پایگاه خبری خانه فوتبال:

جواد نکونام تصمیم گرفته است تا کارش را در استقلال با سکوت و تمرکز پیش ببرد.
به گزارش "ورزش سه"، استقلال خود را برای یکی از حساس‌ترین دیدارهایش در نیم فصل دوم آماده می‌کند. شاگردان نکونام در شرایطی به مصاف سپاهان می‌روند که به نظر می‌رسد سرمربی آبی‌ها در روزهای اخیر استراتژی خاصی را در نظر گرفته و آن، سکوت پیرامون مسائل باشگاه است.

نکونام که در نشست خبری پیش از بازی با ملوان حضور نیافته بود، در کنفرانس پس از مسابقه نیز شرکت نکرد. در شرایطی که انتظار می‌رفت در آستانه دیدار حساس برابر سپاهان سرمربی آبی‌ها راهی سازمان لیگ شود تا در نشست پیش از جدال برابر سپاهان حضور یابد ولی این اتفاق رخ نداد.

به نظر می‌رسد که نکونام تصمیم گرفته تا در آستانه این دیدار مهم، از ورود به مسائل حاشیه‌ای و تنش‌زا خودداری کرد. این چیزی است که محمد نوازی نیز در نشست خبری پیش از جدال حساس فردا بر آن تأکید کرده بود.

مربی استقلال گفت: تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم که بتوانیم بازی خوبی را ارائه کنیم. همان‌طور که آقا جواد فرمودند تمرکز 100 درصدی ما روی بازی فرداست و ان‌شاءالله که بتوانیم یک بازی خیلی خوب در کنار هوادارانمان انجام دهیم که فکر می‌کنم بعد از چند هفته‌ای دور بودند، به استادیوم بازخواهند گشت.

او ادامه داد: همیشه تأکید آقای نکونام روی تمرکز بود و ما 100 درصد تمرکزمان را روی بازی فردا گذاشته‌ایم. همان‌طور که همیشه گفته‌ام، ما هفته به هفته پیش می‌رویم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: