پایگاه خبری خانه فوتبال:

روزنامه الریاضیه عربستان نوشت تلاش‌های بازیکنان النصر برای گلزنی با دفاع سازمان یافته پرسپولیس به بن‌بست رسید.
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر در پنجمین هفته لیگ قهرمانان به تساوی بدون گل مقابل میهمان ایرانی خود، پرسپولیس در ورزشگاه الاول پارک بسنده کرد.
النصر از دقیقه 17 با اخراج علی لاجامی، مدافع این تیم با کارت قرمز مستقیم، بازی را با 10 بازیکن به پایان رساند. با این نتیجه النصر به عنوان صدرنشین به 13 امتیاز رسید و پرسپولیس ایران با 8 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.
روزنامه الریاضیه در گزارش خود از این بازی نوشت: زمانی که مانینگ، داور چینی، پس از زمین خوردن کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی در محوطه، یک ضربه پنالتی را برای النصر اعلام کرد، هیجان زیادی ایجاد شد. اما خود رونالدو به داور اطمینان داد که هیچ خطایی وجود ندارد که مستحق اعلام پنالتی باشد. این باعث شد داور از فناوری VAR استفاده کند و تصمیم خود را 3 دقیقه پس از سوت شروع لغو کند.

تلاش النصر برای زدن گل زودهنگام ادامه داشت اما بازیکنان زردپوش با دفاع سازمان یافته تیم ایرانی برخورد کردند. لوئیس کاسترو پرتغالی پس از خطای خشونت آمیز روی بازیکن پرسپولیس، با اخراج علی لاجامی، شوک شدیدی دریافت کرد. میزبان بازی را با 10 بازیکن از دقیقه 17، به پایان رساند.

در نهایت این تقابل با تساوی بدون گل خاتمه یافت و هر تیم یک امتیاز بر امتیازات خود اضافه کردند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: