پایگاه خبری خانه فوتبال:

کریستوفر گالتیه سرمربی الدحیل قطر در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ، اظهار داشت:این مسابقه برای هر دو تیم سخت بود. هر دو موقعیت‌های گل زیادی داشتند. وقتی پنالتی پرسپولیس از دست رفت تیم ما خوش شانس بود که این اتفاق افتاد، پس از آن توانستیم به گل دوم برسیم.

وی افزود:ما از رقابتها حذف شده بودیم پس بهتر بود به جوانان در این میدان بزرگ فرصت بدهیم تا کسب تجربه کنند. از طرفی نیز برخی از بازیکنان ما نیز مصدوم و محروم بودند. همانطور که گفتم، درست است که ما حذف شده‌ایم اما باید به این رقابت‌ها احترام بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر خاطرنشان کرد:بازی جو عالی و بی نظیری داشت. برای تیم پرسپولیس و هواداران آن متاسفم هستم. شما گاهی حمایت میکنید و نتیجه نمی‌گیرید. ما سعی کردیم به فوتبال احترام بگذاریم و این ما را خوشحال می‌کند.

گالتیه تصریح کرد:گروه سختی بود،النصر با بازیکنانی فوق العاده ای که دارد کار را سخت کرد. پرسپولیس تیم بزرگی است. از طرفی من از ابتدا در اینجا نبودم و شاید اگر بودم نتیجه به گونه ای دیگری رقم می‌خورد.

وی گفت:ما عادت نداریم در چنین جو و شرایطی با حضور تماشاگران بازی کنیم اما خوشحالیم. ما در پایان تیم بزرگی را شکست دادیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: