پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم پرسپولیس در حساس‌ترین بازی فصل خود به مصاف النصر عربستان می‌رود، دیداری که می‌تواند سودی قابل توجه را نصیب این باشگاه کند.
به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در حالی برای دیدار حساس با النصر عربستان آماده می‌شود که این دیدار تا حد زیادی سرنوشت این تیم برای صعود به مرحله بعدی را روشن می‌کند.
پرسپولیس با کسب ۷ امتیاز شانس چندانی برای سرگروهی ندارد و برای صعود چشم انتظار جدول تیم‌های دوم خواهد بود. در این جدول نوف‌باخور (۱۰)، سپاهان و نسف قارشی (۷) و پاختاکور (۴) مهم‌ترین رقبای پرسپولیس هستند و سرخپوشان برای صعود باید از دو تیم این جدول بهتر باشند.
پاختاکور احتمالا شانس چندانی برای صعود ندارد و صعود نوف‌باخور تقریبا قطعی است. از بین پرسپولیس، نسف قارشی و سپاهان دو تیم صعود می‌کنند که باتوجه به شرایط جدول، کسب ۳-۴ امتیاز از سوی سپاهان و نسف دور از انتظار نخواهد بود.
بنابراین پرسپولیس برای صعود باید الدحیل را حتما شکست بدهد و از النصر هم امتیاز بگیرد اما برای قطعی‌شدن صعود باید النصر را هم ببرند. البته قرمزها کار سختی برای برا الدحیل ندارند و به نوعی دیدار کلیدی این تیم مقابل النصر خواهد بود.

اما برد در این بازی عواید مالی خاصی هم برای این باشگاه خواهد داشت:

برد برابر النصر: ۵۰ هزار دلار پاداش
برد مقابل الدحیل: ۵۰ هزار دلار پاداش
حضور در مرحله یک هشتم: ۱۶۰ هزار دلار کمک و پاداش
صعود از مرحله گروهی: بخشش جریمه ۳۳ میلیاردی

به عبارتی اگر پرسپولیس بتواند از مرحله گروهی صعود کند، علاوه بر پاداش ای اف سی، جریمه ده درصدی هم مورد بخشش قرار می‌گیرد و همچنین سرخپوشان شانس کسب درآمد بیشتر را هم خواهد داشت.
پرسپولیس با برد در مرحله یک‌هشتم نهایی نیز ۱۵۰ هزار دلار پاداش و  ۶۰ هزار دلار کمک هزینه دریافت می‌کنند که عدد مناسبی است.
در مجموع  صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۳۳ میلیارد برای بازیکنان و ۱۳ میلیارد برای باشگاه پاداش خواهد داشت.

پرسپولیس

پرسپولیس

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: