پایگاه خبری خانه فوتبال:

خبرنگار شکیبا بقال زاده: امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو ( متولد 1366) خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است. او در مرز بازرگان توسط پلیس ترکیه به مسوولان ایرانی تحویل داده شد.

خبرگزاری قوه قضائیه (میزان) نوشت تتلو تحویل ایران شد.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری قوه قضائیه (میزان) روابط عمومی دادگستری استان اذربایجان غربی نوشت امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که چند سال اخیر در استانبول ترکیه زندگی می‌کرد دقایقی پیش توسط پلیس ترکیه در مرز بازرگان تحویل ایران با دستور قضایی بازداشت شد.

تتلو

لحظاتی پس از بازداشت مقام قضایی در استان آذربایجان غربی در خصوص تحقیق از اتهامات انتسابی متهم را تفهیم اتهام و در جهت تکمیل تحقیقات تحویل ضابط قضایی داد.

خبرگزاری قوه قضائیه (میزان) نوشت: شکات خصوصی این خواننده غیرمجاز شکایت‌های متعددی در دستگاه قضایی علیه وی ثبت کرده بودند. مهم‌ترین شکات این فرد نوجوانان زیر ۱۸ سال و خانواده‌هایشان هستند.

امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو ( متولد 1366) خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در چند سال اخیر در ترکیه زندگی می کرد. او در مرز بازرگان توسط پلیس ترکیه به مسوولان ایرانی تحویل داده شد.

تتلو

شکنجه و ضرب و شتم دختران در خانه تتلو

پس از پایان رابطه عاطفی سحر قریشی با امیر تتلو، این بازیگر زن پس از چندین ماه افشاگری­ هایی علیه تتلو کرده است. نخستین بار سحر قریشی در یکی از ویدئوهای صفحه یوتیوب خود در مورد کتک خوردن ­اش توسط امیر تتلو این گونه گفته است که:

«از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۸ شب کتک خوردم، بخاطر چی؟ بخاطر اینکه می‌گفت به من سجده کن، من خدام! همه به من سجده میکنن باید به من بگی سلطان.»

این بازیگر زن در ادامه افشاگری‌های در مورد این خواننده مرد ایرانی گفت که تتلو در خانه خود دختران را شکنجه کرده و آنها را مجبور به زدن «تتو اجباری» می‌کند. تتلو نسبت به حرف‌های سحر قریشی و نحوه آشنا شدن آنها با یکدیگر واکنش نشان داد و اینگونه گفت که:

تتلو

«اولاً این خانومو من اول نمی‌شناختَمِش چون من اصلاً فیلم ایرانو نگاه نمی‌کردم، ایشون اومد با یدونه آهنگ ما استوری گرفت و شروع کرد به قلب فرستادن و اینا و ما تازه فهمیدیم این کیه، تو خبرگزاری‌ها پخش شد، بعد من واسه این که باحال باشه اومدم تو آهنگ گفتم این بدرد نخور (سحر قریشی) با ما تیک زده، بعدش اومد بهم گفت من اصن سینمای ایران برام مُرده و دنبال یک چیز جدید میگردم وای من عاشق تتواَم، تو رو خدا بیا تتو بزنیم، خلاصه چهارتا از این نقطه‌ها که میاد قلب میشه و این پروانه‌های یک دلاری، از اینا [تتو] زده بود که ما اومدیم با بهترین [تتو] آرتیستای بَندِمون کلی هزینه کردیم، بیش از ۳۰ هزار دلار خودِ بنده پولشو دادم و تتوهاشو درست کردیم و گریه می‌کرد زیر تتو آرتیست میگفت تو داری منو شکنجه میدی.»

منبع: میزان / عصر ایران

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: