پایگاه خبری خانه فوتبال:

پرسپولیس با سه غایب قطعی پا به دربی معوقه هفته پنجم که قرار است روز پنج‌شنبه برگزار شود، خواهد گذاشت.
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از برتری مقابل هوادار اکنون پا به دیدار برابر استقلال خواهد گذاشت و امیدوار است با کسب نتیجه در این جدال بار دیگر به جمع مدعیان بازگردد و از حواشی چند وقت اخیر کاملا فاصله بگیرد. این بازی با توجه به حذف سرخ‌پوشان از لیگ قهرمانان از اهمیت بالایی برای یحیی گل‌محمدی نیز برخوردار است و سرمربی سرخ‌ها که فصل گذشته موفق شده سه گانه لیگ را کسب کند، نمی‌خواهد دومین ناکامی تیمش را به این شکل برابر شاگردان جواد نکونام شاهد باشد.

با این حال مهم‌ترین چالش برای پرسپولیس و کادرفنی این تیم، غیبت سه بازیکن تاثیرگذار سرخ‌پوشان خواهد بود؛ مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی به دلیل پارگی رباط صلیبی و عمل جراحی که انجام داده‌اند، غایبان قطعی پرسپولیس در این بازی خواهند بود.

دیگر غایب قطعی پرسپولیس نیز وحید امیری کاپیتان دوم سرخ‌پوشان است. شماره 11 پرسپولیس که در دیدار برابر النصر دچار آسیب‌دیدگی شد، علی‌رغم تلاشی که برای حضور در این بازی داشت، قادر به حضور در لیست یحیی گل‌محمدی در دربی نخواهد بود.

امیری البته امروز هم در برنامه آماده‌سازی سرخ‌پوشان حضور یافته بود اما شرایط او برای همراهی تیم مساعد نیست.

دیگر بازیکنان این تیم مشکلی تا این لحظه برای حضور در دربی نخواهند داشت و باید دید گل‌محمدی چه تدابیری برای موفقیت تیمش در این بازی خواهد داشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: