پایگاه خبری خانه فوتبال:

دور جدید فروش فوری ایران خودرو آغاز شده است. فروش فوری ایران خودرو اغلب با کمترین مقدار قیمت نسبت به بازار خودرو صورت می گیرد. در فروش فوری ایران خودرو تعدادمحدودی از محصولات با شرایط ویژه و محدودیت به فروش گذاشته می شود. در ادامه به آخرین اخبار از فروش فوری ایران خودرو در سایت خانه فوتبال می پردازیم.

فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز شد.

 شرایط جدیدترین فروش فوق العاده ایران خودرو در آذرماه اعلام شده است. موعد تحویل این طرح ۹۰ روزه و ویژه متقاضیان عادی و نمایندگی‌هاست.

شرایط ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ۱۴۰۲

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به دنا اتوماتیک است. متقاضیان می‌توانند کل مبلغ یعنی ۶۹۱ میلیون را یکجا پرداخت کنند و خودروی خود را ۹۰ روز دیگر تحویل بگیرند. اما اگر ثبت نام اقساطی دنا اتومات را انتخاب کنید باید ۳۵ الی ۴۰ درصد را به عنوان پیش پرداخت واریز و خودرو را فروردین و اردیبهشت ماه تحویل بگیرید.

فروش فوری ایران خودرو

چه کسانی شرایط ثبت نام فروش فوری ایران خودرو را دارند؟

فراخوان ثبت نام دنا اتوماتیک پلاس ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو است که با عنوان الویت زمستان ۱۴۰2 شناخته شدند.

لینک سایت ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

فروش فوری ایران خودرو / بررسی دنا پلاس توربو اتوماتیک

دناپلاس توربو اتوماتیک کامل‌ترین خودرویی است که روی پلتفرم پژو 405 توسعه یافته. این سدان خانوادگی به نوعی ویترین تمامی دستاوردهای ایران‌خودرو محسوب می‌شود؛ یعنی هم از پیشرانه ملی EF7 (آن هم از نوع توربو اصلاح‌شده) برخوردار است و هم با آپشن‌های کامل مثل ایربگ‌های جانبی و صندلی‌های برقی و از همه مهم‌تر گیربکس اتوماتیک به نسل‌های گذشته خود فخر میفروشد. اما تمامی اینها دلیل نمی‌شوند که این محصول را یک خودرو بی‌نقص و ایده‌آل بدانیم. مثلاً در بحث طراحی، فاصله زیادی میان دنا با تولیدات روز جهان ایجاد شده، پلتفرم کلی و ایمنی ماشین هم وضعیت جالبی ندارند و کمبود ESP و مشکلات ارگونومی موجود برای خودروسازی پرسابقه ما مایوس‌کننده به نظر میرسند.

فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو / دنا پلاس توربو اتوماتیک

با این حال اگر نگاهی به رقبای قیمتی چینی داشته باشیم متوجه می‌شویم که نباید از دنا پلاس انتظار چندان زیادی داشت. در واقع این ماشین علیرغم تمامی کاستی‌هایش می‌تواند به عنوان گزینه‌ای به نسبت منطقی (در شرایط خاص کشور) مطرح باشد. بخصوص که گیربکس اتوماتیک دنا نسبتاً خوب از آب درآمده و با اصلاحات صورت گرفته روی توربو، مشکلات پیشرانه هم کمتر از قبل شده است. از همه مهم‌تر اینکه شبکه خدماتی گسترده ایران‌خودرو پشت سر این محصول قرار دارد که ریسک خریدش را در برابر رقبای چینی کاهش میدهد. این نکته به بازار دست دوم بهتر ماشین نیز منتهی شده که برای مشتریان ایرانی پارامتر مهمی به حساب می‌آید.

فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو / داخل دنا پلاس توربو اتوماتیک

همان‌طور که گفتیم دناپلاس توربو روی پلتفرم سمند یا بهتر است بگوئیم پژو 405 توسعه یافته و از این رو فریم کلی اتاق و صندوق عقب ماشین، مشابه همان محصولات قدیمی است؛ با این تفاوت که بدلیل حجیم شدن داشبورد و ضخامت بیشتر سقف (برای جایگذاری سانروف) فضای داخلی مقداری تنگ‌تر شده و از نظر جای پا و سر محدودیت‌ها اندکی افزایش یافته‌ است. با این حال یک خانواده 4 نفره (با قد متوسط) می‌توانند از فضای داخلی دنا ابراز رضایت کنند و صندوق عقب ماشین هم محفظه کافی برای مسافرت‌های خانوادگی را در اختیارشان قرار خواهد داد.

فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خوردو / داخل دنا پلاس توربو اتوماتیک

از نظر طراحی هم اوضاع کلی قابل قبول است و خطوط زیبا و هماهنگ داخلی با غریبلک فرمان تقریباً خوش‌دست و نشانگرهای خوانا پشت آمپر حس نسبتاً خوبی به راننده و سرنشینان هدیه می‌کنند. البته در این بین مشکلاتی مثل تکراری شدن دیزان داخلی، برخی ایرادات ارگونومیکی و کیفیت ساخت پایین میتوانند حس خوب شما را مقداری خدشه‌دار کنند. مثلاً کلیدهای کنترلی صندلی‌های برقی ماشین فقط در حالت باز بودن سویچ عمل می‌کنند و نکته بدتر اینکه این کلیدها در هنگام بسته بودن درب‌ها به سختی در دسترس قرار می‌گیرند! در واقع برای تنظیم راحت صندلی‌ها، باید ماشین روشن و درب‌ها باز باشند که در نوع حالت عجیبی است!

فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو / طراحی دنا پلاس توربو اتوماتیک

دنا به نوعی نسخه فیس‌لیفت شده سمند محسوب می‌شود که در نسخه پلاس به نقطه اوج تفاوت و ارتقاء ظاهری رسیده. البته پیشرفت‌های چهره دنا با اینکه محسوس و تاثیرگذار بوده اما نتوانسته فاصله میان این محصول با رقبای جهانی را جبران کند و در جای‌جای بدنه گرد و غبار کهنگی به چشم میخورد. متاسفانه در نمونه توربو و توربو اتوماتیک هم تغییر ظاهری خاصی صورت نگرفته و تفاوت‌ها به موارد محدودی مثل تغییر در سایز و طرح رینگ‌ها و علامت توربو روی بدنه خلاصه میشوند. چراغ‌های درشت جلو و زوایای تند و تیز و تا حدودی ناموزون سپر، ظاهر ماشین را از متدهای طراحی روز دور نگاه داشته‌اند و برخی ایرادات مونتاژی مثل درز بزرگ میان درب موتور با جلوپنجره، اقتصادی بودن ماشین را لو داده. با این حال باید اعتراف کرد که دناپلاس جذابیت‌های خاص خودش را هم دارد. بخصوص که بازار کشور ما محدود است و در این رده قیمتی رقیب قدر و خوش‌قیافه‌ای نداریم تا نقطه‌ضعف‌های دنا را به رخش بکشاند.

منبع: اقتصاد آنلاین

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: