحمل است. ملامتها و سرزنشهای دیگران را اعتنایی مکن و خود را اسیر قید و بندهای دست و پاگیر دنیا مکن تا به خواسته های دلت برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- او شما را زیاد دوست دارد اما شما نسبت به او بی محبتی روا می داری و ایشان تحمل می کند.

۲- خیلی ستم روا می داری. سعی کن از این کار دست برداری که آزار دادنش موجب دلسردی و بی محبتی می شود.

۳- شما شخصی مهربان، صمیمی، طناز، مؤدب، تودار، زیبا، بانمک و بخشنده هستید اما متاسفانه از رنج دادن دیگران لذت می بری و آن را نشانه قدرت و اهمیت خود می دانید.

۴- شما از زندگی خوبی برخوردار می باشید. بطوری که انگیزه حسادت دیگران را با زبان و حرکات خود فراهم کرده اید و آنها نسبت به زندگی شما کنجکاو شده اند. به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به شما می باشند. پس لازم است که راز خود را پنهان نگه دارید و فعلاً آن را فاش نسازید.

۵- در زمینه علمی و تحقیقاتی پیروز می شوید ولی اگر عاشق شوید، در عشق شکست می خورید. در معامله بسیار سود خواهید برد و به زودی مقامی و شغلی به شما پیشنهاد میکنند که زندگی شما را تغییر خواهد داد.

۶- با کسی ملاقات خواهید کرد که اگر به سخنان او گوش دهید، به صلاح شماست.

۷- نذر خود را ادا کنید. مسافرت صلاح نیست اما از سفر کرده نیز فعلاً خبری نمی باشد. در معامله ای زیان کرده اید. به زودی جبران می شود. به پدر و مادر توجه مخصوص داشته باشید.

۸- در خانه شما را خیلی دوست دارند اما شما بی توجه هستید. درحالی که دیگران حسرت زندگی شما را می خورند ولی شما به زندگی دیگران توجه دارید. درحالی که خودتان از جهات مختلف نسبت به دیگران برتری و رجحان دارید، پس قدر و ارزش زندگی خود را بدانید.

۹- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* اگر خاطر عاشق از عشوه دلدار ناراحت شد، بشود. اشکالی ندارد. باید فراموش شود و اگر بین آنها بگو مگو پیش آمد، بیاید. مهم نیست. فراموش می شود. زیرا این موارد در برابر عظمت عشق ناچیز است

* از سخنان سخن چینان هزار رنگ، بار ملامت باید کشید ولی اگر بین یاران و دوستان یک ناسزا گفته شود، باید فوری عفو کرد و به دل نگرفت.

* در راه عشق، رنج و رنجاندن، معنی و مفهومی ندارد. بلکه همان رنج نیز لذت بخش است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

فال حافظ ۲۹ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 235 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست در انتظار کسی هستی و برای رسیدن لحظه موعود دیدار از هیچ تلاشی فروگذار نکرده ای. هرچه می توانستی با خلوص نیت انجام داده ای اما هرگز آرزویت برآورده نشده است، اما بدان که دست تقدیر سرنوشت تو را با قلم زرین نگاشته و به زودی به مراد دل خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت ششم تا هشتم می فرماید:

* آن دل که با سر زلف تو عهدی بست، مپندار که دیگر آرام و قرار یابد.

* بلبلان از سرمای زمستان چه جور و جفاها کشیدند به امید آنکه دوباره بهار می آید.

* اشک چشم من مانند دریا به ساحل موج نمیزند اگر میان جانان یا کمر باریک او را در کنار بگیرم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- انتظار بسیار کشیده اید ولی انتظار به پایان می رسد. به زودی به آرزویتان خواهید رسید. پس ناامیدی و تردید جایی ندارد. پیشاپیش مژده پیروزی را به شما می دهم.

۳- موفقیت در چند قدمی شما قرار دارد و شاهین کامیابی به زودی بر بام خانه شما خواهد نشست. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: جنگجو، قابل احترام، پرشور، با ایمان، درونگرا، کمک کننده فقرا، قدر شناس، با شخصیت، جذاب، خوش ترکیب، خوش پوش و اهل گردش.

۵- مسافر شما کارش حتماً انجام می گیرد ولی مدتی طول می کشد تا یکسره شود. بیمار شفا می یابد و از خطر رها شده است. قرض ادا می شود. خرید و فروش به موقع می باشد. ازدواج عملی است ولی مقدمات برای طلاق کامل نمی باشد. به زودی به مسافرت مهمی می روید. از ریسک کردن بپرهیزید که زمانه فریبکار است.

۶- چندی قبل از خطر بزرگی رهایی پیدا کرده اید و یکی از نزدیگان شما نیز در معرض ناراحتی شدید قرار گرفت. خداوند به شما کمک خواهد کرد. در گفتار و عمل ثابت قدم باشید. اگر به کسی وعده می دهید، انجام دهید. پس انداز کافی دارید پس نیاز مادی شما آن چنان نیست که فکر می کنید. اندازه نگه دار که اندازه نکوست.

فال حافظ ۲۹ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 186 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دستگیری از مردمان نیازمند و محتاج بهترین کارها در نزد خداست و پاداشی بزرگ و بخشش و عفو در پی خوهد داشت. پس هرگز از این امور غافل مشو و بدان که هرچه اتفاق می افتد خواست خداست و دخالت در کار خدا بی مورد است. قسمت تو خیر است اما همت نیز شرط بزرگی در رسیدن به مراد است. پس با همت عالی به تلاش خود ادامه بده که به مقصود خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر فکر می کنید که راه خطا رفته اید، هر چه زودتر، تغییر مسیر بدهید که خداوند یاور شماست. اگر شکست را قبول کنید، پیروزی را در آینده نزدیک شاهد خواهید بود و زمانی که حتی فکرش را نمی کنید، همگام و همراه کامیابی و اجرای نیت خوب خواهید بود. پس اقدام کنید و با اراده، تغییر مسیر بدهید.

۲- حضرت حافظ در بیت های اول، چهارم و هشتم می فرماید:

* اگر باده فروش، نیاز قلندران را برآورد، خداوند بلا را از او دفع می کند و گناهش را می بخشد.

* اگر رهروی در طریق معرفت، بار امانت و طاعت و بندگی را به مقصد برساند و بر پیمان روز آغاز استوار بماند، یقین بداند که مژده ایمنی از آسیب ها و غم های جهان به او خواهد رسید.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- از همین امروز، دامن همت بر کمر ببندید و اقدام کنید و از امور گذشته، به کلی خود را پاک سازید و با سرعت، تلاش و فعالیت ساختمانی جدید بسازید زیرا اندیشه گذشته بسیار زیان آور است. قافله عمر می گذرد. پس دمی را دریاب که با شادی بگذرد.

۴- با سیگاری و معتادها هنگام و همراه نباشید. کسانی که در کمین خانواده شما هستند و با حیله، قصد ضربه زدن دارند، پس لازم است مدتی معاشرت ها را اندک و کوتاه تر سازید.

۵- پدر همسر شما ناراحت است و زیان دیده. او را دلجویی کنید. ۴ فرزند در طالع دارید و مسافرت عالی است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: با وفاترین فرد، مغز دار، مخترع، با معرفت، خیرخواه، زیرک و ناقلا، فرشته خو، مرموز، محبوب، صلح و کمک رسان، مهربان، نرم خو و ظریف، طبع و شکننده، پایدار در دوستی، بدون خطر، عاشق خانواده و اهل گردش.

فال حافظ ۲۹ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 264 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مرگ یک واقعیت است و ما در هر مرحله از زندگی که می گذرانیم، یک گام به مرگ نزدیک تر می شویم و چه بهتر که قبل از آنکه اجل به سراغمان بیاید، در راه خیر قدم بگذاریم. دویدن به دنبال مال دنیا تا کی؟ کمی هم به فکر عاقبت خود باش. نام نیک و کردار نیک تنها یادگارهایی است که از انسان جاودانه می ماند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم، پنجم تا نهم می فرماید:

* برخیر و به کاسه طلایی، شراب بریز پیش از آنکه کاسه سرت خاک انداز شود و از خاک پر شود.

* عاقبت منزل ما مقبره و گور تاریک است. پس حالا در حیات خود از عیش و عشرت و معرفت شوری بر پا کن.

* دل ما را که مار سر زلف تو مجروح کرده است، به درمانگاه لبت ببرید و درمان و معالجه کن.

* چون آگاهی که فرمانروایی و قدرت بر کشتزار دنیا پایدار نیست. شعله ای از جگر سوزان جام در ملک و مال جهان بینداز و آنها را با خوردن می، بر آتش آن بسوزان.

* گناهان را با اشک پشیمانی پاک کن زیرا یاران معتقدند که اول بید از هوای نفس پاک شد پس از آن بر یار نظر پاک افکند.

* پروردگارا به پارسای خودپسندی که در عشق ما جز عیب چیز دیگری ندید، دود آهی از سینه سوزان عاشقان باده پرست در آینه فهم و دریافت او بینداز تا شاید از تاثیر این آه، درک و فهم او روشن شود و عیب جویی نکند.

* ای حافظ از لطف بوی خوش جانان، گریبان جامه وجود خویش را پاره کن و از هستی رها شو و این لباس پاره را نثار قامت بر زنده محبوب کن.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در کارها قدری غفلت زده و باری به هر جهت عمل می کنید و برای وقت هدر دادن هم بهانه و دست آویز می سازید. در حالی که باید به کار و کوشش بپردازید و با سرعت عمل و دقت اقدام کنید.

۳- این نیت با صبر و حوصله عملی می گردد و نیاز دارد که مقدمات آن را فراهم کنید. پس با هوشیاری و صبر مواظب اقدامات خود باشید و تردید و وسواس را از دل بیرون کنید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید.

۴- اگر می خواهید این مراد و حاجت زودتر عملی گردد، ۶ شب متوالی سوره مبارکه الاعراف، آیه ۱۴ تا ۲۴ را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش بسیار است.

فال

فال حافظ ۲۹ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 337 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست ایجاد یک تغییر و تحول اساسی و سفر فکرت را به خود مشغول ساخته است. احساس می کنی با محیط و موقعیت فعلی خود نمی توانی سازگار باشی، اما بدان که صلاح تو در این است که به کار فعلی خود ادامه بدهی، ولی سعی و تلاشت را بیشتر کنی. گله از بخت مکن و توکل به خدا کن تا لطف او شامل حالت شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- انسانی با اراده و صمیمی هستی. پس سعی کن زندگی را برای خود بخواهی نه اینکه خود را برای زندگی. چون زندگانی ارزش این همه غصه خوردن و حرص ورزی را ندارد.

۲- عده زیادی به زندگی شما حسادت می ورزند. در حالی که شما با دلسردی و کج خلقی و عصبانیت این زندگی شیرین را بر خود و خانواده تلخ می سازید و نیروی خانواده را فرسایش می دهید.

۳- عشق کیمیایی است که انسان را به کمال می رساند. سعی کن این راه را ادامه دهی که پیروزی در دستان توانای شما قرار دارد و دیگران بر این کار شما حسادت می ورزند. پس به سخنان آنان توجه نکن.

۴- خوش قلبی هم اندازه ای دارد. سعی کن قدری در کارها با فکر و اندیشه عمل کنی تا فریب نخوری. مژده ای دریافت می کنی. سفر کرده باز می آید و پیامی شادی آور خواهی شنید که بسیار گشایش دارد. مسافرت را توصیه نمی کنم چون بیماری می آورد. فروش صلاح است. تغییر شغل نیز مفید است.

۵- همین پنجشنبه به یکی از مشاهد متبرکه برو و راز و نیاز کن که گشایش حاصل می شود. اگر می خواهید به سفر بروید و یا سفر به خوبی انجام گیرد، در ۴ شب متوالی با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه الرعد، آیه ۳ تا ۹ را بخوانید.

۶- به زودی باد را در خواب خواهید دید. تعبیرش اینکه برای امری مهم خود یا پدر یا همسرتان انتخاب شده است و موفقیت به زودی به سراغ شما می آید. ولی برای رسیدن به این موفقیت، تلاش و کوشش لازم است. از طرف دیگر پس از طوفان شدید، باد ملایم می وزد. دلیل آنست که در زندگی احساسی، عاطفی و عشقی ویژه ای قرار گرفته اید که باید یا پول و مقام یا عشق را انتخاب کنید.

۷- ضرری متوجه خانواده شما شده است. بگویید ناراحت نباشند. به زودی جبران می شود و شخصی که مرتکب این عمل شده، تا دو هفته دیگر به سزای اعمالش می رسد.

۸- اوضاع به زودی چنان تغییر خواهد کرد که موجب شادی و تحول شگرفی خواهد شد. نگران نباشید.

فال حافظ ۲۹ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 347 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دچار مشکلی هستی که از حل آن عاجز شده ای. این مشکل برایت دردسرها و رنجهای بسیاری بوجود آورده. از همه بدتر سرزنش های دیگران است که عرصه را بر تو تنگ نموده است. بدان که اگر از جان و دل برای حل این مشکل مایه بگذاری و نهایت تلاش خود را بکار بگیری، موفق خواهی شد مشکلات را حل کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- با تجربه ای که پیدا کرده اید، دیگر فریب دیگران را نخواهید خورد. در اندیشه پیدا کردن راهی برای رسیدن به مقصود به هدف می باشید. پس از فعالیت دست بر ندارید. به شما اطمینان می دهم که موفقیت در چند قدمی شماست.

۲- از اینکه از او دور شده اید، حسرت نخورید. زیرا اولاً وی در حال اقدام کاری و سرو سامان دادن به امور زندگی خود می باشد. ثانیاً بیش از اندازه به او توجه داشتن موجب می شود که طاقچه بالا بگذارد و کارها را مشکل سازد. البته این به آن معنا نمی باشد که به او بی توجهی کنید، بلکه هر چیز به جای خویش نیکوست.

۳- به مرادتان خواهید رسید، به شرط آنکه توکل بر خداوند داشته باشید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید که گشایش بسیار است. مژده خوبی دریافت می کنید و با شخص مهمی ملاقاتی صورت می گیرد که در روحیه شما بسیار موثر است.

۴- ناراحتی های احتمالی را با پزشکی در میان بگذارید و وسواس نداشته باشید زیرا افسرده خواهید شد. باید بگویم پاکی، مقدمه عاشقی است. مبادا بدون مقدمه به عشق بپردازید.

۵- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش صلاح نیست. طلاق عملی می گردد و ازدواج نیز مقدماتش فراهم می شود. سفری زیارتی و سیاحتی در پیش دارید.

۶- رنگ بنفش یا سفید برازنده شما می باشد و موجب می گردد که اتکاء به نفس و حس خلاقیت و عطوفت شما بارور گردد و محبوب همگان شوید.

فال حافظ روزانه متولدین مهر

غزل شماره ۲۰۲ حافظ

بود آیا که در میکده‌ها بگشایند

گره از کار فروبسته ما بگشایند

اگر از بهر دل زاهد خودبین بستند

دل قوی دار که از بهر خدا بگشایند

مهر ماهی عزیز… عده‌ای تو را آزار می‌دهند، همه درها را به روی خودت بسته می‌بینی و دچار رنج و سختی شده‌ای، اما از الطاف خداوند ناامید مباش که پس از هر سختی آسانی فرا خواهد رسید. سختی‌ها تو را محکم‌تر از قبل می‌سازد. مطمئن باش که دشمنان بدخواه و ریاکار سزای عملشان را می‌بینند، به زودی به کناری رفته و تو به مرادت می‌رسی. برای رسیدن به آرامش بهتر است به سوی پروردگار بروی و به درگاه خداوند دعا و تضرع کنی؛ دعا و نیایش باعث جلای قلب و آرامش دل شده، روح تو را آرام خواهد کرد و به تو کمک می‌کند که در تصمیم‌گیری‌ها قوی‌تر باشی.

فال حافظ روزانه متولدین آبان

غزل شماره ۲۵۲ حافظ

گر بود عمر به میخانه رسم بار دگر

بجز از خدمت رندان نکنم کار دگر

خرم آن روز که با دیده گریان بروم

تا زنم آب در میکده یک بار دگر

آبان ماهی عزیز… تمام تلاش خود را برای رسیدن به مقصودت انجام داده‌ای ولی به نتیجه‌ای که می‌خواستی نرسیده‌ای. غم و اندوه حاصلی ندارد. بهتر آن است که راه‌های دیگر را امتحان کنی. اراده داشته باش و ناامیدی را رها کن. اطراف تو از انسان‌های بی‌هنر و بی‌معرفت پر شده است و از دست آنها زجر می‌کشی. همین که دوست و دشمن را بشناسی سود کرده‌ای، با هرکسی راز خود را در میان مگذار چون آنها رازنگهدار تو نیستند و آن را نزد همگان فاش می‌کنند. فقط تو نیستی که دچار بلا و سختی می‌شوی، همه انسان‌ها مراحلی از دشواری را در زندگی می‌گذرانند، صبور و شکیبا باش و از خداوند کمک بخواه.

فال حافظ روزانه متولدین آذر

غزل شماره ۲۸۳ حافظ

سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش

که دور شاه شجاع است می دلیر بنوش

شد آن که اهل نظر بر کناره می‌رفتند

هزار گونه سخن در دهان و لب خاموش

آذر ماهی عزیز… دوران سختی سپری شده و اکنون زمان آن است که با آرامش بیشتر به امور زندگی‌ات بپردازی. برای به‌دست آوردن مقصودت بی‌پروا و نترس باش. ریا و دورویی را از خود دور کن که بدون صداقت و خلوص به نتیجه‌ای نخواهی رسید. در کاری که قدم گذاشته‌ای شک و تردید جایز نیست. ناامید مباش چرا که در نهایت به مراد دل خود می‌رسی. اگر به دنبال نجات و کامیابی در زندگی هستی میانه‌رو باش، از طرفی از روی ریا عبادت مکن و از سوی دیگر به گناه کردن و نافرمانی خدا مفتخر مباش. هر کاری از دست کسی ساخته است، در کارهایی که به تو مربوط نیست دخالت مکن.

فال حافظ روزانه متولدین دی

غزل شماره ۲۹۴ حافظ

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع

شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

روز و شب خوابم نمی‌آید به چشم غم پرست

بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع

دی ماهی عزیز… برای رسیدن به مراد دلت آرامش خود را از دست داده‌ای تا جایی که همگان به راز دل تو پی برده‌اند. دوست داری او به دیدارت بیاید تا جان تازه بگیری. از فرصت‌های به‌دست آمده استفاده کن. صبر داشته باش، کمی صبر و شکیبایی به‌همراه اراده‌ای قوی، مشکلات و سختی‌ها را برطرف می‌کند. با کسی که تو را دوست دارد با غرور و تکبر رفتار نکن زیرا در صورت از دست دادن او دچار حسرت و ندامت خواهی شد. به جای گریه و زاری و ناامیدی، از خداوند بخواه تا گره از مشکلاتت باز کند.

فال حافظ روزانه متولدین بهمن

غزل شماره ۳۷۵ حافظ

صوفی بیا که خرقه سالوس برکشیم

وین نقش زرق را خط بطلان به سر کشیم

نذر و فتوح صومعه در وجه می نهیم

دلق ریا به آب خرابات برکشیم

بهمن ماهی عزیز… میل به ایجاد تغییر و تحولات مثبت در وجود تو نهادینه شده است، وقتی می‌خواهی تغییری ایجاد کنی، بی‌محابا به سمت آن می‌روی، اما بدان ابتدا باید مقدمات را فراهم کنی و بی‌گدار به آب نزنی. از یاد خدا غافل مشو و بیشتر با معبود خویش در ارتباط باش. از کارهای ناشایست پرهیز کن، همه مشکلات با پول حل نمی‌شود. روزی می‌رسد که می‌بینی برای آخرت توشه‌ای غیر از گناه نداری. عجله کن و دست از گناه بردار. خوشگذرانی گناه نیست به شرط اینکه معصیت در آن نباشد. این گوی و این میدان، بسم الله بگو و پایت را از گلیمت درازتر نکن.

فال حافظ روزانه متولدین اسفند

غزل شماره ۴۸۶ حافظ

بلبل ز شاخ سرو به گلبانگ پهلوی

می‌خواند دوش درس مقامات معنوی

یعنی بیا که آتش موسی نمود گل

تا از درخت نکته توحید بشنوی

اسفند ماهی عزیز… هرچه در این دنیا بکاری، عاقبت همان را درو خواهی کرد، پس مراقب اعمال و رفتارت باش. پیروزی و شکست انسان نتیجه اعمال و رفتار اوست. در صورت شکست باید به اعمال و رفتار خود نگاه کنی تا اشتباهات و خطاهای خودت را بشناسی و از آن تجربه کسب کنی و چراغ راه آینده سازی. عبوس و ترش‌رو مباش و با دوستان و اطرافیانت با لطف و مهربانی صحبت کن.

منبع: خانه فوتبال

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: