پایگاه خبری خانه فوتبال:

یک بازیکن از آکادمی مهدی مهدوی‌کیا به تیم زسکا موسکو روسیه پیوسته است.
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه زسکا موسکو روسیه خبر داد که این تیم امیرحسین ریوندی، بازیکن آکادمی کیا را به خدمت گرفته و این بازیکن با آپشن خرید قطعی به این تیم ملحق می‌شود.
باشگاه زسکا خبر داد: این بازیکن 19 ساله در قالب همکاری با آکادمی کیا ایران دوره تمرینی خود را در تیم جوانان به پایان رساند و در دو بازی دوستانه مقابل اسپارتاک شرکت کرد که در آن یک پاس گل داد و یک پنالتی گرفت. پس از این، امیر در ترکیب اصلی فرصت بازی پیدا کرد. با توجه به نتایج روند تمرینی، قرار شد باشگاه با او قرارداد ببندد.

زسکا موسکو که یکی از سرشناس‌ترین‌ تیم‌های فوتبال در روسیه است، اخیرا بازدیدی از فوتبال پایه ایران داشت و در جریان همین روند امیرحسین ریوندی را برای یک دوره تمرینی به روسیه دعوت کرد که در نهایت عملکرد او منجر به امضای قرارداد شد.

این انتقال تا پایان فصل و به‌صورت قرضی است اما در صورتی که امیرحسین ریوندی در ترکیب تیم زسکا قرار بگیرد، این قرارداد به‌صورت اتوماتیک قطعی خواهد شد.

لازم به ذکر است که باشگاه زسکا برای این انتقال قرضی مبلغ قابل توجهی را به آکادمی کیا پرداخت کرده و در صورت قطعی‌شدن آن، رقم چند برابری دیگری را هم در پایان فصل پرداخت خواهد کرد.

هدایت زسکا برعهده ولادیمیر فدوتوف است و این تیم در رتبه هشتم جدول لیگ روسیه قرار دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: