پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال سپاهان در صورت شکست استقلال و پیروزی برابر فولاد خوزستان می‌تواند به رده اول جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.
به گزارش "ورزش‌سه"، چهار دیدار معوقه هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر که قرار بود در برنامه‌ریزی ابتدایی سازمان لیگ پیش از برگزاری فیفادی شهریورماه تیم ملی برگزار شود، فردا و پنج شنبه برگزار می‌شود و نتایج این مسابقات از اهمیت زیادی در تعیین سرنوشت لیگ برخوردار است.
روز آینده تیم فوتبال گل‌گهر در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود  و پنج شنبه هم 3 مسابقه دیگر برگزار خواهد شد که مهم‌ترین‌شان صد و دومین مصاف سرخابی‌های پایتخت است. ضمن اینکه سپاهان در اهواز به مصاف فولاد می‌رود و شمس‌آذر هم در قزوین از شاگردان مهدی رحمتی پذیرایی خواهد کرد.

اما نکته قابل توجه اینکه در حال حاضر استقلال پس از 11 مسابقه با 24 امتیاز و تفاضل گل 9+ صدرنشین است. سپاهان با 10 مسابقه و کسب 21 امتیاز ( با احتساب کسر 4 امتیاز) رتبه دوم را با تفاضل 15+ در اختیار دارد و پرسپولیس هم از 10 مسابقه 21 امتیاز کسب کرده و با تفاضل گل 7+ پس از تراکتور 21 امتیازی با 12 مسابقه در رتبه چهارم ایستاده است.

با این وصف اگر پرسپولیس بتواند در دربی 102 موفق به شکست استقلال شود و در اهواز هم سپاهان بتواند فولاد خوزستان را از پیش رو بردارد، پس از هفته‌ها بار دیگر جدول رده‌بندی مسابقات با صدرنشینی سپاهان شکل خواهد گرفت. البته که رقم خوردن این دو نتیجه به صورت توامان اتفاق خیلی محتملی نیست، ولی با توجه به قدرتنمایی سپاهان و انگیزه‌ای که پرسپولیس برای جبران حذف از آسیا دارد، دور از دسترس هم نخواهد بود.

البته که نتیجه مساوی هم نمی‌تواند برای سپاهان بد باشد، چرا که شاگردان سرخابی‌ها در ماراتن لیگ برتر هر کدام‌شان 2 امتیاز از دست می‌دهند و این خبر خوشی برای مورایس و شاگردانش است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: