پایگاه خبری خانه فوتبال:

کرمان موتور یکی از خودروسازان و وارد کنندگان مهم کشور است.کرمان موتور در شهر بم قرار دارد و با مونتاژ خودروی هیوندای آغاز به کار کرد. شرکت کرمان موتور به دلیل تحریم ها نتوانست با کره‌ای ها ادامه بدهد.کرمان موتور هم اکنون با ثبت برند تجاری کی ام سی اقدام به مونتاژ خودروهای چینی می کند.

شرایط فروش ویژه خودرو جدید کرمان موتور در آذرماه اعلام شده است. در این طرح متقاضیان می‌توانند با ارائه چک صیادی اقساط خودرو را طی یک الی ۴ سال پرداخت کنند. موعد تحویل خودرو کرمان موتور ۴۵ روزه اعلام شده است.

شرایط فروش ویژه خودرو جدید کرمان موتور

بر اساس جدیدترین دور ثبت نام کرمان موتور، فروش اقساطی جک مدل J۴ ۱۵۰۰ AT با قیمت نمایندگی یعنی ۷۶۵ میلیون تومان آغاز شده است. متقاضیان ثبت نام اقساطی خودرو می‌تواند این محصول را به قیمت کارخانه و با بازپرداخت ۱۲ الی ۴۸ ماهه تحویل بگیرند. این خودرو در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری و طوسی روشن متالیک عرضه شده است. متقاضیان خرید جک میتوانند به صورت حضوری به یکی از نمایندگی های این شرکت مراجعه کنند. همچنین امکان خرید نقدی نیز وجود دارد.

کرمان موتور

زمان ثبت نام کرمان موتور ویژه جک

ثبت نام کرمان موتور از روز ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ لغایت پایان ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام کرمان موتور آذر ۱۴۰۲

اقساط خودرو کرمان موتور بصورت هر سه ماه یک چک محاسبه شده است و تاریخ اولین چک ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ است.

 سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند و تنها با تسویه حساب نهائی سند خودرو آزاد خواهد شد.

خودروها بدون بیمه بدنه واگذار نمی گردند و هزینه آن به مبلغ اقساط اضافه گردیده است.

کلیه هزینه ها، مالیات ها، عوارض، بیمه شخص ثالث،مالیات نقل و انتقال، مالیات ارزش افزوده و سایر هزینه هایی که قانون پرداخت آن را به عهده مشتری و مصرف کننده گذاشته است بر اساس تعرفه های سال ۱۴۰۲ محاسبه شده است، بدیهی است در صورت تغییر قوانین و نرخ ها در زمان تحویل خودرو مابه التفاوت به عهده متقاضی است.

کرمان موتور

مزایا و معایب جک J4 کرمان موتور چه هستند؟

مصرف سوخت مناسب : وجود پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی چهار سیلندر در این خودرو باعث شده تا نسبت به کیفیت بنزین ایران، مصرف سوخت قابل قبولی را در این خودرو داشته باشیم. مصرف ترکیبی در کاتالوگ برای این خودرو بصورت ترکیبی ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. البته بسیاری از مالکان عدد بالاتری را برای مصرف خود اعلام می کنند اما با همه این ها نسبت به رقبا مصرف پایین تری را در این خودرو شاهد هستیم.

مزایا و معایب جک J4  کرمان موتور؛ سدان کرمانی ها ارزش خرید دارد؟

استهلاک پایین به نسبت رقبا : جعبه دنده CVT در کنار یک پیشرانه تنفس طبیعی باعث شده تا استهلاک پایینی را در این سدان نسبت به رقبا داشته باشیم. این نکته زمانی پر رنگ تر می شود که بدانیم مراجعه مالکین J4 به نمایندگی ها بسیار کمتر از دیگر رقبا است. سیستم ساده پیشرانه و جعبه دنده در این خودرو باعث شده در مجموع این خودرو بی دردسر تر از رقبای داخلی باشد.

کابین جادار و فضای بار قابل قبول : جک J4 در این رده فضای کابین و بار قابل قبولی دارد. اگر این خودرو را با دنا پلاس اتوماتیک مقایسه کنیم، فضای بار و کابین به مراتب بیشتر است. این باعث می شود سدان J4 انتخاب منطقی تری برای خانواده ها باشد. البته این را هم در نظر داشته باشید که فضای رقیبی مثل تارا هم در کابین و هم در قسمت بار بیشتر از J4 است.

کرمان موتور

مزایا و معایب جک J4 کرمان موتور ؛ سدان کرمانی ها ارزش خرید دارد؟

کیفیت مونتاژ قابل قبول : کیفیت مونتاژ در جی ۴ در قیاس با رقیبان ایرانی بهتر است. البته که ایراداتی را می توان در این خودرو هم دید اما در کل شاهد کیفیت بیشتر در این خودرو هستیم. این نکته را هم در نظر داشته باشید که رقیبان ایرانی، کیفیت رنگ بدنه بالاتری نسبت به J4 دارند اما کیفیت مونتاژ آن ها پایین تر است.

نبود برخی امکانات : جک J4 یک سدان اقتصادی است اما در بحث امکانات نبود برخی از آپشن ها در این خودرو واقعا اذیت کننده است. انتظار می رود خودرویی در این رده همانند رقبا، امکاناتی مثل دوربین عقب و سانروف را داشته باشد که متاسفانه در این خودرو خبری از این آپشن ها نیست. البته قرار است این امکانات را در ایگل (سدان ملی کرمان موتور) داشته باشیم.

کرمان موتور

مزایا و معایب جک J4 کرمان موتور ؛ سدان کرمانی ها ارزش خرید دارد؟

لذت پایین رانندگی با گیربکس CVT : البته که وجود گیربکس CVT در یک خودروی اقتصادی کاملا طبیعی است اما علاقه مندان به خودرو عملکرد گیربکس اتوماتیک AT را به CVT ترجیح می دهند. اگرچه تعویض دنده های مصنوعی را در این خودرو داریم اما هیچوقت لذت رانندگی با آن به پای رقبایی که گیربکس AT دارند، نمی رسد.

کرمان موتور

مزایا و معایب جک J4 کرمان موتور ؛ سدان کرمانی ها ارزش خرید دارد؟

طراحی نه چندان به روز : سدان J4 برای سال ۲۰۱۲ طراحی نسبتا خوبی داشت اما باید قبول کنیم حالا نسبت به ترند های روز طراحی، چهره J4 واقعا قدیمی بنظر می رسد. طراحی J4 اگرچه به عنوان یک محصول اقتصادی مهم ترین المان در انتخاب نیست اما باید پذیرفت که چهره رقبای همرده به مراتب از J4 به روز تر است. البته کرمان موتور با ارائه ایگل قرار است طراحی به روز تری را برای سدان ملی خود ارائه دهد.

کرمان موتور

منبع: اقتصادآنلاین

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: