پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهاجم ایرانی جالوروسی یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل تورینو است.
به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا، تیم آ اس رم که سردار آزمون را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه المپیکو به مصاف تیم رده دهمی تورینو خواهد رفت.

سردار آزمون که هفته گذشته در دیدار رم مقابل فروزینونه حضور ثابت و 90 دقیقه‌ای در شب پیروزی تیمش داشت، اما چهار شب قبل در مسابقه برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا برابر فاینورد هلند به طور کامل روی نیمکت بود، امشب دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشته و در جدال با تورینو در ترکیب دیده می‌شود.

2OU7DuuR2bWJ

ستاره ایرانی رم که در مسابقه هفته اخیر سری آ ایتالیا مقابل فروزینونه برای نخستین بار حضور در ترکیب اولیه رم را تجربه کرده و موفق به گلزنی شده بود، امیدوار است امشب هم چنین فرصتی به دست بیاورد و دروازه تورینور را باز کند.

آزمون در فصل جاری سری آ ایتالیا 15 بازی برای آ اس رم انجام داده و موفق شده دو گل به ثمر رساند و در تلاش برای بهبود این آمار زیر نظر دنیله ده‌روسی است.

شاگردان ده‌روسی در حال حاضر با 12 پیروزی، پنج مساوی و هشت باخت 41 امتیازی و تیم ششم جدول سری آ ایتالیا هستند که برای حفظ این جایگاه باید مقابل تورینو به برتری برسند تا لاتزیو در صورت برتری برابر فیورنتینا رتبه آنها را نگیرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: