پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم ملی سوریه گفت: باید اشتباهات خودمان را کم کنیم زیرا می‌دانیم چگونه از اشتباهات حریف استفاده کنیم.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از قطر، هکتور کوپر در نشست خبری پیش از بازی با ایران، اظهار داشت: با تیمی خیلی قوی بازی می‌کنیم. تلاش می‌کنیم فردا با نظم و انضباط بازی کنیم‌. باید اشتباهات خودمان را کم کنیم زیرا می‌دانیم چگونه از اشتباهات حریف استفاده کنیم. از لحاظ روحی و روانی بسیار آماده هستیم‌.

او در پاسخ به صعود تاریخی سوریه به مرحله حذفی و همچنین تجربه‌اش در باختن مقابل تیم های بزرگ در زمان سرمربیگری در والنسیا و اینتر ایتالیا که منجر به از دست دادن قهرمانی با تیم هایش شده بود، افزود: قیاس شما درباره این موضوع اشتباه است. این موضوع می تواند به شانس های کم و اشتباهات ربط داشته باشد. شاید حتی داور هم اشتباه کند.

سرمربی سوریه عنوان کرد: ما خوشحالیم که توانستم الان باعث خوشحالی ملت سوریه شویم. الان باید بگویم باید خیلی سختکوشانه بازی کنیم و بتوانیم خودمان را برای بازی سخت آماده کنیم. باید بگویم تنها تمرکز ما باید روی دیدار فردا باشد تا بتوانیم مردم سوریه را خوشحال کنیم‌.

کوپر تصریح کرد: وقتی شما بازیهای بزرگ را ببازید نشان می‌دهد عملکرد درخشانی دارید که به اینجا رسیدید. سخت تلاش کردم و از  منتقدان تا خانواده‌ام همگی تلاش مرا دیدند. به همین دلیل به خودم افتخار می‌کنم.

وی درمورد حذف مصر از جام ملت‌های آفریقا با توجه به حضور در این تیم و همچنین راهکار به گل رسیدن سوریه مقابل ایران که خط دفاعی قدرتمندی دارد، گفت: بی‌احترامی است که قبل بازی با ایران درمورد چیزهای دیگر صحبت کنم. مقابل یک تیم بزرگ بازی داریم که به خوبی سازماندهی شده و باید با تمرکز کامل بازی کنیم. باید همه تلاش خود را برای رسیدن به گل به کار بگیریم. قدم اول این است که بتوانیم صعود کنیم. برای این منظور نباید در ابتدا گل بخوریم و سپس باید به حمله فکر کنیم. تمام ساختار تیم بر این مبنا چیده شده و تمام بازیکنان انگیزه و هیجان دارند تا بهترین خود را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم ملی سوریه تاکید کرد: سیستمی که می‌خواهیم استفاده کنیم این است که بتوانیم گل بزنیم و از بیشترین پتانسیل هر بازیکن استفاده کنیم. برخی اشتباهات باعث می‌سود نتیجه تغییر کند‌‌ امیدوارم این اتفاق بازی فردا نیفتد و به برد خوبی برسیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: