پایگاه خبری خانه فوتبال:

عبدالله ویسی در کنفرانس خبری پس از مصاف با گل گهر از هدایت تیم نفت آبادان استعفا داد.
به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم فوتبال صنعت نفت در دیدار معوقه هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در آبادان به مصاف گل گهر سیرجان رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر مغلوب این تیم شد.
این شکست در حالی برای ویسی و شاگردانش رقم خورد که تحت فشار زیادی قرار داشتند و در سراسر نیمه دوم هم شعارهای هواداران علیه آنها بود. به همین دلیل هم بود که در نشست خبری عبدالله ویسی حق را به هواداران تیمش داد و ضمن اعلام استعفا تاکید کرد که دیگر به هیچ عنوان بازگشتی در کار نخواهد بود.

عبدالله ویسی که به شدت پس از یک شکست خانگی دیگر ناراحت و مستاصل به نظر می‌رسید، اینطور جمله‌هایش را پیش از بیان استعفا کنار هم قرار داد: «واقعا نمی‌دانم باید چه بگویم. از نظر فنی به ویژه نیمه دوم، توپ و میدان در اختیار ما بود و حریف در زمین ما زیر توپ می‌زد اما متاسفانه قدرت گل زنی نداشتیم. صد درصد تمرکز تیم ما در خانه خوب نیست و من فکر می‌کردم با هواداران‌مان بتوانیم نتایج خیلی خوبی کسب کنیم اما رفته رفته شرایط به صورتی شده است که استرس بازیکنان ما را فرا می‌گیرد و این نیز معلوم است چون در خانه از همه حریفان در نیمه اول گل خورده‌ایم و این بسیار بد و خطرناک است و باید درست شود که البته فکر می‌کنم کار من نیست.»

او در ادامه با تاکید بر اینکه دیگر برنخواهد گشت، اضافه کرد: «همان‌طور که هواداران خواستند که من بمانم و با تمام وجود ماندم،  فکر می‌کنم امروز شعارشان درست و منطقی بود و شاید نفر بعدی بتواند این کار را انجام دهد. من مصمم هستم که دیگر ادامه ندهم چون نمی‌خواهم ناراحتی مردم آبادان را ببینم.»

ویسی در ادامه بار دیگر تاکید کرد که قصدی برای بازگشت ندارد: «صددرصد استعفا می‌دهم و به هیچ عنوان نمی‌مانم چون دیگر شعارها را با گوش خود شنیدم و مردم حق دارند. «حیا کن، رها کن» آنها به موقع و به جا بود. دیگر تمرکز کافی برای کار کردن ندارم.»

عبدالله ویسی البته یک مرتبه هم پس از دربی خوزستان و تساوی مقابل استقلال خوزستان در خانه استعفا داده بود، اما در آن مقطع با حمایت قاطع مدیران باشگاه صنعت نفت بار دیگر به کار خود بازگشت.

ویسی که در فصل گذشته به شکلی معجزه‌آسا نفتی‌ها را در لیگ برتر حفظ کرد، در فصل جدید هفتمین بازی خانگی را مقابل گل‌گهر تجربه کرد. 7 مسابقه‌ای که با 4 شکست مقابل استقلال، هوادار، آلومینیوم اراک و گل گهر برای این تیم همراه بوده است. 

در مجموع نفت آبادان در این فصل از 12 مسابقه به 2 پیروزی، 4 تساوی و 6 شکست دست پیدا کرده و سرانجام کار به جایی رسید که پس از ششمین شکست که در خانه رقم خورد، عبدالله ویسی چاره‌ای جز استعفا پیش روی خود ندید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: