پایگاه خبری خانه فوتبال:

گاوی، ستاره مصدوم بارسلونا، ساعتی پیش در حالی که مجبور به حرکت با عصا بود وارد شهر بارسلونا شد.
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 روبه‌روی تیم ملی گرجستان به میدان رفت و با نتیجه 1-3 مقابل این تیم به پیروزی رسید. 
اتفاقی که شیرینی این پیروزی و صعود به یورو 2024 را تلخ کرد، مصدومیت گاوی بود که باعث شد او خیلی زود در نیمه اول مجبور به ترک زمین شود و به نظر نمی‌رسید که این مصدومیتی عادی باشد. 

این ستاره بارسلونا از همان ابتدا و در زمین شروع به گریه کرد تا نگرانی شدید هواداران و کادر فنی و بازیکنان این تیم و همچنین بارسلونا را به‌همراه داشته باشد و در نهایت جواب آزمایش اولیه هم به هیچ‌وجه خوب نبود تا به نظر برسد که کابوسی واقعی پیش روی او است. 

zvlthf2b

گفته می‌شود که مصدومیت این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی است و به این ترتیب او ادامه فصل را از دست خواهد داد که ضربه بسیار بزرگی به بارسلونا به حساب می‌آید. 

و بلافاصله پس از پایان بازی سفرش برای بازگشت به بارسلونا را آغاز کرد و ساعتی قبل در حالی که مجبور بود با در دست داشتن عصا راه برود به این شهر رسید تا صبح امروز آزمایش کامل را انجام دهد. 

تیم پزشکی بارسلونا شرایط او را با دقت زیر نظر خواهد داشت تا بتواند ارزیابی درستی از شدت و میزان مصدومیت و همچنین مدت زمان دوری او از میادین داشته باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: