پایگاه خبری خانه فوتبال:

دوران مدیریت محمدرضا ساکت در سپاهان به پایان رسید و این مدیر ناکام از سپاهان جدا و منوچهر نیک‌فر به عنوان سرپرست این باشگاه منصوب شد.

بازگشت مجدد ساکت به سپاهان بعد از حضورش در فدراسیون فوتبال، دوران بدی را برای این باشگاه اصفهانی رقم زد. سپاهان در چند سال اخیر با وجود هزینه‌های سرسام‌آور در کسب جام ناکام مانده است. بر هیچ‌کس پوشیده نیست که تیم‌های تحت مدیریت ساکت پول زیادی صرف تشکیل تیم‌های مختلف می‌کنند. هزینه زیاد یک موضوع است و تخطی از قانون موضوعی دیگر. سپاهان در فصل جاری لیگ برتر فوتبال به دلیل تخلفات و عبور از سقف قرارداد با کسر 4 امتیاز و جریمه 40 میلیارد تومانی مواجه شد تا لکه سیاهی در کارنامه ساکت ثبت شود. او در حالی که پیش‌تر از پایبندی به قانون سخن می‌گفت خود عملاً قانون را زیر پا گذاشت تا جایی که چند بازیکن این تیم نتوانستند به همین دلیل بازی کنند.

ماجرای سپاهان و ساکت به همین جا ختم نمی‌شود. اوج بی‌تدبیری صورت گرفته در بازی با الاتحاد عربستان در اصفهان رخ داد و باعث شد سپاهان سه بر صفر بازنده، دو بازی خانگی محروم و 200 هزار دلار جریمه شود. با این اتفاق نه تنها سپاهان به عنوان نماینده ایران ضربه بزرگی خورد بلکه وجهه بین‌المللی فوتبال ایران نیز خدشه‌دار و البته فشار چند برابری به چمن ورزشگاه آزادی وارد شد.

اکنون با رفتن مدیر ناکام سپاهان این انتظار می‌رود که سپاهان به عنوان باشگاهی فعال به ریل قانون و منطق بازگردد. درباره دوران حضور ساکت در فدراسیون فوتبال نیز نکاتی وجود دارد و این انتظار می‌رود که در آنجا نیز قانون رعایت شود.

منبع: تسنیم

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: